- Waardering
- 12.551
daarom probeerde ik ook iets grappigs terug te zeggen
....uhm..niet gelukt zeker?
@Ceska: damn...daar had ik nog niet eens bij stil gestaan...
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
....uhm..niet gelukt zeker?
Mooi lichaam, kont mocht nog wat groter/ronder wat mij betreft
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mooie fysiek heeft zij! Ik vind haar website ook erg leuk.

Gatver
Hou op met die topicvervuiling.
Jij weet ook elke vorm van inspiratie en stimulans ( en HOOP) ook wel gelijk onderuit te halen hè.
Maarre, als het echt is ben ik blij. Hard bodies, mooie dames en dergelijke (echte) filmpjes maken mij i.i.g blij. En de dames hier natuurlijk als inspiratie om doelen te behalen.
Tjeempie, ook al een mooi stukje vleesch. Goh, inspiratie genoeg, alweerrrrr.Mooi lichaam, kont mocht nog wat groter/ronder wat mij betreft![]()
Een vriendin van mij is trouwens ook van de 100 kg naar de 60 kg gegaan in 3 jaar tijd. Ze heeft alleen wel te maken met huidoverschot en moet een buikwandcorrectie ondergaan.
On topic: een ander voorbeeld voor mij is Gisa ter Haar. Ook 2 kinderen gehad en prachtige fysiek !

smaken verschillen zeker gelukkig
Maar die 4 kontjes zijn wel erg ge-photoshopped.
Ga jij anders even goed naar de (topic)titel kijken ! Beetje respect.

Dit vind ik dus echt een mooie vrouw. Niet zo heel gespierd dus, maar gewoon wel getraind. Platte buik, he, dat zou ik ook wel willen. En die borsten: die groeien bij mij helaas niet aan en dat haar ook niet. Maar ik train dus voor zo'n mooie platte buik en een niet-platte kont.

Ja en ook nog een dikke pik.Ik zag gister die videoclip telephone (gaga en beyonce) die lady gaga heeft ook wel een mooi figuurtje hoor!

Mooi, en mee eens dat de kont wel heel wat groter mag (A)
neeeee...!!precies goed zo!(naar mijn smaak dan)