XXL Nutrition

Sticky Meisjes, wat is jullie voorbeeldlichaam?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Gatver:kots:Hou op met die topicvervuiling.

Dit is beter:)
2j1wrog.gif

Jij weet ook elke vorm van inspiratie en stimulans ( en HOOP) ook wel gelijk onderuit te halen hè;).

Maarre, als het echt is ben ik blij. Hard bodies, mooie dames en dergelijke (echte) filmpjes maken mij i.i.g blij. En de dames hier natuurlijk als inspiratie om doelen te behalen.

Hahaha Nador, zo had ik het nog niet bekeken ! Andersom is in ieder geval wel een stuk makkelijker en komt vaker voor....

Karmen, ik denk denk dat het echt is, je ziet een hoop foto's van de tussenliggende periode. Een vriendin van mij is trouwens ook van de 100 kg naar de 60 kg gegaan in 3 jaar tijd. Ze heeft alleen wel te maken met huidoverschot en moet een buikwandcorrectie ondergaan.

On topic: een ander voorbeeld voor mij is Gisa ter Haar. Ook 2 kinderen gehad en prachtige fysiek !

Mooi lichaam, kont mocht nog wat groter/ronder wat mij betreft:D
Tjeempie, ook al een mooi stukje vleesch. Goh, inspiratie genoeg, alweerrrrr.

Een vriendin van mij is trouwens ook van de 100 kg naar de 60 kg gegaan in 3 jaar tijd. Ze heeft alleen wel te maken met huidoverschot en moet een buikwandcorrectie ondergaan.

On topic: een ander voorbeeld voor mij is Gisa ter Haar. Ook 2 kinderen gehad en prachtige fysiek !

Ik ben van 112 ( heb dit maximaal 3 maanden gewogen ofzo) naar rond de 80 gegaan in een 2 maanden tijd. Nog 'velloos'
gelukkig met inmiddels hoop spiermassa erbij gewonnen en vet weer verloren. Anyway, ik ben dus ook zo'n type dat wilt bewijzen dat je van (tijdelijk dik want woog tot 25 als 63kg) dik naar strak kan gaan. Vandaar dus al die liven als inspiratie . Maar dat hebben meerdere meiden hier.

;)
smaken verschillen zeker gelukkig :)
Maar die 4 kontjes zijn wel erg ge-photoshopped.

Met je eens hoor. En doe mij maar zo'n set billen als in dat filmpje. Ziet er gezond uit en trainbaar.

Dit vind ik dus echt een mooie vrouw. Niet zo heel gespierd dus, maar gewoon wel getraind. Platte buik, he, dat zou ik ook wel willen. En die borsten: die groeien bij mij helaas niet aan en dat haar ook niet. Maar ik train dus voor zo'n mooie platte buik en een niet-platte kont.

shakira.jpg

Dit vind ik dus echt een mooie vrouw. Niet zo heel gespierd dus, maar gewoon wel getraind. Platte buik, he, dat zou ik ook wel willen. En die borsten: die groeien bij mij helaas niet aan en dat haar ook niet. Maar ik train dus voor zo'n mooie platte buik en een niet-platte kont.

Sneeuwwitje, speciaal voor jou doet ze haar shirt een beetje omhoog;)

En dan de achterkant die je zou willen

Vond jouw plaatje zo bescheiden. En zo zie je in een keer waar jij weer hard voor aan het trainen bent. Goh, ook erg gezond om te zien.
Doe maar op de koelkast plakken ofzo;)

Ik zag gister die videoclip telephone (gaga en beyonce) die lady gaga heeft ook wel een mooi figuurtje hoor!

Alleen een lelijke ingevallen smoel.

Mooi lichaam, kont mocht nog wat groter/ronder wat mij betreft:D

Mooi!
Door de hoek waarin de foto genomen is lijkt 't net of haar UB wat smal/klein is, maar volgens mij is dat 'eigenlijk' gewoon prima in verhouding. Weet je geen naam, nog ff andere foto's opzoeken :)

Terug
Naar boven