AndroidHealthClinic

Sticky Meisjes, wat is jullie voorbeeldlichaam?

23wmphs.jpg

o!! Mijn!! God!!
Wat ongelooflijk lekker !!!!

nice lichaampjes hieroo

Hehe, geen commentaar. Het is dat ik hetero ben, maar anders heeft mevrouw voldoende... Assets om over de niet-geheel perfecte (if there is such a thing) hip-chest ratio heen te komen. (No pun intended)

Vooral haar benen en buik vind ik heel mooi (en apart - geen 'normale' blokjesbuik)

Hehe, geen commentaar. Het is dat ik hetero ben, maar anders heeft mevrouw voldoende... Assets om over de niet-geheel perfecte (if there is such a thing) hip-chest ratio heen te komen. (No pun intended)

Vooral haar benen en buik vind ik heel mooi (en apart - geen 'normale' blokjesbuik)
:cheer: Hahaha, go Fannore. Zal even een goede voorbeeld chick uitzoeken. Al blijf ik nog altijd bij de ene blonde hoor.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

kelly-brook-uhq-013.jpg

o!! Mijn!! God!!
Wat ongelooflijk lekker !!!!

Zij heeft idd een body-to-die-for
:eek:

---------- Toegevoegd om 17:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:06 ----------

Kelly brook heeft, naar mijn mening, echt een perfect figuur.

article-1270653677699-09097F82000005DC-690521_466x620.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Teehee!
10n53t3.jpg

Blijf het zeggen..1 van mijn vb zijn Lina Jade :)

[afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]

_MG_76821aaa-Copy.jpg

_MG_75931aaa-Copy.jpg

1351small.jpg

718aa.jpg

Vind ik ook heel mooi.:thumbs:

Dat noem ik pas kunst.
Uit God's eigen handen.

Lina Jade :eek:

Fysiek mooi, face? :no:

hahahaha jep your right...na nader inzien toch maar niet...gewoon beetje standaard fysiek (niet lelijk, maar niet wat wij voor ogen hebben :eyebrow: door hard te trainen & goed te eten & rust ;) ) met wat opgepompte borsten.

fergie.jpg

Terug
Naar boven