MuscleMeat

Sticky Meisjes, wat is jullie voorbeeldlichaam?

SUPER SUPER LELIJK! :barf:
Vrouwen horen niet zo gespierd en droog te zijn.. Gewoon lekker slank, mooi strak buikje, maar niet zo abnormaal gespierd. Enorm onaantrekkelijk vind ik dat.. Dames, cardio is niet voor niets uitgevonden.:rolleyes:

Vrouwen horen niet zo gespierd en droog te zijn.. Gewoon lekker slank, mooi strak buikje, maar niet zo abnormaal gespierd. Enorm onaantrekkelijk vind ik dat.. Dames, cardio is niet voor niets uitgevonden.:rolleyes:

STFU!
Blijf dan uit dit topic weg...

Ach gut, kan jouw ego dit niet aan.??? Gelukkig maar dat iedereen zijn eigen mening mag hebben over wat 'mooi' is en gelukkig is dat ook voor iedreen anders.

6.jpg

Zoiets?

Ja zo ongeveer nog een iets hoger vet% en dan is ze perfect.
Heb meer foto's van haar gevonden en wat is ze prachtig, wat een mooie dame is die Tammy Blais.

Als ik vrouw zou zijn: perfect lichaam, perfecte techniek en beresterk. Dit zie ik veel liever dan een figure athlete!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Voor het geval je het nog niet wist... je zit op een bodybuilding forum .:rolleyes:

Ik blijf erbij!

xin_310604121418752805129.jpg

kelly-brook-hourglass-in-a-tiny-bikini.jpg

Wat een figuur.. zucht!

Ik vind zelf gespierde vrouwen onaantrekkelijk voor mij mogen ze een beetje mollig zijn :D * slap slap*

:eek: Dat kun je wel zeggen ja

http://bodyspace.bodybuilding.com/i...resspic/1XB9q89YGaTbYpL4X3j3mj62QwzBG366.jpeg

Best een transformatie :eek:.

WOOOW, hoe heeft ze DAT voor elkaar gekregen? Wat knap van d'r! :eek:

---------- Toegevoegd om 16:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:38 ----------

Ik vind zelf gespierde vrouwen onaantrekkelijk voor mij mogen ze een beetje mollig zijn :D * slap slap*

Wat versta jij onder 'een beetje mollig'?

Ik ben stiekem fan van haar :D:p

benen zijn niet eens heel droog, maar het past mooi in het gehele plaatje. Haar bovenlijf is echt mega gespierd en ze straalt echt kracht uit. GIRLPOWER!!! Goed, 10 jaar schoon eten en hard trainen en mij lukt dit ook wel ;)

haha de mannen voelen zich weer aangesproken :D Ik hoop maar voor je dat je er zo niet uit wilt zien, dan heb je nog een dure weg te gaan:D

Terug
Naar boven