Klingon
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 36
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 28%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind de gespierde vrouwen allemaal goed en wel zolang het maar naturel is. Maar dat is het bij velen al niet meer. Als ze dan hun mond opentrekken hou ik het voor bekeken.
Vrouwen + krachttraining = dikke plus , ongelofelijk sexy die fitness modellen.
Vrouwen + anabolen is gewoon een dikke turnoff
vrouwen en anabolen is als een man met make-up. fout dus.
Maaike hier van het forum is gewoon nog een mooie vrouw. Wat ik absoluut niet aantrekkelijk vind is de stem van bijvoorbeeld Aimee, haar fysiek staat buiten kijf maar die stem zou voor mij persoonlijk niet hoeven.Ik mis spieren...
Waar heb je vandaan dat ze gebruikt heeft? Heb nl vernomen dat dat onzin is, en ze naturel is (ik laat me dus graag overtuigen).Niet perseMaaike hier van het forum is gewoon nog een mooie vrouw. Wat ik absoluut niet aantrekkelijk vind is de stem van bijvoorbeeld Aimee, haar fysiek staat buiten kijf maar die stem zou voor mij persoonlijk niet hoeven.
Volgens mij is het niet altijd te zien. Schijnt in Hollywood niet abnormaal te zijn..
Niet perseMaaike hier van het forum is gewoon nog een mooie vrouw. Wat ik absoluut niet aantrekkelijk vind is de stem van bijvoorbeeld Aimee, haar fysiek staat buiten kijf maar die stem zou voor mij persoonlijk niet hoeven.
Ik wel, en Maaike klinkt heel normaal - geen lage of hese stem.Ben ik het helemaal mee eens. Als het naturel is. Maar dat weet je toch niet zeker en Maaike haar stem heb je ook nog niet gehoord.
Ik wel, en Maaike klinkt heel normaal - geen lage of hese stem.
.hees kan een voorbode zijn van verlagende stem... heb ik niet kunnen opmerken bij Maaike