MuscleMeat

Sticky Meisjes, wat is jullie voorbeeldlichaam?

Ik wil haar billen zien.

Ik vind de gespierde vrouwen allemaal goed en wel zolang het maar naturel is. Maar dat is het bij velen al niet meer. Als ze dan hun mond opentrekken hou ik het voor bekeken.

Vrouwen + krachttraining = dikke plus , ongelofelijk sexy die fitness modellen.

Vrouwen + anabolen is gewoon een dikke turnoff

vrouwen en anabolen is als een man met make-up. fout dus.

Ik vind de gespierde vrouwen allemaal goed en wel zolang het maar naturel is. Maar dat is het bij velen al niet meer. Als ze dan hun mond opentrekken hou ik het voor bekeken.

Vrouwen + krachttraining = dikke plus , ongelofelijk sexy die fitness modellen.

Vrouwen + anabolen is gewoon een dikke turnoff

Volgens mij is het niet altijd te zien. Schijnt in Hollywood niet abnormaal te zijn..

vrouwen en anabolen is als een man met make-up. fout dus.

Niet perse ;) Maaike hier van het forum is gewoon nog een mooie vrouw. Wat ik absoluut niet aantrekkelijk vind is de stem van bijvoorbeeld Aimee, haar fysiek staat buiten kijf maar die stem zou voor mij persoonlijk niet hoeven.

Ik mis spieren...
Niet perse ;) Maaike hier van het forum is gewoon nog een mooie vrouw. Wat ik absoluut niet aantrekkelijk vind is de stem van bijvoorbeeld Aimee, haar fysiek staat buiten kijf maar die stem zou voor mij persoonlijk niet hoeven.
Waar heb je vandaan dat ze gebruikt heeft? Heb nl vernomen dat dat onzin is, en ze naturel is (ik laat me dus graag overtuigen).

Volgens mij is het niet altijd te zien. Schijnt in Hollywood niet abnormaal te zijn..

Het gaat mij iig vooral om de stem. Zoals Rooke ook zegt. Ik heb enorm veel respect voor vrouwen die er ook zo hard mee bezig zijn. En als ze off season zijn is het wss erg sexy. Maar de stem is een echte turnoff.

Ben ik het helemaal mee eens. Als het naturel is :thumbs:. Maar dat weet je toch niet zeker en Maaike haar stem heb je ook nog niet gehoord.

Maar vond/vind het wel een mooie vrouw :D

hese stem is g*** maar een lage stem niet.

Sommige vrouwen heb van nature al een wat lage stem.

Ik vind dat Stacey de perfecte vrouwen lichaam heeft maarja,

dames wat vinden jullie van Stacey Oster-Thompson?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mooi!

[Link niet meer beschikbaar]

Ava Cowan :heart:
...alleen die neptieten... en dan geen fatsoenlijke sportbh dragen :(

Laatst bewerkt:
Ben je verliefd?

Terug
Naar boven