MuscleMeat

Sticky Meisjes, wat is jullie voorbeeldlichaam?

ook geen lekker rughaar en schaam krullen ? :p

Nee vrouwen met korte haren vind ik altijd lelijk, dan kunnen ze nog zo een mooi figuur hebben.
Ook een pony is vaak lelijk
die vrouw op jou avator heeft mooie haren :thumbup:

Nee rughaar is al helemaal vies :D en je wilt toch ook geen vrouw met oksel en schaamhaar... :eek:

Ja, ik vind m'n haar ook erg mooi :P Thanks

:thumbup:

dit zijn ook mooie haren

de mooiste:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

nagu1258611560343.jpg

Nee rughaar is al helemaal vies :D en je wilt toch ook geen vrouw met oksel en schaamhaar... :eek:

Dat is jouw mening, een streepje is geiler dan een kale k*t imo.
In schaamhaar zitten pheromones reken maar dat je als man helemaal geil daarvan wordt.

Vind haar haar nog wel leuk staan.

Ja vind het bij haar wel oke :) Ze is zowieso sexy!

:thumbup:

dit zijn ook mooie haren

de mooiste:

nagu1258611560343.jpg

Mwoa heb mooier gezien. Dat is allemaal nep :D

Dat is jouw mening, een streepje is geiler dan een kale k*t imo.
In schaamhaar zitten pheromones reken maar dat je als man helemaal geil daarvan wordt.

Dat is jouw mening ;) Kaal is beter!

Onzin.Op een snelweg groeit ook geen gras.:p

Maar wel tussen de wegen in :P

epic als je kijkt naar de topictitel :rolleyes:

Eergister hoorde ik dus 'krak' tijdens het kniebuigen. Inderdaad, dat was voor de 3e keer (niet dezelfde) een scheur in mijn broek. Gelukkig heeft niemand het gezien.

ik vind dat niet echt heel mooi ik vind dat het wel vrouwelijk moe blijven,,iets spieren is wel mooi maar niet teveel:)
vrouwelijke vormen moeten wel blijven

ik vind dat niet echt heel mooi ik vind dat het wel vrouwelijk moe blijven,,iets spieren is wel mooi maar niet teveel:)

En welk van de dames die je de afgelopen week voorbij hebt zien komen is niet vrouwelijk? Zelfs de wedstrijdatlets die ik post zijn (in mijn optie) super vrouwelijk EN gespierd.

Ik vind de opmerking 'het moet wel vrouwelijk blijven' nogal nikszeggend anders...

vrouwelijkheid gaat bij bodybuilding pas "verloren" zodra dames intensief met mannelijke hormonen gaan beginnen ;)

ja dat klopt maar je ziet ook weleens vrouwen die meer mannelijk dan vrouwelijk zijn toch??

---------- Toegevoegd om 13:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:13 ----------

vrouwelijkheid gaat bij bodybuilding pas "verloren" zodra dames intensief met mannelijke hormonen gaan beginnen ;)

ja daarom ook niet beginnen aan mannelijjke hormonen:)

WUahhhhaha zoals hier?? Deze 'vrouw' is al jaren geen vrouw meer :p

[afbeelding niet meer beschikbaar]

mooie kaaklijn:heart:

:roflol:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven