Fitness Seller

Sticky Meisjes,wat vinden jullie een mooi mannenlichaam

zozo...

Dat lieve gezichtje zal nog eens foto's posten over4 weekjes.
kijken of mijn gezichtje dan nog zo lief is :P

Daar ben ik ook benieuwd naar!
Niks dan lof over de rest van je lijf... vandaar dat ik je hier ook neergegooid heb.

Check laatste pic in me album. daar sta ik rond 6%

Neej joh, vind het vreselijk. Sta liever rond de 12% vind hetzelf gewoon mooier.

Denk zelfs nog wat hoger. Meer richting de 13%

Nee.. ben net klaar met me cut. En voel me klein en ie, echt een k*tgevoell. Er moet weer wat meer massa op

Schaam je! Er zijn er veel jaloers op je massa, maar ik kan er iets bij voorstellen. Je oogt wel buffer met een hoger bf. Wel leuk om je eens zo droog te zien staan.

Schaam je! Er zijn er veel jaloers op je massa, maar ik kan er iets bij voorstellen. Je oogt wel buffer met een hoger bf. Wel leuk om je eens zo droog te zien staan.

Thx m8! Ja vind ik ook! En zo droog staan kost gewoon veel moeite en eist veel van je sociale leven en omgeving. Ik merk gewoon dat ik een stuk prettiger leef op een hoger BF en niet zo HEEL streng op alles hoef te letten.

Sava is goed!!

Thx m8! Ja vind ik ook! En zo droog staan kost gewoon veel moeite en eist veel van je sociale leven en omgeving. Ik merk gewoon dat ik een stuk prettiger leef op een hoger BF en niet zo HEEL streng op alles hoef te letten.

Dat geloof ik meteen.

Terug
Naar boven