alixoft
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet geshopt.
Kwam ik toevalig tegen tijdens een sessie levenloos interneppen:
[Link niet meer beschikbaar]
tuurlijk is dat geshopt 

Dat is ook geshopped. Maar dan op het niveau van het lichaam, en niet de filmhaha, allready thought so.
ik zie dat ik in mijn vorige post een smilie vergeten ben te zetten.
Waardoor het lijkt alsof ik het serieus meen.
Shit.
Mezelf voor schut gezet =(
Edit:
Shit, check this out!
http://www.youtube.com/watch?v=S2ZhZSXZ0F8

Dat zijn dan dames die op voetballers vallen?wat ik begrijp van de meeste vrouwen.. armen en buikspieren
Met één hand? Waar moet hij jeDat zijn dan dames die op voetballers vallen?
Brede borstkast, flinke benen en (bij voorkeur) mij met 1 hand op kunnen tillen scoort absoluut hoger!
Met één hand? Waar moet hij je
dan vastgrijpen? Vertel het vlug, want ik ben al aan het fantaseren, dat kan niet goed aflopen.

Idd - geen ideeJarno Hams deed dat afgelopen zondag nog bij een vrouw in Eindhoven. Zie je al die sterke mannen lachen en met hun duimpje draai bewegingen maken... begrijp niet wat ze bedoelen.![]()

Ooit ijsschaatsen gezien?
Hand vlak onder kont en omhoog duwen.
Heb je al een beeld?
In m'n nek vind ik niet wat...![]()

Cool...!!!Geen enkel probleem. Heb zondag ook met twee jonge dames zo'n foto laten maken. Even door de hurken, hand onder kont en ff frontsquat omhoog.
Omdat het twee dames betrof heb ik ze wel gevraagd om met hun hand in mijn nek te ondersteunen.
Dat gilletje altijd even als je explosief, maar gecontroleerd omhoogkomt ...hihi...altijd leuk...![]()
![]()
GeilOoit ijsschaatsen gezien?
Hand vlak onder kont en omhoog duwen.
Heb je al een beeld?
In m'n nek vind ik niet wat...![]()