Fitness Seller

Sticky Meisjes,wat vinden jullie een mooi mannenlichaam

hmm

Laatst bewerkt:
die zijn allemaal geshopped :)

ik denk dat alle vrouwtjes wel van de deze houden,het is een vrouwenmagneet

837-AustinPowersFembots3.JPG

Je hoeft maar in de DBB gallerij te kijken om veel mooie mannaenlichamen tegen te komen... Dus gaat BB te ver? Mwah, ik vind van niet :D

hmm

Laatst bewerkt:
wat ik begrijp van de meeste vrouwen.. armen en buikspieren

Ik mag mijn vriend zijn foto niet plaatsen maar ik heb zijn sixpack al eens al avatar gehad ...

Gregg doet het ook niet voor de vrouwen, maar puur voor de aandacht..

leuk interview met hem in bigger, better stronger (ofzo) steriods docu

Laatst bewerkt:
Met één hand? Waar moet hij je
dan vastgrijpen? Vertel het vlug, want ik ben al aan het fantaseren, dat kan niet goed aflopen.

Ooit ijsschaatsen gezien?
Hand vlak onder kont en omhoog duwen.

Heb je al een beeld?

In m'n nek vind ik niet wat... ;)

Jarno Hams deed dat afgelopen zondag nog bij een vrouw in Eindhoven. Zie je al die sterke mannen lachen en met hun duimpje draai bewegingen maken... begrijp niet wat ze bedoelen. :D

Ooit ijsschaatsen gezien?
Hand vlak onder kont en omhoog duwen.

Heb je al een beeld?

In m'n nek vind ik niet wat... ;)

Geen enkel probleem. Heb zondag ook met twee jonge dames zo'n foto laten maken. Even door de hurken, hand onder kont en ff frontsquat omhoog.
Omdat het twee dames betrof heb ik ze wel gevraagd om met hun hand in mijn nek te ondersteunen.
Dat gilletje altijd even als je explosief, maar gecontroleerd omhoogkomt ...hihi...altijd leuk... :rolleyes: :D

Geen enkel probleem. Heb zondag ook met twee jonge dames zo'n foto laten maken. Even door de hurken, hand onder kont en ff frontsquat omhoog.
Omdat het twee dames betrof heb ik ze wel gevraagd om met hun hand in mijn nek te ondersteunen.
Dat gilletje altijd even als je explosief, maar gecontroleerd omhoogkomt ...hihi...altijd leuk... :rolleyes: :D
Cool...!!!

Terug
Naar boven