indigojup
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 4
bewijsLees nog een keertje goed... 50% van dbb.
Ben wel buffer, echter ook wat meer BF. Maar gelukkig heb ik daar nooit problemen mee om snel kwijt te raken.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bewijsLees nog een keertje goed... 50% van dbb.
Ben wel buffer, echter ook wat meer BF. Maar gelukkig heb ik daar nooit problemen mee om snel kwijt te raken.

ohhh ja geen pics dan is het niet waar, vergeten.

nee helemaal niet MRchick,maar je pic.die je geplaatst hebt bewijst alleen maar het tegendeel

fotogallerij eentje van mijn beentje,voor mijn bulk,en van mijn rug,en eentje van mijn trainingspartnerKlopt ja, zo zie ik er momenteel uit. Heb een probleem ik groei niet en word ook nooit sterker.
Maar optopic, heb je jou foto hier al gepost?

zoals mij dus;goede keuzeNee geen mannelijke modellen...
Vaak zijn het sulletjes, trainen en eten weinig... hij ziet er nog wel redelijk uit, behalve die neppe lach. Maar nee, een mooie man hoeft voor mij geen model te zijn, liever gewoon een stoere vent![]()

denk dat hij ondertussen al helemaal verschrimpeld is of mss al wel doodIk vind mijn avatar het ideale mannenlichaam.
edit: deze dus
![]()

Ik vind mijn avatar het ideale mannenlichaam.
edit: deze dus
![]()
denk dat hij ondertussen al helemaal verschrimpeld is of mss al wel dood![]()

1m 73.idd ja, en hoe lang was deze gast?? 1.60 m ofzo? lijkt me niet huge!!![]()
Wie was het dan?1m 73.
In een tijdperk voor de roids, en ook nog eens extreem sterk. Wat een god.
wat voor gay schit wedstrijd was datBen ook wel eens benieuwd, uit vriendenkring eigenlijk nooit echt reactie gekregen op deze foto's. Witte was voor en zwarte na mn wedstrijd vorig jaar.![]()

[Link niet meer beschikbaar] deze gay shit
leuke commentaar dat je geeft trouwens
die twee foto'tjes waren toch wel gay he,deze zijn veel beter dan die liggende pose[Link niet meer beschikbaar] deze gay shit
leuke commentaar dat je geeft trouwens