Fitness Seller

Sticky Meisjes,wat vinden jullie een mooi mannenlichaam

niet te mager, (absoluut niet zelfs :o)
& gewoon een beetje gespierd, (supergespierde bovenarme zijn lelijk :D)

duh,

de vraag beantwoorden (Lees dan topic naam )

---------- Toegevoegd om 17:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:42 ----------

Btw,

ik ben Lois, 15 jaar enz..

sniperx?

Zijn fysiek ziet er goed uit! Goede prestatie...:thumbs:, maar als het gaat om wat ik aantrekkelijk zou vinden dan vind ik hem al te ver qua gespierdheid...het is maar dat hij een leuk koppie heeft :)

Iets zegt me dat de laatste foto geshopt is - rechter tricep bijvoorbeeld (en het ontbreken van traps)...

Wel een hele mooie V-shape!

Ik snap niet dat een vrouw ooit zou kunnen kiezen voor een man (niet pro) die voor AAS kiest.

Snap je wel een man die kiest voor een vrouw met siliconenborsten?
(incl. alle gezondheidsrisico's)

Ik snap niet dat een vrouw ooit zou kunnen kiezen voor een man (niet pro) die voor AAS kiest.

Ervaring met een vriend die wel voor AAS koos en ervaring met een vriend die neit voor AAs koos. Eigenlijk blijft het op hetzelfde neerkomen. Ze zijn veel met hun eigen uiterlijk bezig, wilen alsmaar groter worden en beter worden, ze zien zichzelf niet groeien en horen dat maar al e graag van hun vriendin dat dat wel zo is...

Ach, mijn vent moet er goed uitzien, of dat gespierd is of niet, geen idee... Ik moet toch met z`n lekkere bekkie om kunnen gaan he ;)

Kijk dit is een lekkere vent met zijn chickies

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven