MuscleMeat

Sticky Meisjes,wat vinden jullie een mooi mannenlichaam

mja 3 maanden geleden had ik echt een topfysiek (vier eerste foto's toen was ik 19 haha :-D, nu toch al 24 ondertussen) jammer genoeg is dit alles wat er van over blijft. Maja iedereen blijft mij vertellen, komt snel weer goed Michael! haha suuuuuuuuuure

Tuurlijk wel..waar een wil is is een weg en de aanhouder wint..;)

op deze ben ik 20 :-D

n1530903404_30012862_5102.jpg

david_beckham1_300x400.jpg

ik hou van sportieve mannen, die zijn vaak ook wat bewegelijker ;-)

wat een ecto

Tja Beckham is voor vele mannen op dit forum niet echt een ideaalbeeld maar ik begrijp dat vrouwen hiervoor vallen. Was ooit ook zoals Beckham, maar daarna wil je altijd meer gek genoeg. Ben ooit serieus begonnen omdat ik ook die blokjesbuik van Peter André wilde hebben en nu kijk ik vol bewondering naar het fysiek van iemands zoals dexter jackson is toch wel een klein verschil..

Laatst bewerkt:
ok droog en ecto dus
zoiets?

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Laatst bewerkt:
Beetje matige lichamen kom ik tegen dames.. Ik dacht dat jullie toch ook van wat meer beef hielden! :)

Zal ik dan maar eens wat ECHTE GOEIE LICHAMEN posten? :) 3 maatjes van mij met perfecte lijven! Robin Brantz, Khalid Almonisawhi, Hidetada Yamagishi and the one and only Joop Kasteel (40+)!!!;)

Robin0709.JPG

coloradopro8_20070620_1383981351.jpg

Hide4weeksout.JPG

Jope.jpg

Als je eenmaal een goed gespierd lichaam hebt gehad Marjolein, wil je niks anders meer!! :D

Beetje matige lichamen kom ik tegen dames.. Ik dacht dat jullie toch ook van wat meer beef hielden! :)

Zal ik dan maar eens wat ECHTE GOEIE LICHAMEN posten? :) 3 maatjes van mij met perfecte lijven! Robin Brantz, Khalid Almonisawhi, Hidetada Yamagishi and the one and only Joop Kasteel (40+)!!!;)

Doe mij die eerste maar..Mooie man!:yes:

Dat is Robin Brantz, Nederlands Kampioen 2007 en 6e op de afgelopen Arnold Classic. Topgozer!! Goeie keuze Mel! ;)

mja 3 maanden geleden had ik echt een topfysiek (vier eerste foto's toen was ik 19 haha :-D, nu toch al 24 ondertussen) jammer genoeg is dit alles wat er van over blijft. Maja iedereen blijft mij vertellen, komt snel weer goed Michael! haha suuuuuuuuuure

:orly:

Terug
Naar boven