MuscleMeat

Sticky Meisjes,wat vinden jullie een mooi mannenlichaam

Ben ook wel eens benieuwd, uit vriendenkring eigenlijk nooit echt reactie gekregen op deze foto's. Witte was voor en zwarte na mn wedstrijd vorig jaar. ???
Hulde voor de fotograaf ;)
(ik fotografeer zelf parttime)

De foto met zwarte achtergrond laat je spieren mooi uitkomen, al moet ik ook toegeven dat het idd foto's zijn met een hoog gay-gehalte :o

Foto's van de wedstrijd had ik al gezien (ben alleen niet zo'n commentaar gever - afgezien van foto's van vrienden), en je hebt een mooi fysiek.
Naar mijn bescheiden mening mag er nog ietsje meer werk van je schouderpartij gemaakt worden - en moet je onder de zonnebank ipv ondergesmeerd worden met dat bruine spul :p

Dat is iets dat me ook opvalt bij die wedstrijden. Ik snap dat met bruin je spieren beter uitkomen, maar uiteindelijk zie ik enkel nog rare iele bruine mannetjes.

Dat is iets dat me ook opvalt bij die wedstrijden. Ik snap dat met bruin je spieren beter uitkomen, maar uiteindelijk zie ik enkel nog rare iele bruine mannetjes.

Bro, je moet deze klasse ook niet vergelijken met bv Mr. O.
Naast Jay Cutler, Marcus Ruhl, Ronnie Coleman etc, is iedereen een iel mannetje.
Deze jongens zijn behoorlijk buff als je er naast staat.

als ze dat goed op profesionele manier doen komen de spieren er echt veel mooier uit,wel aan te raden ervoor enkele malen goed zonnebanken anders heb je een witte kop en bruine huid.:D

@Indigojup:
Jouw fysiek (die foto van de zijkant) krijgt van mij ook de nominatie om hier neer gezet te worden!

NICE! :D

Ik denk dat je je lelijk vergist als je naast die rare iele mannetjes staat, zo iel zijn ze niet hoor.
Alleen de beeldvorming van de gemiddelde N00B is vervormd door wedstrijdfoto's van pro's.

1m 73.
In een tijdperk voor de roids, en ook nog eens extreem sterk. Wat een god.
Ik moet je helaas teleurstellen maar in die tijd werden ook roids gebruikt.
Eind jaren 30 werd het ontwikkeld en in de jaren 40 al gebruikt bij bodybuilders. Is wel zo dat roids minder effectief waren en minder vaak werden gebruikt.

Bro, je moet deze klasse ook niet vergelijken met bv Mr. O.
Naast Jay Cutler, Marcus Ruhl, Ronnie Coleman etc, is iedereen een iel mannetje.
Deze jongens zijn behoorlijk buff als je er naast staat.

Ik denk dat je je lelijk vergist als je naast die rare iele mannetjes staat, zo iel zijn ze niet hoor.
Alleen de beeldvorming van de gemiddelde N00B is vervormd door wedstrijdfoto's van pro's.
Ik twijfel er helemaal niet aan de ze buff zijn. En ik vergeleek ze ook helemaal niet met Mr.O of iets dergelijk.
Ik zeg alleen dat ze vaak rare iele bruine mannetjes zijn. Meer niet.

Ik moet je helaas teleurstellen maar in die tijd werden ook roids gebruikt.
Eind jaren 30 werd het ontwikkeld en in de jaren 40 al gebruikt bij bodybuilders. Is wel zo dat roids minder effectief waren en minder vaak werden gebruikt.
In rusland bij gewichtheffers, en pas later, eind jaren 50 ook in Amerika. Dacht ik.

wat denk je van deze dames?

qsdfqs.jpg

qsfsf.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit vind ik mooi..alleen zijn kop niet..Haar eraf..zonnebril af..dan misschien wel ;)

al zittend cam gewoon daglicht na 3 maanden plat wegens operatie (3de training nu)

is wel heel wat werk aan om dit terug te krijgen zoals ik het wil :-)

mja 3 maanden geleden had ik echt een topfysiek (vier eerste foto's toen was ik 19 haha :-D, nu toch al 24 ondertussen) jammer genoeg is dit alles wat er van over blijft. Maja iedereen blijft mij vertellen, komt snel weer goed Michael! haha suuuuuuuuuure

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven