AndroidHealthClinic

Sticky Meisjes,wat vinden jullie een mooi mannenlichaam

K*t. Naja oke, aan de slag dan maar :D

2vx1zm9.jpg

Niet mijn droommannenlichaam, wel mijn droomman (A)
Om ook maar even een foto te posten in dit topic ;)

K*t. Naja oke, aan de slag dan maar :D

Als er serieus mannen zijn die het willen en durven open ik graag:cool: een topic. Voor alle mannen, knullen, jochies, heren en andere:)

Jullie hebben uhmmm,12u de tijd om foto proof dan te worden. Nee, om 06:46 is er een nieuw topic.

Dus boyzzz:whip:.

De heren snuffelen al zo vaak hier om te checken wat wij dames een mooi mannenlichaam vinden.

Ik doelde op een stevige cutsessie met veel cardio, BCAA's en een voedingsschema. Niet op een fototje trekken :roflol: Vind jullie belangstelling wel mooi :')

Augustus okay? :D

2014 :d

Geweldig, alleen al opperen een topic voor de mannen om zich als vleesch te laten bekritiseren (ja tuurlijk, jullie zijn ook gevoelig en kwetsbaar, hahaha) leidt al tot data ver in de toekomst. Ahhh, zal het niet doen dan. Denk ik. Ga slapen. Benieuwd wat ik om 06:46 zal doen.

Ow en enrique is wat skinnie maar best lekker.

Haha, 2014 is misschien wat overdreven. Maar nu valt er nog niks te showen hoor :D

Nee helemaal niks?:sad:

hahaha :roflol: jij bent er ook weer vroeg bij ;)
Goedemorgen :D

Ja weet ik, maar ik vond Jennifer leuker. Dus je heet voortaan Jennifer.:)

Haha grosje, jij bent volgens mij echt zo een type die zelfs van een brug zou springen als een vrouw je dat zegt te doen.

WRONG dude!:roflol:

Ja vroeger wel, en ik heb het elke keer weer overleefd die duik :)
Maar de laatste 25 jaar duik ik niet meer hoor

Nee wat ik bedoel is dat de dames die ik op de sportschool ken en mee train houden in het algemeen niet van Bodybuilders die vinden ze te gespierd en eng.
Een atletisch lichaam met buikspieren dat is het wel helemaal voor ze.
Dus daarom denk ik dat echte massa niet voor de dames nodig is.

en dat oude vlees dat was een grapje ;)

Geweldig, alleen al opperen een topic voor de mannen om zich als vleesch te laten bekritiseren (ja tuurlijk, jullie zijn ook gevoelig en kwetsbaar, hahaha) leidt al tot data ver in de toekomst. Ahhh, zal het niet doen dan. Denk ik. Ga slapen. Benieuwd wat ik om 06:46 zal doen.

Ow en enrique is wat skinnie maar best lekker.

Daarom ook; geen droommannenlichaam, alleen droomman ;)

hooting-chimp.jpg

:roflol: sorry ik kon het niet laten :o

Bedoel je nou het lichaam van Kevin Levrone op die foto, dus waar hij niet meer trainde en vooral niet meer kuurde. Het lichaam dus van iemand die extreem groot is geweest, extreem heeft gekuurd, en het daarna allemaal heeft laten verslonzen. Of bedoel je Kevin Levrone toen hij nog meedeed aan de wedstrijden?

Bedoel je nou het lichaam van Kevin Levrone op die foto, dus waar hij niet meer trainde en vooral niet meer kuurde. Het lichaam dus van iemand die extreem groot is geweest, extreem heeft gekuurd, en het daarna allemaal heeft laten verslonzen. Of bedoel je Kevin Levrone toen hij nog meedeed aan de wedstrijden?
Allemaal ;)
Mooie vent, het feit dat hij een pak draagt dat toch iets groter is dan dat van een gemiddelde man vind ik al mooi - breed zoals 'ie was is ook mooi.
Zag een trainingsvideo van 'm voorbij komen en vond dat Kevin hier ook paste (in mijn optiek).
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven