Fitness Seller

Sticky Meisjes,wat vinden jullie een mooi mannenlichaam

Is sixpack een vereiste?

Of is dat het belangrijkste?

Is sixpack een vereiste?

Vereiste, niet per se (alhoewel de outlines van een six-pack wel sexy zijn). En het belangrijkste? Voor mij zeker niet. Ik heb liever een brede borst/ brede schouders (<3) met een stevig stel benen eronder :)

Is sixpack een vereiste?

Liever een brede schouderpartij...
Slanke taille is mooier dan een sixpack - maar dan moet de boel natuurlijk wel in verhouding zijn! (geen satéprikkers onder een stevig bovenlijf bijvoorbeeld...)

Vereiste, niet per se (alhoewel de outlines van een six-pack wel sexy zijn). En het belangrijkste? Voor mij zeker niet. Ik heb liever een brede borst/ brede schouders (<3) met een stevig stel benen eronder :)

Brede schouders, daar ben je toch mee geboren?

Of kan je rug nog uitzetten ? (aangezien ik heel mager gebouwd ben :D )

Brede schouders kun je ook 'maken'. Flink wat spierpartij aanzetten - beetje massa kweken dus :)

Mensen met andere ervaringen; feel free to correct me. Goede vriend van mij (voorheen magere spriet) heeft namelijk heel wat massa kunnen aanzetten met de juiste oefeningen (en dieet).

met alle respect dames;

Jullie kunnen wel leuk fantaseren over hoe je een vent het liefst wil, maar no way dat een dergelijke gozer jullie wilt.

'V-vorm dit, sixpack dat, droog en gespierd zo..'
Maar goed, blijf er maar leuk over fantaseren.

Laatst bewerkt:
met alle respect dames;

Jullie kunnen wel leuk fantaseren over hoe je een vent het liefst wil, maar no way dat een dergelijke gozer jullie wilt.

We will ;)

Edit: droog-droog hoeft mij niet trouwens. Ik ga iets meer voor de powerlifter-fysiek dan voor de 'echte' - V-shape bodybuilder. Zoals ik al zei; brede schouders en een brede borst (met zo'n stevig stel mannenbenen :D) doen voor mij veel meer dan een 6-pack :)

Laatst bewerkt:
Kuchpicskuch

met alle respect dames;

Boeit niet, de vraag is wat mooi is.

Brede schouders kun je ook 'maken'. Flink wat spierpartij aanzetten - beetje massa kweken dus :)

Mensen met andere ervaringen; feel free to correct me. Goede vriend van mij (voorheen magere spriet) heeft namelijk heel wat massa kunnen aanzetten met de juiste oefeningen (en dieet).

Hmm, het is dus mogelijk. Brede schouders, here comes Jorgyboy!

Liever een brede schouderpartij...
Slanke taille is mooier dan een sixpack - maar dan moet de boel natuurlijk wel in verhouding zijn! (geen satéprikkers onder een stevig bovenlijf bijvoorbeeld...)

Busted! :(

Rode kaart! :p

Ik wil hier wel een pic van mezelf zetten en vragen of het goed is, maar dan wordt het hier een soort "netlog" ofzo :p

met alle respect dames;

Volgens mij doen jullie net zo hard fantaseren over jullie perfecte vrouw..en de dames die er voorbij komen in jullie droomvrouwtoppic :p...nou met alle respect ook... zijn er maar weinig die zo'n dame aan de haak slaan & leuk is qua innerlijk..

Zoals Dwarf ook zei... de vraag is wat mooi is...dus fantaseren en kijken mag altijd :eyebrow:

met alle respect dames;

neejor soms ga ik wel over een middelmatige vrouw heen als er niets anders te vinden is

maar relatie nah

Brede schouders, daar ben je toch mee geboren?

Of kan je rug nog uitzetten ? (aangezien ik heel mager gebouwd ben :D )

Kan je toch echt wel kweken hoor. Maar het is ook deels genetisch. Volgens mij speelt je bovenrug ook veel mee. Je kan je schouders groter en mooier krijgen maar soms verbreedt je daar niet echt van. Beter train je goed je rug met wijde grip, in combinatie met schouders.

We will ;)

Edit: droog-droog hoeft mij niet trouwens. Ik ga iets meer voor de powerlifter-fysiek dan voor de 'echte' - V-shape bodybuilder. Zoals ik al zei; brede schouders en een brede borst (met zo'n stevig stel mannenbenen :D) doen voor mij veel meer dan een 6-pack :)
:thumbup:

Agreed met Mugje :D Er is hoop jongens!

Hmm, het is dus mogelijk. Brede schouders, here comes Jorgyboy!
Succes!
Enneh.. Pics van eindproject? ... Of heb ik nu de regels overtreden? :P

Kan je toch echt wel kweken hoor. Maar het is ook deels genetisch. Volgens mij speelt je bovenrug ook veel mee. Je kan je schouders groter en mooier krijgen maar soms verbreedt je daar niet echt van. Beter train je goed je rug met wijde grip, in combinatie met schouders.

What he said! En zo'n brede rug in combinatie met said brede schouders/ borst en idem benen is natuurlijk ook niet verkeerd! Rawr :D

ach dit zou ik ook mn bed niet uitschoppen;

[Link niet meer beschikbaar]

Hello Fabio. :D

n_real_madrid_fabio_cannavaro-2658.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

LjungbergKleinFILER_468x645.jpg

hey snoezepoes, jij ook al hier joh :o

Terug
Naar boven