- Waardering
- 637
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 64kg
Doe dan toch maar de natte..
Hij verwijst naar z'n eigen foto dus hij heeft zijn doelen al bereikt![]()
...die kon ik verwachten...Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doe dan toch maar de natte..
Hij verwijst naar z'n eigen foto dus hij heeft zijn doelen al bereikt![]()
...die kon ik verwachten...Is sixpack een vereiste?
Of is dat het belangrijkste?

Liever een brede schouderpartij...Is sixpack een vereiste?
Of is dat het belangrijkste?
Vereiste, niet per se (alhoewel de outlines van een six-pack wel sexy zijn). En het belangrijkste? Voor mij zeker niet. Ik heb liever een brede borst/ brede schouders (<3) met een stevig stel benen eronder![]()
)met alle respect dames;
Jullie kunnen wel leuk fantaseren over hoe je een vent het liefst wil, maar no way dat een dergelijke gozer jullie wilt.
Maar goed, blijf er maar leuk over fantaseren.

) doen voor mij veel meer dan een 6-pack 
met alle respect dames;
Jullie kunnen wel leuk fantaseren over hoe je een vent het liefst wil, maar no way dat een dergelijke gozer jullie wilt.
'V-vorm dit, sixpack dat, droog en gespierd zo..'
Brede schouders kun je ook 'maken'. Flink wat spierpartij aanzetten - beetje massa kweken dus
Mensen met andere ervaringen; feel free to correct me. Goede vriend van mij (voorheen magere spriet) heeft namelijk heel wat massa kunnen aanzetten met de juiste oefeningen (en dieet).
Liever een brede schouderpartij...
Slanke taille is mooier dan een sixpack - maar dan moet de boel natuurlijk wel in verhouding zijn! (geen satéprikkers onder een stevig bovenlijf bijvoorbeeld...)

met alle respect dames;
...nou met alle respect ook... zijn er maar weinig die zo'n dame aan de haak slaan & leuk is qua innerlijk..
met alle respect dames;
Brede schouders, daar ben je toch mee geboren?
Of kan je rug nog uitzetten ? (aangezien ik heel mager gebouwd ben)
We will
Edit: droog-droog hoeft mij niet trouwens. Ik ga iets meer voor de powerlifter-fysiek dan voor de 'echte' - V-shape bodybuilder. Zoals ik al zei; brede schouders en een brede borst (met zo'n stevig stel mannenbenen) doen voor mij veel meer dan een 6-pack
![]()
Succes!Hmm, het is dus mogelijk. Brede schouders, here comes Jorgyboy!

Kan je toch echt wel kweken hoor. Maar het is ook deels genetisch. Volgens mij speelt je bovenrug ook veel mee. Je kan je schouders groter en mooier krijgen maar soms verbreedt je daar niet echt van. Beter train je goed je rug met wijde grip, in combinatie met schouders.

Succes!
Enneh.. Pics van eindproject? ... Of heb ik nu de regels overtreden?![]()

ach dit zou ik ook mn bed niet uitschoppen;
[Link niet meer beschikbaar]