AndroidHealthClinic

Sticky Meisjes,wat vinden jullie een mooi mannenlichaam

Allemaal ;)
Mooie vent, het feit dat hij een pak draagt dat toch iets groter is dan dat van een gemiddelde man vind ik al mooi - breed zoals 'ie was is ook mooi.
Zag een trainingsvideo van 'm voorbij komen en vond dat Kevin hier ook paste (in mijn optiek).
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Volgens mij ben je toch een van de weinige vrouwen die dit nog mooi vindt.

Ik bedoel als mensen van mij al zeggen dat ik aan de roids zit en dat het overdreven wordt... Heb geluk dat mijn gf het wel goed vindt :). Maar veel kans dat moest ik bv aan de roids gaan en te groot zou worden , dat ze het dan ook lelijk zou beginnen vinden...

Volgens mij ben je toch een van de weinige vrouwen die dit nog mooi vindt.

Ik bedoel als mensen van mij al zeggen dat ik aan de roids zit en dat het overdreven wordt... Heb geluk dat mijn gf het wel goed vindt :). Maar veel kans dat moest ik bv aan de roids gaan en te groot zou worden , dat ze het dan ook lelijk zou beginnen vinden...

Bij een smalle taille is het mij niet snel té breed ;)
Jammer alleen dat veel mannen die roids gebruiken dat niet (meer) hebben...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]Dit vind ik namelijk niet écht mooi...

Heeft meer met HGH te maken denkik dan met roids. Door de HGH zetten je ingewanden ook uit , + het vele eten = een gut.

Heeft meer met HGH te maken denkik dan met roids. Door de HGH zetten je ingewanden ook uit , + het vele eten = een gut.

Ow... zoveel weet ik niet van roids / hgh / aanverwante zaken af :o
Vind het in ieder geval een gespierde vent stukken onaantrekkelijker maken...

Met een smalle taille lijk e toch juist sneller breed ??? Heb ik zelf helaas niet, gaan met die trainingsbanaan dus :D

Niet iedereen heeft een smalle taille van zich zelf en kan die ook niet altijd krijgen.
Door bredere lats kan je middel smaller lijken.
Maar als je heel gespierde schuine spieren hebt dan is je middel weer breder.
Daar heeft de meneer ook last van

Niet iedereen heeft een smalle taille van zich zelf en kan die ook niet altijd krijgen.
Door bredere lats kan je middel smaller lijken.
Maar als je heel gespierde schuine spieren hebt dan is je middel weer breder.
Daar heeft de meneer ook last van

+1 , en je hebt ook het fenomeen, brede heupen :(.

Maar imo , als je breed genoeg wordt bovenaan dan kan je de illusie kweken dat je toch een smalle taille hebt, of toch zeker eentje in verhouding.

Het zijn vooral de ''guts'' die bb'ers lelijk maken.

En door schuine obliques lijkt je taille idd ook breder , als je echter droog genoeg staat dan zorgt dat wel weer voor een mooi effect :).

<- droge k*tjes fysiek:cool:

Ach niks mis mee toch met droge k*tjes fysiek?...het is maar net waar je van houdt :)
De een houdt van vette k*tjes fysiek...en de ander van droge.

Terug
Naar boven