XXL Nutrition

Sticky Meisjes,wat vinden jullie een mooi mannenlichaam

Vind het ''Meisjes, wat is jullie voorbeeldlichaam'' topic toch leuker :(

Als ik het zo zie is er nog een hoop werk aan de winkel om een DBB girl te scoren.. En dan zeggen ze dat mannen hoge eisen stellen!

Als ik het zo zie is er nog een hoop werk aan de winkel om een DBB girl te scoren.. En dan zeggen ze dat mannen hoge eisen stellen!

Je kan toch ook bewondering hebben voor een atleet zonder er coïtusuele gevoelens bij te hebben?

[[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik vind hem nou niet echt een ''gespierde stier'' , tenminste als dit hem is .:o

Dat is hem inderdaad, alleen het punt dat ik wilde maken was dat hij vroeger de meest magere ecto was die je je maar kon voorstellen, hij werd gepest, had een jampot bril, veel last van eczeem EN had astma. Je kan je voorstellen hoe dat eruit zag. Verder is het een boom van een vent en MMA vechter. En zoals je misschien wel weet is een MMA vechter geen bodybuilder. Dit is een puur vechtersfysiek.

Béétje oppervlakkig van je om niet wat meer info over hem te vergaren dan enkel zijn foto en hier je mening op te baseren. Deze man is 1 groot succesverhaal en heeft het echt gemaakt in het leven.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

"TO BE THE NEIGHBORHOOD DILF ;) ...oh and get in shape too!" .

Ik vond de tekst wel grappig , stond onder zijn profielfoto.

Vind die tuinbroek zo laag wel een beetje not-done zonder ondergoed :roflol:

wel massief, maar niet dat de spieren er uitpuilen.

---------- Toegevoegd om 12:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:33 ----------

oja en van die ontzettend dikke aders vind ik ook altijd zo afschuwelijk :p

:DOew die laatste 2 van mel74, nice!!!

Dat hoofd vind ik wel minder, maargoed:P Ik ben kritisch haha..

Is er een "Meisjes, wat is jullie voorbeeldlichaam" - topic ??

WAAAAAAAARRRRRR????!!

Was toch een mooie vent... slanke taille & rest is gewoon groot (huge!):

jammer dat de meiden hier maar 1% van de meiden in nederland representen...

Terug
Naar boven