- Waardering
- 383
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 66kg
- Vetpercentage
- 30%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
er zijn uitzonderingen, maar, je kan toch wel vaak voorspellen hoe iemand begonnen is.Niet te droog vind ik mooi. Daarnaast is het wel mooi als je kunt zien dat een man van zichzelf al breed was, en het juiste brede lichaamstype had voor hij ging trainen. Want als je heel smal bent en gaat trainen...tja het wordt nooit echt iets als je al geen brede schouders van jezelf had...ziet het er zo gedrongen uit haha...!er zijn uitzonderingen, maar, je kan toch wel vaak voorspellen hoe iemand begonnen is.

Wat een onzinNiet te droog vind ik mooi. Daarnaast is het wel mooi als je kunt zien dat een man van zichzelf al breed was, en het juiste brede lichaamstype had voor hij ging trainen. Want als je heel smal bent en gaat trainen...tja het wordt nooit echt iets als je al geen brede schouders van jezelf had...ziet het er zo gedrongen uit haha...!er zijn uitzonderingen, maar, je kan toch wel vaak voorspellen hoe iemand begonnen is.
]

Niet te droog vind ik mooi. Daarnaast is het wel mooi als je kunt zien dat een man van zichzelf al breed was, en het juiste brede lichaamstype had voor hij ging trainen. Want als je heel smal bent en gaat trainen...tja het wordt nooit echt iets als je al geen brede schouders van jezelf had...ziet het er zo gedrongen uit haha...!
Niet te droog vind ik mooi. Daarnaast is het wel mooi als je kunt zien dat een man van zichzelf al breed was, en het juiste brede lichaamstype had voor hij ging trainen. Want als je heel smal bent en gaat trainen...tja het wordt nooit echt iets als je al geen brede schouders van jezelf had...ziet het er zo gedrongen uit haha...!er zijn uitzonderingen, maar, je kan toch wel vaak voorspellen hoe iemand begonnen is.

"Die mag hier zonder spoiler!
Ik ben wel eens benieuwd naar wat de dames van een strongman fysiek vinden .
Ze zijn beresterk, gespierd, breed maar wat hoger BF %
Ben benieuwd of er hier dames zijn die ook vallen voor zo'n fysiek, of dat ze zeggen "Moet eerst het BF % wat naar beneden"

Alweer die vraag?
Nou ja, voor mij graag een sterke gast zonder de grote pens
(voorkeur voor BB-fysiek dus)

Is een apart topic over geweest, met enquête en voorbeeldfoto'sIk had geen zin om 47 door te spitten of het al gevragen was![]()

Niet te droog vind ik mooi. Daarnaast is het wel mooi als je kunt zien dat een man van zichzelf al breed was, en het juiste brede lichaamstype had voor hij ging trainen. Want als je heel smal bent en gaat trainen...tja het wordt nooit echt iets als je al geen brede schouders van jezelf had...ziet het er zo gedrongen uit haha...!er zijn uitzonderingen, maar, je kan toch wel vaak voorspellen hoe iemand begonnen is.
ga toch weg man, dat is echt niet het geval, denk dat je je iets meer moet verdiepen in anatomie.

Grootste bullshit.. OOIT. Je kan van de meest magere ecto transformeren naar een gespierde stier met perfecte verhoudingen. Kijk bijv. naar Bas Rutten, die werd vroeger gepest omdat hij zo'n ielig mager mannetje was en nooit mee kon komen met Gym. En kijk waar hij nu is.
zijn er fotos van bas rutten toen hij nog mager was?Als je mager ben hoef je nog geen ecto te wezen! En er zijn ook ecto's met brede schouders. Bas Rutten is zeker geen ecto.
Hmm, vind een strongman ook wel wat hebben. Ik houd wel van een man waar je lekker aan kan gaan hangen

Ik ben wel eens benieuwd naar wat de dames van een strongman fysiek vinden zoals:
[Link niet meer beschikbaar]
http://farm4.static.flickr.com/3011/2643303832_4a82ab8d68.jpg
Ze zijn beresterk, gespierd, breed maar wat hoger BF %
Ben benieuwd of er hier dames zijn die ook vallen voor zo'n fysiek, of dat ze zeggen "Moet eerst het BF % wat naar beneden"