XXL Nutrition

Sticky Meisjes,wat vinden jullie een mooi mannenlichaam

Jaja, dit is hem!

images.jpg

Niet te droog vind ik mooi. Daarnaast is het wel mooi als je kunt zien dat een man van zichzelf al breed was, en het juiste brede lichaamstype had voor hij ging trainen. Want als je heel smal bent en gaat trainen...tja het wordt nooit echt iets als je al geen brede schouders van jezelf had...ziet het er zo gedrongen uit haha...! ;) er zijn uitzonderingen, maar, je kan toch wel vaak voorspellen hoe iemand begonnen is.

Kijk, hier zie je het. dit vind ik niet mooi.

bodybuilding-before-steroid.jpg

Dit is lekker: (mag nog wel iets gespierder)

502471_f520.jpg

Dit is ook wel super, en iets minder gay: LOL

tony+litton+amateur+bodybuilder+2008-08-13+19_18_56_687.jpg

Laatst bewerkt:
Niet te droog vind ik mooi. Daarnaast is het wel mooi als je kunt zien dat een man van zichzelf al breed was, en het juiste brede lichaamstype had voor hij ging trainen. Want als je heel smal bent en gaat trainen...tja het wordt nooit echt iets als je al geen brede schouders van jezelf had...ziet het er zo gedrongen uit haha...! ;) er zijn uitzonderingen, maar, je kan toch wel vaak voorspellen hoe iemand begonnen is.

soms wel:)

]
Wat een onzin :roflol:

Niet te droog vind ik mooi. Daarnaast is het wel mooi als je kunt zien dat een man van zichzelf al breed was, en het juiste brede lichaamstype had voor hij ging trainen. Want als je heel smal bent en gaat trainen...tja het wordt nooit echt iets als je al geen brede schouders van jezelf had...ziet het er zo gedrongen uit haha...!

Grootste bullshit.. OOIT. Je kan van de meest magere ecto transformeren naar een gespierde stier met perfecte verhoudingen. Kijk bijv. naar Bas Rutten, die werd vroeger gepest omdat hij zo'n ielig mager mannetje was en nooit mee kon komen met Gym. En kijk waar hij nu is.

Hahaha get the **** out women:roflol:

herfst 2006;

25t9bh1.png

zomer 2009;

143i3pi.jpg

300fr5c.png

Ik ben wel eens benieuwd naar wat de dames van een strongman fysiek vinden zoals:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
2643303832_4a82ab8d68.jpg

Ze zijn beresterk, gespierd, breed maar wat hoger BF %
Ben benieuwd of er hier dames zijn die ook vallen voor zo'n fysiek, of dat ze zeggen "Moet eerst het BF % wat naar beneden :p"

Die mag hier zonder spoiler!

---------- Toegevoegd om 14:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:41 ----------

Ik ben wel eens benieuwd naar wat de dames van een strongman fysiek vinden .

Ben benieuwd of er hier dames zijn die ook vallen voor zo'n fysiek, of dat ze zeggen "Moet eerst het BF % wat naar beneden :p"

Alweer die vraag?
Nou ja, voor mij graag een sterke gast zonder de grote pens ;)
(voorkeur voor BB-fysiek dus)

Maar dit topic is epic.

:roflol: ga toch weg man, dat is echt niet het geval, denk dat je je iets meer moet verdiepen in anatomie.

:yes:Hmm, vind een strongman ook wel wat hebben. Ik houd wel van een man waar je lekker aan kan gaan hangen

Grootste bullshit.. OOIT. Je kan van de meest magere ecto transformeren naar een gespierde stier met perfecte verhoudingen. Kijk bijv. naar Bas Rutten, die werd vroeger gepest omdat hij zo'n ielig mager mannetje was en nooit mee kon komen met Gym. En kijk waar hij nu is.

Als je mager ben hoef je nog geen ecto te wezen! En er zijn ook ecto's met brede schouders. Bas Rutten is zeker geen ecto.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

mariusz3-309x417.jpg

---------- Toegevoegd om 19:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:51 ----------

Ik ben wel eens benieuwd naar wat de dames van een strongman fysiek vinden zoals:
[Link niet meer beschikbaar]
http://farm4.static.flickr.com/3011/2643303832_4a82ab8d68.jpg

Marius Pudzianowski is toch dat toch ook ?:o

Terug
Naar boven