XXL Nutrition

Sticky Meisjes,wat vinden jullie een mooi mannenlichaam

dat is ook wel waar... jammer dat meeste meiden op ronaldo-'gespierd' vallen

Niet alle meiden, maar het moet gewoon niet TE worden. Als het 'eng' begint te worden, dan moet je stoppen. Naja, nee, je moet niet, maar dat is mijn mening haha.

Waarom is er haast geen leven in dit topic?

Niet alle meiden, maar het moet gewoon niet TE worden. Als het 'eng' begint te worden, dan moet je stoppen. Naja, nee, je moet niet, maar dat is mijn mening haha.

Waarom is er haast geen leven in dit topic?

Omdat jullie vrouwen te tam zijn om hier foto's te posten?

Wat versta je onder "niet TE"?

FrankMcGrath-tu-D-008.jpg

FrankMcGrath-Sa002.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hoe kun je dit niet sexy vinden? *kwijl*

Nu nog wat tattoo's erbij en ik ben tevreden!

Op het forum zitten ook een aantal heerlijke lichamen looool maar denk niet dat ik zomaar hun foto's hier mag posten. :D

Wat versta je onder "niet TE"?

http://1.bp.blogspot.com/__xoggXWTQ...lI/QM7GRBsNewo/s400/FrankMcGrath-tu-D-008.jpg

http://1.bp.blogspot.com/__xoggXWTQ...AClQ/VgNJVIbrLe4/s1600/FrankMcGrath-Sa002.jpg

[Link niet meer beschikbaar]

Hoe kun je dit niet sexy vinden? *kwijl*

Nu nog wat tattoo's erbij en ik ben tevreden!

Op het forum zitten ook een aantal heerlijke lichamen looool maar denk niet dat ik zomaar hun foto's hier mag posten. :D

Kijk en dat bedoelde ik dus met eng. Sorry als ik hier bepaalde mannen mee beledig, maar dat is gewoon niet waar ik op val. Die benen, puhlease? Dat kan je toch niet sexy vinden :( Ze zijn gewoon blauwig geworden.. brr.

---------- Toegevoegd om 21:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:07 ----------

Omdat jullie vrouwen te tam zijn om hier foto's te posten?

Helemaal met je eens!

:mad: dus HIER met die foto's van mooie mannenlichamen.

Kijk en dat bedoelde ik dus met eng. Sorry als ik hier bepaalde mannen mee beledig, maar dat is gewoon niet waar ik op val. Die benen, puhlease? Dat kan je toch niet sexy vinden :( Ze zijn gewoon blauwig geworden.. brr.

Helemaal met je eens!

:mad: dus HIER met die foto's van mooie mannenlichamen.

U gedachtengang bevalt mij wel :)

Btw, je beseft dat je tegen jezelf aan het roepen bent?

U gedachtengang bevalt mij wel :)

Btw, je beseft dat je tegen jezelf aan het roepen bent?

Uw gedachtengang ja, dankje..:) (trouwens, iedereen maakt weleens spelfouten hoor, maar die MOEST gewoon even hehe..)

Haha, nee, ik sta te roepen tegen iedereen die zich aangesproken voelt. Maar serieus, hier moet meer actie komen. :(

Kom eens op met wat foto's dan!

Hehe, graag hoor!
Oja, het kunnen soms een beetje foute foto's zijn hoor, maar what the heck.

ItalianSoccerTeaminItalianFlag.jpg

dalnnaacj.jpg

Zijn armen mogen wel wat groter zijn, maar ik vind zijn koppie heel leuk. Ach, eigenlijk is er niets mis aan hem. :D
sunmeiri6g3dv.jpg

Lekker ruigggg
who9q9.jpg

---------- Toegevoegd om 16:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:41 ----------

Ah shit, de leukste foto doet het niet.

Hmm-hmm!

allemaal BlOkJuHs!!

nummero 3 is het epischhhhht

Kerry-Degman2.jpg

WeLoveGuys%2B-%2BKerry%2BDegman%2BTetu%2B(7).jpg

attachment.jpg

Van_Meurs_for_GQ.jpg

Kerry_002_2.jpg

[afbeelding niet meer beschikbaar]

en dan maar zeggen dat wij mannen erg zijn ....foei dames

Die mannen uit spartacus hebben mooie lichamen! Vooral leuk om die lichamen in actie te zien :) Als mijn eigen vent net ietsje meer massa kweekt en iets van 4% droger word dan komt hij heel dicht in de buurt van mijn ideaal beeld :D (1.80, 78 kg, 11% bf)

Laatst bewerkt:
Die mannen uit spartacus hebben mooie lichamen! Vooral leuk om die lichamen in actie te zien :) Als mijn eigen vent net ietsje meer massa kweekt en iets van 4% droger word dan komt hij heel dicht in de buurt van mijn ideaal beeld :D (1.80, 78 kg, 11% bf)

Oh god.. ja.... als je weet hoe hard ik heb zitten genieten van die serie, :D damn..

Snoezepoes, zo zijn er veel kerels te vinden hoor.

Volgens mij kan 80% van dit forum dit binnen een maand hebben denk ik :p

Terug
Naar boven