MuscleMeat

Sticky Meisjes,wat vinden jullie een mooi mannenlichaam

Neej ik vind ook maar gay. Daarom postte ik ook die comment :rolleyes:

Heren: broek optrekken voor het poseren! :p
(achterkant hoeft voor mij ook niet laag te hangen)

:headbang:...Al met al; hijs je broek gewoon op anders lijkt het net of je in je broek gescheten hebt. Is trouwens nog de mode ook, zo een broek met een laag kruis.. ???
Lopen wijven te zeiken dat ze een dikke reet hebben, trekken ze zo een broek aan waardoor je reet enorm word. Stupid people.

Laatst bewerkt:
Ik ben zeker de enige die dat helemaal niks vindt om te zien?

Nee hoor, ik vind het ook niet mooi.....Way to much!!!! :eek:

Maar een lage broekrand is wel intresting!! Maar geen laag kruis, en een te wijde broek, want ik krijg dan altijd de nijging om hem zo van hun reet af te trekken :D

Nee hoor, ik vind het ook niet mooi.....Way to much!!!! :eek:

Maar een lage broekrand is wel intresting!! Maar geen laag kruis, en een te wijde broek, want ik krijg dan altijd de nijging om hem zo van hun reet af te trekken :D

Hahahaha:D
Ik vind het wel mooi eigenlijk, als je die "V-muscle" ziet..

Nope vind het helemaal niks..zie liever dit
1zb6hye.jpg

of
[afbeelding niet meer beschikbaar]

:D:D

Die laatste foto is wel knap!
Ma de vraag is.....Is dit natuurlijk???

Deze foto lijkt hij best klein, maar die gast is nogal een beest.

Houden we et wel beetje droog dames :rolleyes:

kbegrijp vrouwen die op van die schrale mannetjes geilen precies niet (ja zelf ook schraal), terwijl die abs blijkbaar heel belangrijk zijn voor velen zijn er mensen die juist proberen om er als een beer uit te zien en daar hoort een pens bij

kbegrijp vrouwen die op van die schrale mannetjes geilen precies niet (ja zelf ook schraal), terwijl die abs blijkbaar heel belangrijk zijn voor velen zijn er mensen die juist proberen om er als een beer uit te zien en daar hoort een pens bij

Zegt meneer die 75 kilo weegt bij 1.87... Ga eten en trainen man.

Terug
Naar boven