Trickster
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 254
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

haha van alles wat je kan kiezen kom jij met van wyck aanzetten....je tattoo fetish is overduidelijk erg dominerend in je keuzes naar de ideale man.
Can't help it.. hehe

Gotta love bad boys
Can't help it.. hehe
Ik plaats teminste goeie pics. Die lelijke oversized abs en mini armen hebben we toch niets aan, zijn net verwijfde mannen.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Nee.. niet mijn ding.. en dan ook nog zo een postbode siemen gezicht, dat maakt het helemaal af..![]()
Wuahah ik heb meteen zo'n scenario in mn hoofd! LOLLLL
VROUW!! Je hebt me kipfilet te lang gekookt! WHOPPAAAA *slingert vriendin door de kamer*![]()

tja maar dat lichaam is ook niet niets. Nog steeds beter dan 99.90% van de mannen. Ik bedoel hoeveel mannen ken jij uit je hele leven die zo of beter uit zien en hoeveel mannen heb je in je hele leven wel niet gezien?

Wuahah ik heb meteen zo'n scenario in mn hoofd! LOLLLL
VROUW!! Je hebt me kipfilet te lang gekookt! WHOPPAAAA *slingert vriendin door de kamer*
![]()

Hehe leuk vriend
Dat lichaam is ook indd niet niets maar dude dit topic heet toch wat vinden jullie een mooi mannenlichaam.. Dus dan plaats ik wat IK mooi vind.![]()
terwijl bijna elke man wel kan dromen van zo'n lichaam. Zo komt het over alsof jij alleen warm wordt van monsters van +120kg, want dan heb jij wel een heel groot probleem
Zo kijkt hij inderdaad wel...Dat is wel een afknapper, een man die zijn eigen kipfilet niet kan koken.![]()
en een vrouw kookt toch graag voor haar man... 
snap ik, maar je commentaar op die foto was wel heel negatiefterwijl bijna elke man wel kan dromen van zo'n lichaam. Zo komt het over alsof jij alleen warm wordt van monsters van +120kg, want dan heb jij wel een heel groot probleem
![]()
Hehe ik vind zo een blik juist niet afstotend...en een vrouw kookt toch graag voor haar man...
![]()

snap ik, maar je commentaar op die foto was wel heel negatiefterwijl bijna elke man wel kan dromen van zo'n lichaam. Zo komt het over alsof jij alleen warm wordt van monsters van +120kg, want dan heb jij wel een heel groot probleem
![]()
Hehe ik vind zo een blik juist niet afstotend...en een vrouw kookt toch graag voor haar man...
![]()
Is inderdaad zeldzaam. En bovendien, wat heb je er aan als ie een rot karakter heeft..
---------- Toegevoegd om 22:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:58 ----------
Eh, nou niet persé. Zelfredzaamheid is voor iedereen belangrijk.![]()

Haha nee hoor, ik post toch niet voor jan met de korte achternaam je pic...

Trek het je niet aan KukiWacht maar tot we later groot zijn!
![]()
+1Trek het je niet aan KukiWacht maar tot we later groot zijn!
![]()