XXL Nutrition

Sticky Meisjes,wat vinden jullie een mooi mannenlichaam

'Somebody' likes bad boys :rolleyes:

Ok, nu ik je leg press foto heb gezien snap ik ook wrom :rolleyes: Je heb zelf zo'n look hahaha!

Puzzle stukje valt op zn plaats ;)

Mike-Van-Wyck06.jpg

Mike van Wyck.... *kwijl*

haha van alles wat je kan kiezen kom jij met van wyck aanzetten....je tattoo fetish is overduidelijk erg dominerend in je keuzes naar de ideale man.

Gotta love bad boys :cool:

haha van alles wat je kan kiezen kom jij met van wyck aanzetten....je tattoo fetish is overduidelijk erg dominerend in je keuzes naar de ideale man.

:o Can't help it.. hehe
Ik plaats teminste goeie pics. Die lelijke oversized abs en mini armen hebben we toch niets aan, zijn net verwijfde mannen. ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Nee.. niet mijn ding.. en dan ook nog zo een postbode siemen gezicht, dat maakt het helemaal af.. :rolleyes:

Hij kijkt wel een beetje eng. Dat is één van de laatste mensen die ik kwaad wil maken.

Wuahah ik heb meteen zo'n scenario in mn hoofd! LOLLLL

VROUW!! Je hebt me kipfilet te lang gekookt! WHOPPAAAA *slingert vriendin door de kamer*

:roflol:

Gotta love bad boys :cool:

:o Can't help it.. hehe
Ik plaats teminste goeie pics. Die lelijke oversized abs en mini armen hebben we toch niets aan, zijn net verwijfde mannen. ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Nee.. niet mijn ding.. en dan ook nog zo een postbode siemen gezicht, dat maakt het helemaal af.. :rolleyes:

tja maar dat lichaam is ook niet niets. Nog steeds beter dan 99.90% van de mannen. Ik bedoel hoeveel mannen ken jij uit je hele leven die zo of beter uit zien en hoeveel mannen heb je in je hele leven wel niet gezien?

Wuahah ik heb meteen zo'n scenario in mn hoofd! LOLLLL

VROUW!! Je hebt me kipfilet te lang gekookt! WHOPPAAAA *slingert vriendin door de kamer* :roflol:

Hehe leuk vriend :P

tja maar dat lichaam is ook niet niets. Nog steeds beter dan 99.90% van de mannen. Ik bedoel hoeveel mannen ken jij uit je hele leven die zo of beter uit zien en hoeveel mannen heb je in je hele leven wel niet gezien?

Dat lichaam is ook indd niet niets maar dude dit topic heet toch wat vinden jullie een mooi mannenlichaam.. Dus dan plaats ik wat IK mooi vind. :rolleyes:

Hehe leuk vriend :P

Dat lichaam is ook indd niet niets maar dude dit topic heet toch wat vinden jullie een mooi mannenlichaam.. Dus dan plaats ik wat IK mooi vind. :rolleyes:

snap ik, maar je commentaar op die foto was wel heel negatief :o terwijl bijna elke man wel kan dromen van zo'n lichaam. Zo komt het over alsof jij alleen warm wordt van monsters van +120kg, want dan heb jij wel een heel groot probleem:P

snap ik, maar je commentaar op die foto was wel heel negatief :o terwijl bijna elke man wel kan dromen van zo'n lichaam. Zo komt het over alsof jij alleen warm wordt van monsters van +120kg, want dan heb jij wel een heel groot probleem:P

Is inderdaad zeldzaam. En bovendien, wat heb je er aan als ie een rot karakter heeft..

---------- Toegevoegd om 22:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:58 ----------

Hehe ik vind zo een blik juist niet afstotend... :D en een vrouw kookt toch graag voor haar man... :D

Eh, nou niet persé. Zelfredzaamheid is voor iedereen belangrijk. :)

Haha ja ik kom soms nogal negatief over, maar ja als ik toch foto's mag plaatsen, ga ik voor wat ik echt perfect vind ^^ Voor mij zijn die abs niet echt boeiend.

Yup wij zijn te miniscuul Kuki :sukkeltje:

Is inderdaad zeldzaam. En bovendien, wat heb je er aan als ie een rot karakter heeft..

---------- Toegevoegd om 22:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:58 ----------

Eh, nou niet persé. Zelfredzaamheid is voor iedereen belangrijk. :)

Dus "monsters" van +120 kg hebben een rot karakter?? Hehe

Ik kook iedere dag alles zelf, terwijl ik thuis woon. Red mezelf prima, maar kook graag voor m'n vriend. Ben in dat opzicht nog best ouderwets. :)

Trek het je niet aan Kuki :sukkeltje: Wacht maar tot we later groot zijn! :D

Omdat?
Yup wij zijn te miniscuul Kuki :sukkeltje:
Haha nee hoor, ik post toch niet voor jan met de korte achternaam je pic...
Kuki z'n pics zijn toch echt anders dan die oversized abs wat ik net postte. Ik heb nooit gezegt dat jullie te miniscuul zijn, zou niet durven. :D

:o

---------- Toegevoegd om 23:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:06 ----------

Trek het je niet aan Kuki :sukkeltje: Wacht maar tot we later groot zijn! :D

Hahaha tot we later groot zijn :P +1

Terug
Naar boven