Fitness Seller

Sticky Meisjes,wat vinden jullie een mooi mannenlichaam

Dus "monsters" van +120 kg hebben een rot karakter?? Hehe

Ik kook iedere dag alles zelf, terwijl ik thuis woon. Red mezelf prima, maar kook graag voor m'n vriend. Ben in dat opzicht nog best ouderwets. :)

Nee, ik bedoel dus: uiterlijk zegt niet alles. ;)
En ik vind koken heel leuk. Maar dat iemand standaard verwacht dat ik ga koken...gelukkig heb ik geen vriend dus dat scheelt.

Nee, ik bedoel dus: uiterlijk zegt niet alles. ;)
En ik vind koken heel leuk. Maar dat iemand standaard verwacht dat ik ga koken...gelukkig heb ik geen vriend dus dat scheelt.

Klopt, maar uiterlijk speelt wel een rol. Echt niet dat ik voor 1 of andere dikke vette pad een paar hamburgers ga staan bakken hoor. XD

Gelukkig heb je geen vriend, dus dat scheelt... lekker positief. ;)

Klopt, maar uiterlijk speelt wel een rol. Echt niet dat ik voor 1 of andere dikke vette pad een paar hamburgers ga staan bakken hoor. XD

Gelukkig heb je geen vriend, dus dat scheelt... lekker positief. ;)

Ja, dat is het ook wel ja.

Maar ik val meer op vrouwen, dus vandaar dat ik gelukkig geen vriend heb.:)

She can cook my meals for practise :meal:

Omdat?

Haha nee hoor, ik post toch niet voor jan met de korte achternaam je pic...
Kuki z'n pics zijn toch echt anders dan die oversized abs wat ik net postte. Ik heb nooit gezegt dat jullie te miniscuul zijn, zou niet durven. :D

:o

---------- Toegevoegd om 23:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:06 ----------

Hahaha tot we later groot zijn :P +1

ik heb oversized benen, kan je ook niet veel mee :mad:

Jij kan heel goed dingen platstampen :D:roflol:

She can cook my meals for practise :meal:

Kipfiletje koken dan maar?:P Of heb je liever biefstuk?!!!

Dam, zo reageren ze nou altijd :sad:

Ja ook niet echt subtiele aanpak he :D Broertje van KeesNaNa misschien? :D

ik heb oversized benen, kan je ook niet veel mee :mad:

:rolleyes:

Maar daarom kan ik nog wel zien of een man een mooi lichaam heeft. En tja, reacties over geaardheid blijf ik houden. Hetero vrouwen schuiven vaak (in gedachte) toch een stoel opzij.

Ik dacht eerlijk gezegd dat je een man was hehe..

Laatst bewerkt:
Haha, dat kan he.

Sorry, er zijn mannen op het forum die zich voordoen als vrouwen, vandaar. En aangezien je verder niets op je profiel heb, ging ik daar ook van uit. :o

Krijg je vaak reacties dan op je geaardheid? Het is toch je coïtusuele voorkeur, niet je manier van leven, so who gives a ****? :) Maat van me is homo, geen problemen mee.

Doe ik express. Werkgevers Googlen maar al te graag op toekomstige werknemers. Mensen reagen vaak verbaasd.

Arme Michie toch :sukkeltje:

Vroeg of laat komt dat chickie voor jou wel :D

En btw, Sanne sXe is voor 99% van DBB te hoog gegrepen, so don't feel to bad ;)

Heb je me ergens horen klagen? ;) En zeg je dat uit eigen ervaring? :D

Om de afgelopen 583 pagina's nog een beetje ontopic-gehalte te geven: Wat vinden de dames hiervan?

02.jpg
Vind hem wel een tof fysiek hebben. Alleen vind zou ik zelf iets minder droog willen staan, zo valt zn mindere borstaanhechting op (borst mist ook een beetje massa trouwens). Hoop zelf na een X tal jaren zoiets wel te bereiken (ja natural).

Not bad.. Massa op zn borst moet wel wat voller. Voor de rest waarom moeten die zoganaamde 'sexyguys' altyd die broek zo laag hebben dat je de piemol bijna ziet?!

Is dat de definitie van sexy doen op een foto ofzo?

Zodat je de V muscle ziet, volgens mij heeft het verder geen betekenis.

Terug
Naar boven