XXL Nutrition

Sticky Meisjes,wat vinden jullie een mooi mannenlichaam

jaaah dit is wel heel wat mooier dan matthew hoor.. dit vind ik mooi maar t moet niet veel meer spier als dat zijn

---------- Toegevoegd om 12:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:00 ----------

jah hier word ik wel warm van hoor.. dit is wel een heerlijk lichaam.. hou alleen niet zo van piercings en bepaalde tattoos al hoewel sommige ook wel weer goddelijk staan

Zeker mooier dan die van Matthew. Maare bedenk wel Matthew 41 jaar is, dus wat dat betreft ziet hij er goed uit!

Mee eens! Voor 41jaar is het absoluut netjes. Kijk maar eens om je heen in de maatschappij. Hoeveel mannen 40+ zijn er nou fysiek aantrekkelijk haha (bierbuik, hangtietjes, beharing mmmmm :P).

Maar daarentegen hoe realistisch zijn die 'droge' fysieken die jullie noemen ;) Vaak zijn die hele droge fysieken periodiek en tijdelijk he. Maargoed daar gaat et hier niet om :P

Mee eens! Voor 41jaar is het absoluut netjes. Kijk maar eens om je heen in de maatschappij. Hoeveel mannen 40+ zijn er nou fysiek aantrekkelijk haha (bierbuik, hangtietjes, beharing mmmmm :P).

Maar daarentegen hoe realistisch zijn die 'droge' fysieken die jullie noemen ;) Vaak zijn die hele droge fysieken periodiek en tijdelijk he. Maargoed daar gaat et hier niet om :P

Hahahaha, echt he. :D

Ben benieuwd hoe jij er uit zult zien op je 41ste btw.. als je zo doorgaat met die willspower en ambitie van je, dan komt het zeker weten; hélémaal goed! :P

Hou het al 6jaar non stop vol. Is onderdeel van mn leefsT geworden. Daarbij studeer ik ook Sport, Gezondheid en management EN geef ik les in vechtsport. Allemaal extrinsieke en intrinsieke motivatiefactoren :D

Ik hoop dat ik je over 20jaar nog een foto kan laten zien met soortgelijke comments als beloning :o

wat een ****ing betweters man de wijven die in dit topic posten

Hou het al 6jaar non stop vol. Is onderdeel van mn leefsT geworden. Daarbij studeer ik ook Sport, Gezondheid en management EN geef ik les in vechtsport. Allemaal extrinsieke en intrinsieke motivatiefactoren :D

Ik hoop dat ik je over 20jaar nog een foto kan laten zien met soortgelijke comments als beloning :o

Zo! Een heel groot onderdeel dan zelfs. In wat voor vechtsport geef je les dan?

Hahaha, dat zou geweldig zijn.
:D Ben benieuwd wat de tijd gaat brengen.

Ik geef les in acrobatische vechtsport al 5jaar :)
Salto's met en zonder trappen, speciale (draai)trappen, combinaties en schroeven.

Kijk mn website maar eens: www.xtrickz.nl

Vette filmpjes! Lijkt me echt een superieur gevoel wanneer je eenmaal bezig bent.. Wanneer ben je naar Indonesie geweest? ;)

On topic!
Waar blijven de pics?

---------- Toegevoegd om 14:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:34 ----------

Haha verkeerd topic

Dat was in Augustus-September 2008.
24dagen rondreis gemaakt door Sumatra-Java en Bali.

Wel grappig, IEDEREEN wilde met mij op de foto. Haha die mensen hebben nog nooit zo'n 'vliegend' bol michelin poppetje met inktvlekken gezien. Echt heel leuk :D

Dat is vast HBO?

Dat was in Augustus-September 2008.
24dagen rondreis gemaakt door Sumatra-Java en Bali.

Wel grappig, IEDEREEN wilde met mij op de foto. Haha die mensen hebben nog nooit zo'n 'vliegend' bol michelin poppetje met inktvlekken gezien. Echt heel leuk :D

Pfff, prachtig land hoor! Wat een omgeving..

Geloof ik best! Hahahahhaha:D en helemaal met zulke spieren.

Uhuh!

Goed fysiek, maar blijft een HEUMEUUU! :gay:

kevin-street-walker.jpg

Allemaal ;)
Mooie vent, het feit dat hij een pak draagt dat toch iets groter is dan dat van een gemiddelde man vind ik al mooi - breed zoals 'ie was is ook mooi.
Zag een trainingsvideo van 'm voorbij komen en vond dat Kevin hier ook paste (in mijn optiek).
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

M3 is altijd +1 ;)

Terug
Naar boven