grosje
Huge Freak
- Waardering
- 1.315
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dames, dames......... jullie zitten alleen op de hele grote spierbundels te soppen
Ik dacht toch altijd dat de dames niet op het uiterlijk vielen maar op het inerlijke
![]()
.

is mijn doel voor deze zomerhttp://forum.dutchbodybuilding.com/f62/zyzz-u-mad-brah-254661/ Dit natuurlijk, alleen durven ze het niet toe te geven.

je word gek gewoon hij haalt alleen zijn carbs uit groentenEt speelt mee net als uiterlijk. Bij mij gaat't om balans. Innerlijk moet inhoud hebben en mij aanvullen, maar ik wil wel kriebels krijgen/ aangetrokken zijn tot de buitenkant van mn lady.

Hoi snoez, ben er ook weer eens en ben het er ook mee eens alleen veranderen we dat my lady voor my men niet?![]()
't 't 't! Hahhaa..
Hoi snoez, ben er ook weer eens en ben het er ook mee eens alleen veranderen we dat my lady voor my men niet?![]()
Boefjes! 'men' is meervoud van man he? men is mannen!Boefjes! 'men' is meervoud van man he? men is mannen!

Zo, jou heb ik hier lang niet meer gezien zeg! Waar hing je uit? Aan het sjansen met die sexy sportleraar van je?'t 't 't! Hahhaa..
Uhuh, my man, definitely!
![]()
, vandaar eens thuis en achter de pc, verder druk geweest ooglensimplantatie komt eraan en voorbereidende behandeling gehad (gaatjes in het hoornvlies gelaserd). niks met de sportleraar uitgespookt! trek tegenwoordig alleen maar vreemdgangers aan
wel mooie kerels (de echte bodybuilders!), maar vreemdgangers blijven vreemgangers hoe mooi ze ook zijn en die hoef ik niet.... eigenlijk wel graag maar heb toch een geweten 
Boefjes! 'men' is meervoud van man he? men is mannen!

Lekker ziek aan het zijn, vandaar eens thuis en achter de pc, verder druk geweest ooglensimplantatie komt eraan en voorbereidende behandeling gehad (gaatjes in het hoornvlies gelaserd). niks met de sportleraar uitgespookt! trek tegenwoordig alleen maar vreemdgangers aan
wel mooie kerels (de echte bodybuilders!), maar vreemdgangers blijven vreemgangers hoe mooi ze ook zijn en die hoef ik niet.... eigenlijk wel graag maar heb toch een geweten
---------- Toegevoegd om 20:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:01 ----------
betrapt!![]()

trek tegenwoordig alleen maar vreemdgangers aanwel mooie kerels (de echte bodybuilders!), maar vreemdgangers blijven vreemgangers hoe mooi ze ook zijn en die hoef ik niet.... eigenlijk wel graag maar heb toch een geweten
![]()
Omdat je uitstraalt dat je ze stiekum wel wilt hebben. Zie jij niet, maar wij mannen wel
Helpen je graag over/langs/door je geweten heen. AND we love to try
Goed voor ons ow zo grote ego 
BOEFJE! DAT is waarschijnlijk ook waarom je ze aantrektOmdat je uitstraalt dat je ze stiekum wel wilt hebben. Zie jij niet, maar wij mannen wel
Helpen je graag over/langs/door je geweten heen. AND we love to try
Goed voor ons ow zo grote ego
![]()

Thanx miss. Betekend dat, dat ik ook mag proberen om mn ego gestreeld te krijgen? 
Thanx miss. Betekend dat, dat ik ook mag proberen om mn ego gestreeld te krijgen?
![]()

Mwuah, behoefte niet. Maar daarentegen kan het ook geen kwaad
Ben geen vreemdganger so dont worry haha. Ben single dus kan ook moeilijk vreemdgaan he?![]()