Fitness Seller

Sticky Meisjes,wat vinden jullie een mooi mannenlichaam

Dames, dames......... jullie zitten alleen op de hele grote spierbundels te soppen :)
Ik dacht toch altijd dat de dames niet op het uiterlijk vielen maar op het inerlijke
:) :)
.

Dames, dames......... jullie zitten alleen op de hele grote spierbundels te soppen :)
Ik dacht toch altijd dat de dames niet op het uiterlijk vielen maar op het inerlijke
:) :)
.

Thats something ugly people say :D

Et speelt mee net als uiterlijk. Bij mij gaat't om balans. Innerlijk moet inhoud hebben en mij aanvullen, maar ik wil wel kriebels krijgen/ aangetrokken zijn tot de buitenkant van mn lady.

Hoi snoez, ben er ook weer eens en ben het er ook mee eens alleen veranderen we dat my lady voor my men niet?:p

Zo, jou heb ik hier lang niet meer gezien zeg! Waar hing je uit? Aan het sjansen met die sexy sportleraar van je? :p 't 't 't! Hahhaa..

Uhuh, my man, definitely!
:D

[afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 19:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:56 ----------

:eek: Boefjes! 'men' is meervoud van man he? men is mannen!

Hehe, daarom typte ik "my man", lees bovenstaande. :p
Ik weet niet hoe het met mandy zit.........

:eek:

Zo, jou heb ik hier lang niet meer gezien zeg! Waar hing je uit? Aan het sjansen met die sexy sportleraar van je? :p 't 't 't! Hahhaa..

Uhuh, my man, definitely!
:D

Lekker ziek aan het zijn :(, vandaar eens thuis en achter de pc, verder druk geweest ooglensimplantatie komt eraan en voorbereidende behandeling gehad (gaatjes in het hoornvlies gelaserd). niks met de sportleraar uitgespookt! trek tegenwoordig alleen maar vreemdgangers aan??? wel mooie kerels (de echte bodybuilders!), maar vreemdgangers blijven vreemgangers hoe mooi ze ook zijn en die hoef ik niet.... eigenlijk wel graag maar heb toch een geweten :p

---------- Toegevoegd om 20:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:01 ----------

:eek: Boefjes! 'men' is meervoud van man he? men is mannen!

betrapt!:p

Lekker ziek aan het zijn :(, vandaar eens thuis en achter de pc, verder druk geweest ooglensimplantatie komt eraan en voorbereidende behandeling gehad (gaatjes in het hoornvlies gelaserd). niks met de sportleraar uitgespookt! trek tegenwoordig alleen maar vreemdgangers aan??? wel mooie kerels (de echte bodybuilders!), maar vreemdgangers blijven vreemgangers hoe mooi ze ook zijn en die hoef ik niet.... eigenlijk wel graag maar heb toch een geweten :p

---------- Toegevoegd om 20:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:01 ----------

betrapt!:p

Oh, damn, dat is niet niks! Veel succes en geluk ermee. Een vriendin van me heeft deze in Syrie uitgevoerd, is helemaal goed gegaan, ze heeft geen bril / lenzen meer nodig en ziet goed! :D

Vreemdgangers? Hmm, dat klinkt niet zo leuk. Vreemdgang is een teken van zwakte, dus weg ermee, zulk soort mannen! :p

trek tegenwoordig alleen maar vreemdgangers aan??? wel mooie kerels (de echte bodybuilders!), maar vreemdgangers blijven vreemgangers hoe mooi ze ook zijn en die hoef ik niet.... eigenlijk wel graag maar heb toch een geweten :p

BOEFJE! DAT is waarschijnlijk ook waarom je ze aantrekt ;) Omdat je uitstraalt dat je ze stiekum wel wilt hebben. Zie jij niet, maar wij mannen wel :D Helpen je graag over/langs/door je geweten heen. AND we love to try :p Goed voor ons ow zo grote ego :wl:

BOEFJE! DAT is waarschijnlijk ook waarom je ze aantrekt ;) Omdat je uitstraalt dat je ze stiekum wel wilt hebben. Zie jij niet, maar wij mannen wel :D Helpen je graag over/langs/door je geweten heen. AND we love to try :p Goed voor ons ow zo grote ego :wl:

Ach ik vermaak me wel me die vreemgangers en hun manieren om me er over/lang/ door mijn geweten heen te helpen. Ben mentaal sterk genoeg om er niet aan toe te geven, fysiek soms wat minder sterk...maar het lukt! Laat ze maar proberen I Love It! En als ik daarmee hun ego help graag zelfs! Te druk met trainen en aankomende operatie om iets serieuzer dan dit te zijn. Snoez waar blijvende plaatjes van lekker kerels?! :p
Btw Trickster jij mag er ook zijn hoor! ;)

:p Thanx miss. Betekend dat, dat ik ook mag proberen om mn ego gestreeld te krijgen? :D

Hoezo behoeft aan dan? Is je ego nog niet groot genoeg? :p
Ik had het over vreemgangers ben jij dan dan ook, het is niet te hopen anders klopt het dat ik die maar aan blijf trekken! :(

Snoez lever ook weer eens een bijdrage:

Mwuah, behoefte niet. Maar daarentegen kan het ook geen kwaad :p
Ben geen vreemdganger so dont worry haha. Ben single dus kan ook moeilijk vreemdgaan he? :D

Mwuah, behoefte niet. Maar daarentegen kan het ook geen kwaad :p
Ben geen vreemdganger so dont worry haha. Ben single dus kan ook moeilijk vreemdgaan he? :D

Nee, met zo'n lichaam zou ik ook geen behoefte hebben zelfvertrouwen genoeg niet?;)
Ego strelen is altijd lekker niet..,?:p

Maar bovenal, hoera, een lekkere single kerel van hoe oud? Ze bestaan!

Eigenlijk ben ik lekker aan het genieten van de foto's.. haha.
:p leuke foto Mandy!

Wel... we hebben ogen gekregen voor iets hé.... dus, waarom zouden we ze niet gebruiken...?! :cheer:
Kan er zo wel 1000 opzetten, maar voor mij zijn dat toch de mooiste "body"s"!! En hebben op de koop toe dan nog es een schoon kopke ook....!! Hoeft nie extreem te zijn van mij, allez, om naar te kijken bedoel ik... want moest ik zo 1 boven hebben.... K'zaag onmiddellijk mijn trap af!!!! LOL :p
:eyebrow:

:lick: :lick: :lick: :lick: :lick:

Cristiano Ronaldo.jpg

Nick Zano2.jpg

Nick Zano.jpg

Terug
Naar boven