AndroidHealthClinic

Sticky Meisjes,wat vinden jullie een mooi mannenlichaam

Ik vind het niet echt belangrijk dat een man gespierd is.

Maar, ik geef wel toe dat het altijd mooi meegenomen is! :p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Niet slecht :D

Die abs zijn er op de computer later bij gemaakt. En ja ik heb er verstand van. Ten eerste kun je gewoon zien dat er aan geshopt is. En je kunt zelf ook zien dat het niet klopt. Kijk naar de zijkant van zijn middel waar gewoon een vetlaagje zit.

Nee, speel er liever zelf in denk ik dan

Die abs zijn er op de computer later bij gemaakt. En ja ik heb er verstand van. Ten eerste kun je gewoon zien dat er aan geshopt is. En je kunt zelf ook zien dat het niet klopt. Kijk naar de zijkant van zijn middel waar gewoon een vetlaagje zit.

Die zijn niet erop geshopt, gewoon gunstige belichting en contrast sterk verhoogd. En dat aan de zijkant is maar een klein beetje vet met daaronder gewoon spier.

Laatst bewerkt:
Gespierd is eerder de 'beachboy' klasse. Buikspieren, wat chest en armen, weinig benen en rug. In de zin van: 'mwah hijs wel 'gespierd'..
Wat zou ik op een BB-forum doen als ik niet van spieren houd?
Gespierd / beachboy... tja - het heeft niet mijn voorkeur.

Inderdaad, zou toch wel vreemd zijn. Al hoewel er genoeg mensen zijn die weinig met bodybuilding te maken hebben (ja, zelfs op het forum).

Idd, je bent niet per definitie een bodybuilder als je op dit forum zit. Betekent overigens niet dat je dan ook per definitie een bodybuildster zoekt als partner.

Jullie trekken et weer knap uit proportie.. Vrouwen :rolleyes:

Als jullie een IFBB MR Olympia kandidaat hierbij betrekken, slaat dit op bodybuilden. Vanuit bodybuilding perspectief corrigeer ik dat de term 'gespierd' niet echt van toepassing is binnen deze context. Maar meer op de fitness/beachboyfysieken.

Staat geheel los van het feit dat je op een forum zit omdat je van spieren houd :p

Jullie trekken et weer knap uit proportie.. Vrouwen :rolleyes:

Als jullie een IFBB MR Olympia kandidaat hierbij betrekken, slaat dit op bodybuilden. Vanuit bodybuilding perspectief corrigeer ik dat de term 'gespierd' niet echt van toepassing is binnen deze context. Maar meer op de fitness/beachboyfysieken.

Staat geheel los van het feit dat je op een forum zit omdat je van spieren houd :p

ik houd van jou (L)

Wuahahaha! Thanx. Zolang je me maar niet ten huwelijk vraagt makker ;):D

Wel lullig voor je vriend trouwens. :p

Nee hoor, wat ik mooi vind om te zien hoef ik niet persé zelf te hebben... Misschien valt hij stiekem ook wel op meiden van 1.70m (of langer) met benen tot aan de oksels (niet letterlijk)... en toch woont 'ie met mij samen :D

Ik weet in ieder geval dat ik nog wel even werk heb voordat ik z'n lichaam bereikt hebt!!

ben er mee bezig! ;)

[afbeelding niet meer beschikbaar]

zoiets lijkt me wel wat

Laatst bewerkt:

Oke ff zonder gekheid
Kop is een beetje Gay maar het lichaam vind ik mooi.

Terug
Naar boven