AndroidHealthClinic

melanotan 2 starten

Bezoekers in dit topic

Ik neem aan dat van melanotan grijze haren niet opnieuw donker worden, of wel?
 
peptide breekt na 11 dagen af,ook met bac in de koelkast.

Ik ben nu een week bezig,en werkelijk NOOIT ZO BRUIN GEWEEST.Ga er volgende week mee kappen,kleur is niet normaal.

Ga naar 0,5mg pd voor 5 dagen dan naar onderhoud van 1x pw
 
ik dacht dat het enkel de reeds gepigmenteerde haren donker maakt, dus ros en lichtblond is licht maar niet pigmentloos zoals grijs. al heb ik precies al verhalen gelezen dat sommigen toch grijs haar donker zagen worden.

11 dagen? vanwaar haal je dat? ik hoorde al mensen die het drie weken hielden en geen klagen hadden.
ongemengd kan je het toch een jaar in de koelkast bewaren?

iets anders: tijdens het reizen met vliegtuig wil ik het koel kunnen bewaren in mijn baggage, ik heb al minikoelkastjes van 20 cm op 20 ongeveer gevonden, maar ze werken allemaal met snoer. Ik zou er eentje moeten hebben met snoer en batterijen. iemand een tip?
 
Ik ben toch ook van plan het 4 weken te laten staan in m'n koelkast. Heb al 30mg verdund. Gaat de werking dan echt zo snel achteruit?:eek:
 
Ik ben toch ook van plan het 4 weken te laten staan in m'n koelkast. Heb al 30mg verdund. Gaat de werking dan echt zo snel achteruit?:eek:

Als het 10mg per vial is ga je toch niet gelijk 3 vials voormengen zeker?

Ik heb het ook net binnen en zet het gewoon in de koelkast... Als het niet meer werkt dan zie ik het vanzelf.
 
Als het 10mg per vial is ga je toch niet gelijk 3 vials voormengen zeker?

Ik heb het ook net binnen en zet het gewoon in de koelkast... Als het niet meer werkt dan zie ik het vanzelf.

ik hoor toch meestal aantallen van een 3 tal weken.
 
11 dagen bro,tis een peptide.
gewoon je spuitjes vullen,en in de vriezer.Zijn ze onbeperkt houdbaar.Voorgebruik eruit,en kwartier voor zetten eruit,zijn zo ontdooid
 
bacteriologisch water kennen ze hier in geen enkele apotheek. Bij één heb ik iets meegekregen van het merk physiologica Natrium chloride 0,9% steriel
maar op de bijsluiter lees ik: niet geschikt voor injecties terwijl de apotheek me zei van wel.
Ik durf er niet aan beginnen.
ook staat erbij: niet meer gebruiken 24 uur na opening. Tja, moet ik dan een megavoorraad aanleggen of invriezen?
 
bacteriologisch water kennen ze hier in geen enkele apotheek. Bij één heb ik iets meegekregen van het merk physiologica Natrium chloride 0,9% steriel
maar op de bijsluiter lees ik: niet geschikt voor injecties terwijl de apotheek me zei van wel.
Ik durf er niet aan beginnen.
ook staat erbij: niet meer gebruiken 24 uur na opening. Tja, moet ik dan een megavoorraad aanleggen of invriezen?

Ik weet niet juist hoe het noemt maar het merk sterop heeft vloeistof voor dit soort zaken, een blauwe doos met ampullen van 5 ml als ik me niet vergis.
 
ergens online te bestellen? want vind het niet meteen al googlend. kan je die 5 ml opnieuw gebruiken als je er maar 1 van nodig hebt of geldt er ook de 24-uurregel voor?
 
Ik zoek ook naar dat spul. Waar te krijgen???
 
Duckieduncie en Mike87, stuur een priveberichtje naar ons forumlid Theotan. ;)
 
done ;)

Maar is dat spul nou echt voor hele lichte mensen? Ik heb zelf huidtype 4. Wordt het dan niet veelste bruin van dat spul?
 
done ;)

Maar is dat spul nou echt voor hele lichte mensen? Ik heb zelf huidtype 4. Wordt het dan niet veelste bruin van dat spul?

Waarom zou je het in godsnaam willen gebruiken (met alle evt risico's van dien..) als je van nature gezegend bent met huidtype 4..?!?..???
 
Waarom zou je het in godsnaam willen gebruiken (met alle evt risico's van dien..) als je van nature gezegend bent met huidtype 4..?!?..???

Om zwart te worden :P Ik heb er uiteindelijk toch maar vanaf gezien. Omdat ik over 10 dagen al op vakantie ga, dus dat is te kort dag om echt effect te hebben. Misschien na de vakantie een keer. Maar schrok toch wel een beetje van de bijwerkingen die kunnen optreden. Vlekken in je oog, slechter zicht, moedervlekken krijgen enzo.

Ik meng wel weer lekker wat olijfolie met citroensap en ga wel natuurlijk bakken op t strand :)
 
die vlekken in het oog en slechter zicht heeft ooit één iemand beschreven en die had dan ook nog eens te lang in de zon gekeken, dus: wie zegt dat het van melanotan komt? zou me sterk verbazen als je ziet hoeveel mensen er gewoon goed mee zijn.
 
Back
Naar boven