Fitness Seller

melanotan 2 starten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Word er ook weleens heel moe van, daarom beste doen voordat je naar bed gaat. (heb je ook de minste last van evt misselijkheid) Injecteren voordat je gaat trainen is geen goed idee...
 
even voor de duidelijkheid, een bijwerking is dus ook dat je NIEUWE moedervlekjes van krijgt (in je gezicht) die niet meer weggaan of alleen lichter worden na het stoppen? ik wilde bijna gaan bestellen maar toen ik dat las van die nieuwe moedervlekken in gezicht etc. zit ik weer te twijfelen!!
 
even voor de duidelijkheid, een bijwerking is dus ook dat je NIEUWE moedervlekjes van krijgt (in je gezicht) die niet meer weggaan of alleen lichter worden na het stoppen? ik wilde bijna gaan bestellen maar toen ik dat las van die nieuwe moedervlekken in gezicht etc. zit ik weer te twijfelen!!

Ja, je krijgt er zeker wat nieuwe, donkere moedervlekken bij....hoeveel en waar dat verschilt per persoon.
 
melanotan 2 goedkoop

Hallo Allemaal:D

Ik gebruik zelf ook melanotan 2 en het werkt super!
Mooi bruin en mijn libido is ook verhoogd.

Ik heb een te grote voorraad besteld wat ik niet op tijd op krijg
voordat het over de datum gaat. Dus wil ik er iemand anders blij mee maken.

30mg Melanotan 2 - incl. naalden/ontsmettingsdoekjes/handleiding
voor slechts 85euro (inclusief. verzendkosten).

Laat maar horen of je interesse hebt, mijn advertentie staat op marktplaats onder deze naam: GOEDKOOP Melanotan 2 - 30mg- incl.naalden- sneller bruin


Groetjes Danielle Xx
 
Moet je het flesje Melanotan waar het steriele water bij zit in de koelkast bewaren of kan ook kamer temparatuur?
 
Back
Naar boven