AndroidHealthClinic

Sticky Melanotan Topic

Bezoekers in dit topic

hier de foto!
HAHAHa helemaal leipozzz

Ziet er nice uit,, zeker paar tintjes gekleurder. Weet je ook of je het in kuren moet nemen of dat je er gwn constant mee door kan blijven gaan?

---------- Post toegevoegd Sat 3 Mar 2012 om 09:37 ----------

Niet toevallig een dermatoloog op dit forum?
 
Mijn ervaring is wel bouw het rustig op. Ik was in het begin wat nonchelant en vergat een dosis de volgende dag opeens 1,5mg erin. Je wordt ook wel bruin maar het is anders, harder maar korter en je vials gaan sneller op. Blijf gewoon 0,5 zetten af en toe zonnebankje dan 1mg per week als je je gewenste kleur hebt en klaar.

ALs je veel zet worden je lippen vreemd en me handen waren echt net zwart als het wat donker was. Dus rustig opbouwen eod een dosis gaat ook.
 
ja, ik bouwde het ook op, maar ik deed niet meer dan 1,5mg.
En het blijft een jaar in je lichaam dus bijhouden deed ik door 1xperweek onder de zonnebank tegaan!
Maar die foto was ik van de winter! Zobruin van de zomer was het nog mooier!
Iedereen dacht dat ik op vakantie was geweest! Haha
 
Gast, je gaat toch geen spuit in je buik stoppen om bruiner te worden? :S ga gewoon es naar de zonnebank ofzo of kom meer buiten krijg je vanzelf een betere kleur...
 
Maar niet iedereen heeft een pigment om bruin teworden!
Dus ken je wel zonnebank pakken, maar verbrand je toch alleenmaar!
Ik dacht het eerst ook! Maar collegas van me waren net albinos,
rood haar lichte huid!, altijd verbranden, en namen en mooi bruin,niet meer verbrandenm
bedoel Wie stopt er nou een spuit in zen reet om tegroeien:s
train gewoon wat harder! Doen er toch ook genoeg mensen!
 
Thekingofpop weegt 65kg, dat ie kuurt lijkt me onwaarschijnlijk dus niet echt een tegenargument die je kunt gebruiken. Daarnaast ga je daarbij over je natty grens en met dit niet (toch?)
 
nee, daar heb je gelijk in! Niet echt opgelet:P Maar was een voorbeeld!
 
Gast, je gaat toch geen spuit in je buik stoppen om bruiner te worden? :S ga gewoon es naar de zonnebank ofzo of kom meer buiten krijg je vanzelf een betere kleur...
Van zonnebank krijg je huidkanker en pigmentvlekken man als je het teveel doet. En als je huidtype 1 hebt kan je ook niet ff gaan zonnebanken en als je huidtype 1 hebt en je gebruikt mela verbrand je niet meer door de normale zon, ga je eens verdiepen in iets voor iets te bashen.
 
Ik heb wel eens een zonnebank gepakt en heb daar opzich geen problemen mee gehad, alhoewel het wel heel langzaam gaat zie ik wel resultaat,, dus ik weet niet of ik huidtype 1 of 2 heb. maar voor als nog, Als dit spul echt blijkt te helpen en het veiliger is vind ik het de moeite waard om te proberen. alleen om altijd door te gebruiken lijkt me niet fijn want niemand weet de effecten op langer termijn..

En wat ik lees over die moedervlekken etc,, als je gewoon heel veel in de zon zit worden die meestal ook stukken bruiner dan de rest dat komt omdat daar wel pïgment word aangemaakt.

---------- Post toegevoegd Sat 3 Mar 2012 om 12:16 ----------

Hier heb ik volges mij een wel betrouwbare site gevonden voor diegene die al willen bestellen.. [Link niet meer beschikbaar]

Check het eerst zelf ook goed!
 
Bleven die moedervlekken wel permanent?

Het is nog maar een maand geleden dat ik ermee gestopt ben dus de moedervlekken zitten er nog. Maar na een maandje of 3/4 zouden ze weg moeten zijn. Maargoed ik zit er niet mee hoor.
 
maaruh, hoe erg is die erectie die je ervan krijgt? ik kan echt geen broek aan als ik dat heb, duurt zo iets lang?
En is dat spul illegaal ofzo dat je het via via moet fixen?
 
maaruh, hoe erg is die erectie die je ervan krijgt? ik kan echt geen broek aan als ik dat heb, duurt zo iets lang?
En is dat spul illegaal ofzo dat je het via via moet fixen?
Ik spoot het in me buik voordat ik na bed ging!En volgende dag zonnebankie.
De hele nacht had ik dan een erectie hehe:P.
Nee het is niet illegaal, maar ik kon het vorig jaar via collega aankomen maar niet meer, dus ben zelf ook effe naar betrouwbaar sites aan het zoeken!

---------- Post toegevoegd Sat 3 Mar 2012 om 18:33 ----------

Het is nog maar een maand geleden dat ik ermee gestopt ben dus de moedervlekken zitten er nog. Maar na een maandje of 3/4 zouden ze weg moeten zijn. Maargoed ik zit er niet mee hoor.
Ik kreeg het een beetje op me rug! Beter paar moedervlekken dan lijkwit!:cool:
 
maaruh, hoe erg is die erectie die je ervan krijgt? ik kan echt geen broek aan als ik dat heb, duurt zo iets lang?
En is dat spul illegaal ofzo dat je het via via moet fixen?

Vaak lag ik al te slapen voordat je het ging merken, maar een paar keer gehad dat je echt een ontembare boner heb die niet meer weg gaat. Echt bizar! Daarom echt nooit 's morgens nemen als je nog naar je werk moet.
 
Leuk als je na het strand gaat! "s morgens nemen hahah:P
 
Ik spoot het in me buik voordat ik na bed ging!En volgende dag zonnebankie.
De hele nacht had ik dan een erectie hehe:P.
Nee het is niet illegaal, maar ik kon het vorig jaar via collega aankomen maar niet meer, dus ben zelf ook effe naar betrouwbaar sites aan het zoeken!

---------- Post toegevoegd Sat 3 Mar 2012 om 18:33 ----------


Ik kreeg het een beetje op me rug! Beter paar moedervlekken dan lijkwit!:cool:

Gwoon via sunatura bestellen, centen aangetekend versturen komt t helemaal goed... kreeg na 6dagen al vragen of ik onder zonnebank was geweest:)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
 
oke bedankt! Dus jij hebt er ervaring mee bij sunatura??
wat was de levertijd?
 
oke bedankt! Dus jij hebt er ervaring mee bij sunatura??
wat was de levertijd?

Toen het geld er was binnen 2 dagen, kreeg een track en trace nummer ook terug dus ging prima:)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
 
Met paypal/ideal betalen is bij sunatura geen optie?
 
Sunatura is gewoon een nederlands bedrijf ;)

Heb er goeie ervaring mee.. Even een berichtje sturen en je krijgt gewoon een nederlands rekening nummer..
 
ik steek het altijd in de lente als er wat zon opkomt hoef je geen zonnebank hiervoor ;)
 
Back
Naar boven