Luuk033
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sunatura is gewoon een nederlands bedrijf
Heb er goeie ervaring mee.. Even een berichtje sturen en je krijgt gewoon een nederlands rekening nummer..
Heb het zelf eens de volgende dag na mijn besteling aan mijn eigen deur geleverd gekregen. Heb de beste kerel direct contant betaald. Goed spul![]()

geen ervaring mee. ik probeer te bestellen op sunatura maar daar ik van Belgie ben zeggen dat dit problemen kan geven mbt tot het steriele water en de spuiten...
hoe zou dit komen![]()
[Link niet meer beschikbaar]
dit is echt top, inneens all in one packet, gebruiksaanwijzing en heel snelle levering
Leuke site, klik op de link en krijg meteen viruswaarschuwing. Lekker van wegblijven, en check je pc maar eens op troep.
Al enorm veel spijt, dat ik deze link heb geopend. Heb geen up to date virusscanner en ik heb het vlaggen. Op een of andere manier kan ik nog wel surfen, maar voor de rest is alles gewist van m'n schijf! Foto's van verlof, schema's, ... u name it. Hopelijk kan iemand dit nog retrieven op een of andere manier...
NIET OP KLIKKEN!
Al enorm veel spijt, dat ik deze link heb geopend. Heb geen up to date virusscanner en ik heb het vlaggen. Op een of andere manier kan ik nog wel surfen, maar voor de rest is alles gewist van m'n schijf! Foto's van verlof, schema's, ... u name it. Hopelijk kan iemand dit nog retrieven op een of andere manier...
NIET OP KLIKKEN!
[Link niet meer beschikbaar]
dit is echt top, inneens all in one packet, gebruiksaanwijzing en heel snelle levering