AndroidHealthClinic

Sticky Melanotan Topic

Mijn

Laatst bewerkt:
Net terug van werk en ik kom daar binnen (werk alleen in het weekend), eerste opmerking "jezus, ben je op vakantie geweest ofzo?" .. Daarna kwam er nog een meid bij en die keek me aan en zegt "jij bent bruin geworden", ik lach naar haar en ze zegt "wow, je bent ECHT bruin".

Daarna nog 1 of 2 opmerkingen gekregen. ;p

ongemixt m2 en bac water moet je gewoon in koelkast bewaren.

Net terug van werk en ik kom daar binnen (werk alleen in het weekend), eerste opmerking "jezus, ben je op vakantie geweest ofzo?" .. Daarna kwam er nog een meid bij en die keek me aan en zegt "jij bent bruin geworden", ik lach naar haar en ze zegt "wow, je bent ECHT bruin".

Nice ! Ik ben gisteren eerste keer onder de zonnebank geweest en zie niks van verschil. Ben benieuwd wanneer ik een kleurtje zal krijgen.

Mijn pakketje is er! Maar helaas was ik niet thuis toen de postbode ermee voor de deur stond, mag dus nog wachten tot na het weekend om het af te halen.

Is het echt nodig om die melanotan in de vriezer te bewaren? Kan dat niet gewoon in de frigo staan?

Ja kan gewoon. Doe ik ook, is geen probleem.

---------- Post toegevoegd Sat 26 May 2012 om 01:08 ----------

Nice ! Ik ben gisteren eerste keer onder de zonnebank geweest en zie niks van verschil. Ben benieuwd wanneer ik een kleurtje zal krijgen.

Hoe lang gebruik je melanotan? Geef het ook even tijd, het komt redelijk snel maar na 1 keer zou wel heel snel zijn.

---------- Post toegevoegd Sat 26 May 2012 om 01:09 ----------

Leuk hé! :)

Hoeveel melanotan heb je gebruikt en hoeveel zonnebank of zon?

Leuk hé! :)

Hoeveel melanotan heb je gebruikt en hoeveel zonnebank of zon?

Ehm, zit nu op 12 of 12.5mg (eerste 10mg op 1mg / dag (nadat ik had opgebouwd), nu 2e vial op 0.5mg / dag)

Afgelopen week behalve maandag elke dag uurtje in de zon gezeten. Gaat zeer snel met de zon erbij.

1x in het begin onder de zonnebank gelegen voor 10 minuten.

Is het echt nodig om die melanotan in de vriezer te bewaren? Kan dat niet gewoon in de frigo staan?

Melanotan voor deze zomer kan wel in de koelkast, wil je het echt lang bewaren dan zou ik het ongemixt in de diepvries doen.

luitjes heb m2 en bac water besteld dinsdag op [Link niet meer beschikbaar] en heb betaalt via ideal. Maar heb helaas niks ontvangen van ze dat mijn pakketje is verzonden.

Heb ze ook 2 keer gemaild geen reactie, ben ik nu gefopt?

Mijn pakketje is er! Maar helaas was ik niet thuis toen de postbode ermee voor de deur stond, mag dus nog wachten tot na het weekend om het af te halen.

heb je ook een e-mail gekregen ofzo?
of een andere notificatie dat je bestelling verstuurt is?

Laatst bewerkt:
luitjes heb m2 en bac water besteld dinsdag op [Link niet meer beschikbaar] en heb betaalt via ideal. Maar heb helaas niks ontvangen van ze dat mijn pakketje is verzonden.

Heb ze ook 2 keer gemaild geen reactie, ben ik nu gefopt?

Zou nog even wachten tot eind volgende week als je dan nog niets hebt gekregen dan zou ik me beginnen druk maken. Je zou er van verschieten hoeveel bestellingen ze binnen krijgen. Waarom doe je het niet via overschrijving? Ik doe het altijd zo dat ze eerst moeten versturen en dan pas betaal ik met overschrijving, nooit andersom. Vertrouw gewoon niemand.

zal dan nog maar even wachten,

had een doos insuline spuitjes besteld, heb er net 1 open gemaakt blijkt deze 40 units te bevatten. Als ik 1 ml water meng met 10 mg mela 2 op hoeveel units krijg ik dan 0.2 mg?

naja ik heb 16 mei een bestelling geplaats op melanotan.be en echt simpel weg geen enkele reactie gekregen op me vraag of notificatie dat er iets verzonden is
ik zou ervan haast een roid rage van krijgen...
is er uberhaupt een kans dat ik me pakket nog binnen krijg?

naja ik heb 16 mei een bestelling geplaats op melanotan.be en echt simpel weg geen enkele reactie gekregen op me vraag of notificatie dat er iets verzonden is
ik zou ervan haast een roid rage van krijgen...
is er uberhaupt een kans dat ik me pakket nog binnen krijg?

jaa ze antwoorden niet echt maar sturen wel so relax, het komt wel binnen (ik had het zelfde probleem) heb je echter al wel betaald ? want pas toen het geld binnenwas hadden ze het opgestuurd

jaa ze antwoorden niet echt maar sturen wel so relax, het komt wel binnen (ik had het zelfde probleem) heb je echter al wel betaald ? want pas toen het geld binnenwas hadden ze het opgestuurd
ik betaal via rembours dat was ook een optie op de site;)

is er andere nederlandse site waar je bac water kan krijgen?

Waarom niet gewoon steriel water?

Ik gebruik het ook en met invriezen en spuiten gaat alles gewoon goed. Resultaat is er ook 100%.

Jezus!!!!! Heel de dag buiten gezeten in de tuin. Ben nog nooit zo bruin geweest denk ik ^^

Jezus!!!!! Heel de dag buiten gezeten in de tuin. Ben nog nooit zo bruin geweest denk ik ^^

Haha nice. Ik had een verjaardag dus ook hele dag in de zon gelopen, alleen wel weer met tshirt dus weer kleur verschil.

Gisteren ook geen injectie gedaan, begint anders echt te ver te gaan haha. Denk dat ik nu maar op onderhoud ga.

Vandaag ook nog gehoord "Ik wist helemaal niet dat je zo bruin kon worden, je zag er altijd zo witjes uit". :D

Jelly op alle bruine mensen hier

Ik had

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven