Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Net terug van werk en ik kom daar binnen (werk alleen in het weekend), eerste opmerking "jezus, ben je op vakantie geweest ofzo?" .. Daarna kwam er nog een meid bij en die keek me aan en zegt "jij bent bruin geworden", ik lach naar haar en ze zegt "wow, je bent ECHT bruin".
Daarna nog 1 of 2 opmerkingen gekregen. ;p
Mijn pakketje is er! Maar helaas was ik niet thuis toen de postbode ermee voor de deur stond, mag dus nog wachten tot na het weekend om het af te halen.
Is het echt nodig om die melanotan in de vriezer te bewaren? Kan dat niet gewoon in de frigo staan?
Nice ! Ik ben gisteren eerste keer onder de zonnebank geweest en zie niks van verschil. Ben benieuwd wanneer ik een kleurtje zal krijgen.
Net terug van werk en ik kom daar binnen (werk alleen in het weekend), eerste opmerking "jezus, ben je op vakantie geweest ofzo?" .. Daarna kwam er nog een meid bij en die keek me aan en zegt "jij bent bruin geworden", ik lach naar haar en ze zegt "wow, je bent ECHT bruin".
Daarna nog 1 of 2 opmerkingen gekregen. ;p

Leuk hé!
Hoeveel melanotan heb je gebruikt en hoeveel zonnebank of zon?
Is het echt nodig om die melanotan in de vriezer te bewaren? Kan dat niet gewoon in de frigo staan?
heb je ook een e-mail gekregen ofzo?Mijn pakketje is er! Maar helaas was ik niet thuis toen de postbode ermee voor de deur stond, mag dus nog wachten tot na het weekend om het af te halen.
luitjes heb m2 en bac water besteld dinsdag op [Link niet meer beschikbaar] en heb betaalt via ideal. Maar heb helaas niks ontvangen van ze dat mijn pakketje is verzonden.
Heb ze ook 2 keer gemaild geen reactie, ben ik nu gefopt?
naja ik heb 16 mei een bestelling geplaats op melanotan.be en echt simpel weg geen enkele reactie gekregen op me vraag of notificatie dat er iets verzonden is
ik zou ervan haast een roid rage van krijgen...
is er uberhaupt een kans dat ik me pakket nog binnen krijg?
ik betaal via rembours dat was ook een optie op de sitejaa ze antwoorden niet echt maar sturen wel so relax, het komt wel binnen (ik had het zelfde probleem) heb je echter al wel betaald ? want pas toen het geld binnenwas hadden ze het opgestuurd

Jezus!!!!! Heel de dag buiten gezeten in de tuin. Ben nog nooit zo bruin geweest denk ik ^^