MuscleMeat

Sticky Melanotan Topic

cobra, heb je het nu over melatonan.be

yep

hoe lang heeft geduurd dan cobra voordat je pakketje binnen was, want heb zelf meteen betaalt met ideal

8 d

Laatst bewerkt:
okey ik had hem 16 mei bestelt hopen dat ie deze week aankomt :D
Edit:
wat ik me nou afvraag hoeveel mensen weten van dit product behalve de helft van heel dbb?
zouden er veel mensen überhaupt dan bestellen aangezien je moet injecteren :p

injecteren stelt werkelijk niks voor man woot, het is subq niet eens in je spier dus easier. Alleen ben ik zelf heel bleek weenie of ik wel bruin kan worden met m2

injecteren stelt werkelijk niks voor man woot, het is subq niet eens in je spier dus easier. Alleen ben ik zelf heel bleek weenie of ik wel bruin kan worden met m2
ja voor ons klinkt het niet zo raar maar als je tegen een gemiddeld persoon zegt die normaal wat witter is en zegt ik heb een middel waarmee je bruin wordt alleen je moet het wel injecteren in je buik vet....
ik denk niet echt dat er dan veel mensen nog zouden doen.

en tuurlijk kan je bruin worden anders hadden toch niet zo veel mensen goed resultaat :o

belangrijke vraag:

Laatst bewerkt:
cobra , meng 1 ml met 10 mg, elke 10 units op je spuit is dan 1 mg en als je 0.2 mg wilt pak je 1 streepje op je insuline spuit.

---------- Post toegevoegd Mon 28 May 2012 om 11:17 ----------

je heb 100 units spuit of 40 units?

weet ik

Laatst bewerkt:
waar kan ik het best kopen
en aan welke prijzen

alvast bedankt

waar kan ik het best kopen
en aan welke prijzen

alvast bedankt

sunatura.com

30mg / 75,00 euro.

tegenover melanotan.be waar het 30mg is voor 94,00 euro

Ook de levertijd is volgens mij veel korter. Had op woensdag geld opgestuurd (via de post) en 2 dagen later op vrijdag het pakketje binnen.

Laatst bewerkt:
naja enige reden was dat ik van melanotan.be heb bestelt omdat alles er al was in een pakket (aangezien dit überhaupt me eerste keer injecteren is)
maarja als je er bijna 2,5 week op moet wachten vergaat je het plezier :p

te snel besteld é dan ;-(
ik heb ook zo een pakket besteld
bij melanotan.be
en als ik nu zie dat je er meer dan 2weken hebt moeten op wachten :eek:

zijn er nog die daar bestelden ???
en ook zo lang moesten wachten !!!

Het zijn spuiten van 100.
Heb net eerste spuit gezet.
Ik heb 1ml gemengd zoals je zei. Ik was wat zenuwachtig in het begin, dat mengen en zo maar de injectie zelf ging makkelijk. Gewoon zonder dralen de naald in mijn buikvet geduwd.
Ik hoop echt dat ik niet te lang moet wachten om resultaat te zien. Heb nog nooit echt bruine tint gehad in mijn leven. Ik verwacht er wel veel van.

---------- Post toegevoegd Tue 29 May 2012 om 10:37 ----------

Ze hadden problemen met de website. Vanaf nu zou alles vlotter moeten gaan.
Ik heb er een week op gewacht.
Alles is keurig in orde met mijn pakket.

---------- Post toegevoegd Tue 29 May 2012 om 10:39 ----------

Hm, ik dacht vandaag begonnen te zijn met 0,2 maar heb twee streepjes genomen.
Dus ben ik eigenlijk begonnen met 0,4.
Nu ja, ook goed.
Maar dat lijkt zo weinig als je dat ziet in dat spuitje.

bedankt :D
ja heb er ook veel moet op zenne,
en zit daar ook een gebruiksaanwijzing bij ?
en welke hoeveelhijd heb je besteld?

ik de 30

ik heb

Laatst bewerkt:
Ik kwam vandaag na 1.5 week op school aan. Het eerste wat ze vroegen aan mij was: 'waar ben jij op vakantie geweest?'
:D

mijn derde week gaat in, zit nu op 0.6mg maar na enkele dagen zon zie ik nog geen verandering. buiten enkele moedervlekjes en meer erecties.
verder opbouwen zeker?

Zit echt te dubben of ik het zal gaan doen over een poosje of niet. Zit met 1 probleem en dat is heb redelijk wat moedervlekken van mezelf, laatste wat ik wil is er meer/grotere krijgen. Het zijn maar een stuk of 10/12 grote (3 a4 mm ongeveer) en die zou ik binnen een paar jaar graag weg laten halen.

Misschien laag, echt laag doseren voor langere tijd of heeft dat geen zin?

• Like
Waarderingen: Obee
Terug
Naar boven