- Waardering
- 99
- Lengte
- 1m80
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja voor ons klinkt het niet zo raar maar als je tegen een gemiddeld persoon zegt die normaal wat witter is en zegt ik heb een middel waarmee je bruin wordt alleen je moet het wel injecteren in je buik vet....injecteren stelt werkelijk niks voor man woot, het is subq niet eens in je spier dus easier. Alleen ben ik zelf heel bleek weenie of ik wel bruin kan worden met m2

waar kan ik het best kopen
en aan welke prijzen
alvast bedankt
sunatura.com
30mg / 75,00 euro.
tegenover melanotan.be waar het 30mg is voor 94,00 euro
Ook de levertijd is volgens mij veel korter. Had op woensdag geld opgestuurd (via de post) en 2 dagen later op vrijdag het pakketje binnen.
cobra , meng 1 ml met 10 mg, elke 10 units op je spuit is dan 1 mg en als je 0.2 mg wilt pak je 1 streepje op je insuline spuit.
---------- Post toegevoegd Mon 28 May 2012 om 11:17 ----------
je heb 100 units spuit of 40 units?
Het zijn spuiten van 100.
Heb net eerste spuit gezet.
Ik heb 1ml gemengd zoals je zei. Ik was wat zenuwachtig in het begin, dat mengen en zo maar de injectie zelf ging makkelijk. Gewoon zonder dralen de naald in mijn buikvet geduwd.
Ik hoop echt dat ik niet te lang moet wachten om resultaat te zien. Heb nog nooit echt bruine tint gehad in mijn leven. Ik verwacht er wel veel van.
---------- Post toegevoegd Tue 29 May 2012 om 10:37 ----------
Ze hadden problemen met de website. Vanaf nu zou alles vlotter moeten gaan.
Ik heb er een week op gewacht.
Alles is keurig in orde met mijn pakket.
---------- Post toegevoegd Tue 29 May 2012 om 10:39 ----------
Hm, ik dacht vandaag begonnen te zijn met 0,2 maar heb twee streepjes genomen.
Dus ben ik eigenlijk begonnen met 0,4.
Nu ja, ook goed.
Maar dat lijkt zo weinig als je dat ziet in dat spuitje.

mijn derde week gaat in, zit nu op 0.6mg maar na enkele dagen zon zie ik nog geen verandering. buiten enkele moedervlekjes en meer erecties.
verder opbouwen zeker?