XXL Nutrition

Sticky Melanotan Topic (1 bezoeker)

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

xenda

Cool Novice
Lid geworden
5 feb 2017
Waardering
3
Top! Geef je over tijdje even een update van je ervaring?

Galen

Peter Bond
Super Mod
Elite Member
Lid geworden
8 okt 2010
Waardering
14.896
Lengte
1m94
Massa
102kg
Vetpercentage
11%
Opgeschoond. Ook voor melanotan geldt: geen merken bespreken.

Dejavu

Cool Novice
Lid geworden
16 nov 2011
Waardering
5
Lengte
1m84
Massa
94kg
Ik zal geen specifieke sources noemen maar..

Iemand hier onlangs nog iets online besteld? Laatst bij (denk ik) de grootste/bekendste Melanotan webshop iets besteld en een week later nog niks ontvangen..

Marc76

Cool Novice
Lid geworden
19 aug 2018
Waardering
10
Lengte
1m75
Massa
90kg
Vetpercentage
12%
Iemand die hier weet van melatonan en zonneallergie? Op internet lees ik dat er mensen zijn die door melatonan geen last meer hiervan hebben?
Vorige winter vakantie vooraf mela gebruikt, goed verkleurt vertrokken en voor het eerst 2 weken zon zonder zonneallergie! Vorige vakantie’s altijd uitslag bultjes/blaasjes en jeuk na een aantal dagen zon

Big Chungus

Ripped Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
26 aug 2018
Waardering
4.594
Lengte
1m84
Massa
95kg
Vetpercentage
14%
Vorige winter vakantie vooraf mela gebruikt, goed verkleurt vertrokken en voor het eerst 2 weken zon zonder zonneallergie! Vorige vakantie’s altijd uitslag bultjes/blaasjes en jeuk na een aantal dagen zon
Hoe lang vooraf en hoeveel Mg?

xenda

Cool Novice
Lid geworden
5 feb 2017
Waardering
3
Ik zal geen specifieke sources noemen maar..

Iemand hier onlangs nog iets online besteld? Laatst bij (denk ik) de grootste/bekendste Melanotan webshop iets besteld en een week later nog niks ontvangen..
Tijdje terug stond er hier ook een berichtje van iemand op. Weet niet of die persoon ooit nog iets heeft ontvangen uiteindelijk.

Marc76

Cool Novice
Lid geworden
19 aug 2018
Waardering
10
Lengte
1m75
Massa
90kg
Vetpercentage
12%
Hoe lang vooraf en hoeveel Mg?
3 weken vooraf begonnen dag 1 t/m 3 0,25 mg dag 4 t/m 8 0,35 mg toen was ik al behoorlijk getint dat ik het de laatste 12 dagen voor vakantie 1x in de 3 dagen 0,25 mg heb gezet.
Voor mij top gewerkt! geen irritatie meer.

Denzoy

Novice
Lid geworden
19 jun 2019
Waardering
0
Lengte
1m87
Iemand die mij in een DM een aantal websites kan sturen?
Mijn huidige leverancier heeft al een poos niets meer op voorraad.

waaskaas

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
9 jul 2011
Waardering
251
Lengte
1m77
Massa
96kg
Vetpercentage
5%
Iemand die mij in een DM een aantal websites kan sturen?
Mijn huidige leverancier heeft al een poos niets meer op voorraad.

Google is je beste vriend ;)

FitnessPaul

JULLIE HELD
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
17 apr 2007
Waardering
20
Misschien niet de juiste plek, daarom alvast mijn excuses.

Ik wil gaan beginnen met MELA2 en ik lees overal dat het aangeraden wordt om er ook een zonnebank bij te pakken. Ik ben zelf nooit onder een zonnebank geweest omdat ik alleen maar verbrand en toch niet bruin wordt:)

Zijn er mensen hier die me kunen vertellen hoe ze de zonnebank sessies aangepakt hebben? En dan bedoel ik specifiek de mensen met huidtype 1 (/0) (=SPIERWIT):)

Alvast bedankt.

hoxyz

Monstrous Giant
Lid geworden
16 okt 2013
Waardering
11.608
Misschien niet de juiste plek, daarom alvast mijn excuses.

Ik wil gaan beginnen met MELA2 en ik lees overal dat het aangeraden wordt om er ook een zonnebank bij te pakken. Ik ben zelf nooit onder een zonnebank geweest omdat ik alleen maar verbrand en toch niet bruin wordt:)

Zijn er mensen hier die me kunen vertellen hoe ze de zonnebank sessies aangepakt hebben? En dan bedoel ik specifiek de mensen met huidtype 1 (/0) (=SPIERWIT):)

Alvast bedankt.
Ga naar een goeie zonnenstudio, dan kunnen ze je wel informeren. Ik zelf begon met zo'n 6 minuten volgens mijn en kan nu rustig 20 minuten zonder te verbranden.

Punjab

Chandigarh Warrior
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
3 okt 2008
Waardering
23.436
Lengte
1m85
Massa
108kg
Vetpercentage
10%
De zon schijnt overuren op het moment.. Waarom niet gewoon een half uurtje in de zon met MT II erbij ga je dan niet zo snel meer verbranden maar bruin worden. De zonnebank adviezen zijn meer voor mensen die denken dat je bruin wordt van MTII zelf, maar dat is niet zo, hooguit een beetje grijzig. UV straling wordt je bruin van en laat dat voor de komende twee weken wel snor zitten buiten. Bespaar liever je geld ;)

vntl

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
16 mei 2009
Waardering
8.682
Lengte
1m85
Massa
100kg
Vetpercentage
9%
De zon schijnt overuren op het moment.. Waarom niet gewoon een half uurtje in de zon met MT II erbij ga je dan niet zo snel meer verbranden maar bruin worden. De zonnebank adviezen zijn meer voor mensen die denken dat je bruin wordt van MTII zelf, maar dat is niet zo, hooguit een beetje grijzig. UV straling wordt je bruin van en laat dat voor de komende twee weken wel snor zitten buiten. Bespaar liever je geld ;)
Toch word ik bruiner van een kwartiertje op de lichtste zonnebank dan 15 minuten zon buiten.. me vitiligo vind dat kwartiertje zonnebank ook prettiger

Lid geworden
8 jan 2019
Waardering
1
Lengte
1m85
Massa
85kg
Vetpercentage
13%
Vroeger kreeg ik m2 met een label erop, zegt niks over de kwaliteit maar het is beter dan niks. Krijg nu gele zonder een label en ben echt bang om dit steeds te injecteren. Daarnaast heb ik een moedervlek op mijn eikel gekregen wat na een half jaar nog steeds niet is weggegaan.

vntl

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
16 mei 2009
Waardering
8.682
Lengte
1m85
Massa
100kg
Vetpercentage
9%
Vroeger kreeg ik m2 met een label erop, zegt niks over de kwaliteit maar het is beter dan niks. Krijg nu gele zonder een label en ben echt bang om dit steeds te injecteren. Daarnaast heb ik een moedervlek op mijn eikel gekregen wat na een half jaar nog steeds niet is weggegaan.
Andere bron zoeken als je het niet vertrouwd.. ergens logisch toch?

Escobar

Novice
Lid geworden
8 aug 2019
Waardering
2
Haha ik gebruik nu pas 4 dagen Mela en ik krijg nu al een reactie van een collega hoe het komt dat ik zo’n bruine kop heb.. Heb pas 1,0 ml gespoten in totaal. Bijwerkingen vallen bij mij echt reuze mee, alleen fftjes een rood hoofd na het injecteren en verder alleen vaak een stijve lul, maar dat vind ik niet erg haha. Top spul dus tot nu toe.

GoaTan

Novice
Lid geworden
23 aug 2019
Waardering
3
Lengte
1m78
Massa
82kg
Vetpercentage
10%
Gebruiken jullie het water dat bij Mactropin erbij zit? Er staat 2ml water bij, maar is dat dan bacteriostatisch water of steriel water?

chrash

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
24 jul 2007
Waardering
4.246
Lengte
1m85
Massa
102kg
Vetpercentage
11%
Gebruiken jullie het water dat bij Mactropin erbij zit? Er staat 2ml water bij, maar is dat dan bacteriostatisch water of steriel water?
dat is hetzelfde

GoaTan

Novice
Lid geworden
23 aug 2019
Waardering
3
Lengte
1m78
Massa
82kg
Vetpercentage
10%
Nee dat is het niet: “Sterile water is water that doesn't have any microorganisms, also known as 'microbes', in it. ... Bacteriostatic water is sterile waterthat contains a bacteriostat, a chemical that prevents the growth of bacteria in the vial. The bacteriostat used is benzyl alcohol.”

Zit een verschil tussen de 2.

Col_inc

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
20 jan 2017
Waardering
2.202
Lengte
1m78
Massa
98kg
Vetpercentage
11%
zit momenteel 4 weken aan de melatonan werkt zeker goed eerst opgebouwd momenteel onderhoud 2x pw werkt goed die shit:D, wel vaak last van me maag.

weekje terug perongeluk 0.5ml melatonan ingespoten inplaats van HGH -.- dat was niet zo prettig.

Bovenaan