XXL Nutrition

Sticky Melanotan Topic

Bezoekers in dit topic

zit momenteel 4 weken aan de melatonan werkt zeker goed eerst opgebouwd momenteel onderhoud 2x pw werkt goed die shit:D, wel vaak last van me maag.

weekje terug perongeluk 0.5ml melatonan ingespoten inplaats van HGH -.- dat was niet zo prettig.

Voor het slapen gaan injecteren, dan slaap je door de maagkwalen heen.
 
Voor het slapen gaan injecteren, dan slaap je door de maagkwalen heen.

doe ik ook maar ook de volgende dag heb ik nog last van me maag.
 
Gebruiken jullie het water dat bij Mactropin erbij zit? Er staat 2ml water bij, maar is dat dan bacteriostatisch water of steriel water?
Voor de zekerheid haal ik BA water apart.
 
Hoeveel mg zet je?

voor onderhoud 0.2 streepjes op insuline naald ben even vergeten hoeveel het precies in mg was, mix altijd 1ml water met 10mg melatonan
 
Wat zegt jullie omgeving eigenlijk als je plots giga tanned bent?
 
Wat zegt jullie omgeving eigenlijk als je plots giga tanned bent?

ben zelf best wel getint dus ja bij mij denken ze gewoon zonnenbank/zon
 
Wel een dure hobby trouwens, €35 voor een flesje Mela van 1 ml.. Als je zoals ik 75kg weegt moet je dus 0,75 ml spuiten elke dag, dus kun je maar 1x doen per vial. Of maak ik nu een rekenfoutje?
 
Wat zegt jullie omgeving eigenlijk als je plots giga tanned bent?
Als je niet te gek doet valt het niet zo op, low dose krijg je gewoon een mooie natuurlijke tan.
Wel een dure hobby trouwens, €35 voor een flesje Mela van 1 ml.. Als je zoals ik 75kg weegt moet je dus 0,75 ml spuiten elke dag, dus kun je maar 1x doen per vial. Of maak ik nu een rekenfoutje?
25-35 euro voor 10mg melanotan. Ik gebruik al maanden lang zo'n 200-400mcg 1 a 2 keer in de week. Dat is dus 12.5 weken per vial op 2x400mcg per week..
 
Als je niet te gek doet valt het niet zo op, low dose krijg je gewoon een mooie natuurlijke tan.

25-35 euro voor 10mg melanotan. Ik gebruik al maanden lang zo'n 200-400mcg 1 a 2 keer in de week. Dat is dus 12.5 weken per vial op 2x400mcg per week..
Kost idd geen drol .. iig dat vind ik en doe hetzelfde protocol
 
Als je niet te gek doet valt het niet zo op, low dose krijg je gewoon een mooie natuurlijke tan.

25-35 euro voor 10mg melanotan. Ik gebruik al maanden lang zo'n 200-400mcg 1 a 2 keer in de week. Dat is dus 12.5 weken per vial op 2x400mcg per week..

Huh dit snap ik niet. Als je 10mg poeder mixt met 1ml bact water heb je toch geen vial met 10ml vloeistof maar met 1ml vloeistof? Het poeder lost toch op in het bact water?
 
Huh dit snap ik niet. Als je 10mg poeder mixt met 1ml bact water heb je toch geen vial met 10ml vloeistof maar met 1ml vloeistof? Het poeder lost toch op in het bact water?
Ja en die 1ml bevat 10mg mela.
 
Huh dit snap ik niet. Als je 10mg poeder mixt met 1ml bact water heb je toch geen vial met 10ml vloeistof maar met 1ml vloeistof? Het poeder lost toch op in het bact water?
Als je 10mg oplost in 1ml water heb je op 0,1ml 1mg. Zet je 0,04 ml heb je 400mcg..
 
Als je 10mg oplost in 1ml water heb je op 0,1ml 1mg. Zet je 0,04 ml heb je 400mcg..

Ja dat snap ik, maar je moet toch per 10kg lichaamsgewicht 0,1ml gebruiken? Dus als je 70kg weegt 0,7ml. Dan hou je toch na 1x nog maar 0,3ml over?
 
Ja dat snap ik, maar je moet toch per 10kg lichaamsgewicht 0,1ml gebruiken? Dus als je 70kg weegt 0,7ml. Dan hou je toch na 1x nog maar 0,3ml over?
Wellicht moet je je nog eens inlezen want zoveel hoef je niet te gebruiken. Zoals ik zei is twee keer per week 400mcg genoeg. Wellicht de eerste week vanaf 100mcg tot 6/700mcg opbouwen en daarna onderhouden.
 
Ja dat snap ik, maar je moet toch per 10kg lichaamsgewicht 0,1ml gebruiken? Dus als je 70kg weegt 0,7ml. Dan hou je toch na 1x nog maar 0,3ml over?
Nee, je spuit geen heel flesje in 1x in. Je bent mis met de steepjes op je spuit denk ik? Je trekt geen volle insuline spuit op maar je trekt per keer maar een paar streepjes op. In jou geval dus niet tot het 70 streepje maar tot 0,7 op je spuitje.
 
Nee, je spuit geen heel flesje in 1x in. Je bent mis met de steepjes op je spuit denk ik? Je trekt geen volle insuline spuit op maar je trekt per keer maar een paar streepjes op. In jou geval dus niet tot het 70 streepje maar tot 0,7 op je spuitje.

Ja precies en dat is dan 0,7ml, maar dan is je vial wel al bijna op..
 
Ja dat snap ik, maar je moet toch per 10kg lichaamsgewicht 0,1ml gebruiken? Dus als je 70kg weegt 0,7ml. Dan hou je toch na 1x nog maar 0,3ml over?
Dus als jij je 10 mg oplost in 1 liter water moet je ook 0,1ml per 10 kg lichaamsgewicht spuiten? :rolleyes:

Je moet naar het aantal mcg kijken. Niet naar ml maar naar concentratie....
Dat zijn middelbare school sommetjes... :o
 
Back
Naar boven