MuscleMeat

Sticky Melanotan Topic

Ik zag dat je ook neusspray van de melatonan kan maken, hoe zit dat qua opname?

Afgelopen dagen gewoon keurig 0,7mg gespoten. Gister de hele middag in de zon gelegen en ben zeker bruin geworden, maar ik heb nu ook wat paarse vlekjes op m’n lip.. Zit nu dus te twijfelen of ik nog steeds elke dag moet spuiten, want wil eigenlijk wel nog wat tinten bruiner..

Afgelopen dagen gewoon keurig 0,7mg gespoten. Gister de hele middag in de zon gelegen en ben zeker bruin geworden, maar ik heb nu ook wat paarse vlekjes op m’n lip.. Zit nu dus te twijfelen of ik nog steeds elke dag moet spuiten, want wil eigenlijk wel nog wat tinten bruiner..

Zakken naar 0,4mg voor een aantal dagen is ruim voldoende

Jezus.. Kom net onder de zonnebank vandaan en herken mezelf niet meer terug joh. Ga nu echt op onderhoud over, want als ik bruiner wordt dan lijk ik wel een n*ger. Onderhoud is toch gewoon 2x per week 0,2mg en 1x per week zonnebank?

Lol noem je dat onderhoud. Van dat wordt je gewoon zwart als je door blijft gaan. Heb jij je wel ingelezen? Onderhoud 1x per week zonnebanken wtf did i just read?

Dus dan zie je een maand lang geen zonlicht en dan behoud je dezelfde bruine gewenste kleur? Lijkt me sterk..
Ik ben al 18 weken niet onder de zonnebank geweest en ik heb nog steeds dezelfde kleur lol

*Nog wel langer zelfs denk ik

> geef dan advies
> lijkt me sterk!

:emo:

Terug
Naar boven