Fitness Seller

Sticky Melanotan Topic

Ik word ook alleen maar rood van zonnen.

Ik ben altijd lijkbleek geweest en verbrande instant. Nu sinds ik MT2 heb gebruikt verbrand ik niet meer, zelfs zonder zonnebrand. Ook in de periodes waar ik geen MT2 gebruik.

Ik ben altijd lijkbleek geweest en verbrande instant. Nu sinds ik MT2 heb gebruikt verbrand ik niet meer, zelfs zonder zonnebrand. Ook in de periodes waar ik geen MT2 gebruik.
Lijkt haast dat na een lange tijd mt2 gebruik je eigen pigment zich permanent versterkt.

Same here, dit jaar 5 prikjes van 0.03ml gezet. Ziek bruin al, veel reacties van bekende en met deze mooie zonnige dagen nooit meer verbranden. En sommige bekende die weten dat ik Mela prik direct, ja krijg je kanker van. Terwijl ze zelf bijna vellen van verbranden hebben staan.

Laatst bewerkt:
:cool:

Laatst bewerkt:
Same here, dit jaar 5 prikjes van 0.03ml gezet. Ziek bruin al, veel reacties van bekende en met deze mooie zonnige dagen nooit meer verbranden. En sommige bekende die weten dat ik Mela prik direct, ja krijg je kanker van. Terwijl ze zelf bijna vellen van verbranden hebben staan.
Gezond is het niet. Maar ik vergelijk mijn mela gebruik vs mijn zonnebank gebruik 3xpw zonnebanken of 1x 200mcg mela perweek. Ik weet wel waar ik meer kanker van krijg hoor.

Gezond is het niet. Maar ik vergelijk mijn mela gebruik vs mijn zonnebank gebruik 3xpw zonnebanken of 1x 200mcg mela perweek. Ik weet wel waar ik meer kanker van krijg hoor.

Ik ken echt niemand die 3 x per week naar de zonnebank gaat..
Maar waar krijg je dan meer kanker van volgens jou? En waarom denk je dat?
Ben daar wel nieuwsgierig naar.

Kan ik niet onderbouwen though. Maar zonnebank brengt ook rimpels met zich mee. Dus long term ga je uiteindelijk kwa uiterlijk ook niet op vooruit.

Ik kan het ook zo 123 niet onderbouwen maar so far ik weet is zon en verbranden de nummer een reden voor huidkanker. Doordat je Melanotan gebruikt verbrand je niet meer en heb je een pak minder zon nodig voor resultaat. En zo ver ik weet zijn er ook niet echt long term side effects van het gebruik van Melanotan.

Ik heb vitiligo en zet 1x p week 200mcg en verbrand ook niet meer. (Me vitiligo obv. wel natuurlijk) Wordt ook gewoon bruin van die 200mcg

Ik wil het ook weer gaan gebruiken maar ik vind het wel vervelend (lees: jammer) dat er niet zoveel bekend is over eventuele lange termijn effecten...

Heeft iemand ervaring met de neusspray variant?

Ben hier wel benieuwd naar. Prikken lijkt mij niks, daar ik het niet zo zeer noodzakelijk acht om Melanotan te gebruiken.

Heeft iemand ervaring met de neusspray variant?

Ben hier wel benieuwd naar. Prikken lijkt mij niks, daar ik het niet zo zeer noodzakelijk acht om Melanotan te gebruiken.
Is een marketing model. Ik zie niet veel goede resultaten met de neuspray om mij heen van het groepje die het toen gebruikte. Somige kregen er een bruine neus van.

Ik zou gewoon gaan pinnen als je het wilt gebruiken dat kleine prikje voel je echt niet.

Is een marketing model. Ik zie niet veel goede resultaten met de neuspray om mij heen van het groepje die het toen gebruikte. Somige kregen er een bruine neus van.

Ik zou gewoon gaan pinnen als je het wilt gebruiken dat kleine prikje voel je echt niet.

Ben niet zo bang voor een prikje. Alleen een prikje laat mij meteen voelen alsof ik iets heel ergs mijn lichaam in pomp, als ik dat zo goed verwoord.

Laatst bewerkt:
Ben niet zo bang voor een prikje. Alleen een prikje laat mij meteen voelen alsof ik iets heel ergs mijn lichaam in pomp, als ik dat zo goed verwoord.

Dat is ook een mogelijkheid! Weet alleen niet wat slechter is; de zonnebank of een Melatonan prik.
Dat doe je ook, of je het nou nasaal of subcutaan neemt. Als je niet bang bent voor het prikje zelf moet je gewoon voor subcutaan gaan, veel efficienter.

-

Laatst bewerkt:
Ondertussen was ik mijzelf al aan het inlezen over het middel. Kan echter geen betrouwbare bronnen vinden tot nu toe...
Het is ook niet extreem onderzocht zo ver ik weet. Wellicht is dit een beetje te positief denken, maar als er daadwerkelijk harde sides waren dan waren die nu wel bekend aangezien het zo wijd gebruikt wordt. Gezond zal het vast niet zijn, maar nooit meer verbranden is in ieder erg positief.

Terug
Naar boven