AndroidHealthClinic

Sticky Melanotan Topic

Bezoekers in dit topic

Ben niet zo bang voor een prikje. Alleen een prikje laat mij meteen voelen alsof ik iets heel ergs mijn lichaam in pomp, als ik dat zo goed verwoord.



Dat is ook een mogelijkheid! Weet alleen niet wat slechter is; de zonnebank of een Melatonan prik.
Denk zonnebank eerlijk gezegd
 
Met Melanotan heb je uiteraard nog wel UV straling nodig, dus je zal nog wel buiten moeten bakken of onder de zonnebank moeten gaan. Maar een pak minder dan zonder Melanotan. Moet zeggen dat ik laatste tijd de dosis flink heb opgeschroefd en wel echt overal tering veel random moedervlekken krijg. :roflol:
 
Laatst bewerkt:
Ik wil ook gaan beginnen aan MT2, ik heb een relatief lichte huid en constant in moeten smeren, ook voor korte blootstelling, krijg ik echt een slechte huid van.
Hoef niet fucking bruin te worden, zal me sowieso raar staan. Maar wat meer tan voor bescherming dus. Iemand enig idee hoe ik dit t beste kan laden en vervolgens onderhouden? Lees op internet allerlei andere protocollen.
 
Ik wil ook gaan beginnen aan MT2, ik heb een relatief lichte huid en constant in moeten smeren, ook voor korte blootstelling, krijg ik echt een slechte huid van.
Hoef niet fucking bruin te worden, zal me sowieso raar staan. Maar wat meer tan voor bescherming dus. Iemand enig idee hoe ik dit t beste kan laden en vervolgens onderhouden? Lees op internet allerlei andere protocollen.
Niet laden en gewoon een paar dagen 200/400mcg zetten en zonnen. Daarna 1x per week 200mcg en af en toe wat zon.

Dit is op 200mcg en alleen de buiten zon. Ben normaal net zo wit als die vitiligo.

20200602_152945.jpg
 
Ik wil ook gaan beginnen aan MT2, ik heb een relatief lichte huid en constant in moeten smeren, ook voor korte blootstelling, krijg ik echt een slechte huid van.
Hoef niet fucking bruin te worden, zal me sowieso raar staan. Maar wat meer tan voor bescherming dus. Iemand enig idee hoe ik dit t beste kan laden en vervolgens onderhouden? Lees op internet allerlei andere protocollen.

Ik heb inmiddels ook het een en ander uitgezocht, maar door de bomen zie ik het bos niet meer. Ben ook benieuwd wat anderen aanraden om mee te beginnen (voor de eerste keer).

Zelf heb ik de laatste paar maanden een ontzettend droge huid. Kan nergens vinden of het om deze reden verstandig is om hierom geen MT2 te nemen. Verder heb ik al een licht tintje en wil ik er niet bij lopen als een mandarijn. Iemand suggesties?
 
Zie pos hierboven voo foto btw.
 
Niet laden en gewoon een paar dagen 200/400mcg zetten en zonnen. Daarna 1x per week 200mcg en af en toe wat zon.

Dit is op 200mcg en alleen de buiten zon. Ben normaal net zo wit als die vitiligo.

Bekijk bijlage 493210
Zoiets zou voor mij dus perfect zijn! Thanks voor je antwoord Dirk :grinny:
 
Ik wil ook gaan beginnen aan MT2, ik heb een relatief lichte huid en constant in moeten smeren, ook voor korte blootstelling, krijg ik echt een slechte huid van.
Hoef niet fucking bruin te worden, zal me sowieso raar staan. Maar wat meer tan voor bescherming dus. Iemand enig idee hoe ik dit t beste kan laden en vervolgens onderhouden? Lees op internet allerlei andere protocollen.
Idem. Ik verband vrij snel waardoor ik mij de pleuris smeer. Heb hiernaast ook nog zonneallergie wat geen pretje is. Anderen hier die hier ook last van hebben en MT2 gebruiken? Wat heeft het voor jullie gedaan?
 
Er zijn echt nergens duidelijke MT2 protocollen te vinden, het blijft allemaal bro science. Wil je wat zon bescherming en minimale tan? Dan volstaat twee keer 100-200mcg per week wel. Wil je een harde tan dan zorg je voor zon exposure en bouw je gedurende twee weken ED op van 100mcg tot 500-1mg, aanvoelen hoe erg de sides post injection zijn. Wanneer je de kleur hebt bereikt die je wilt kan je prima onderhouden met twee keer 200mcg.
 
Ik heb inmiddels ook het een en ander uitgezocht, maar door de bomen zie ik het bos niet meer. Ben ook benieuwd wat anderen aanraden om mee te beginnen (voor de eerste keer).

Zelf heb ik de laatste paar maanden een ontzettend droge huid. Kan nergens vinden of het om deze reden verstandig is om hierom geen MT2 te nemen. Verder heb ik al een licht tintje en wil ik er niet bij lopen als een mandarijn. Iemand suggesties?
Ik krijg vgm droge huid door MT2 het kan ook door de gear (ana) liggen aangezien ik deze tegelijk gestart ben. Maar ik denk dat dit wel aan de mela ligt. Als ik tegen de muur zachtjes aanloop heb ik al een zieke witte plek alsof ik flink heb lopen krassen.
 
  • Sad
Waarderingen: Onit
Er zijn echt nergens duidelijke MT2 protocollen te vinden, het blijft allemaal bro science. Wil je wat zon bescherming en minimale tan? Dan volstaat twee keer 100-200mcg per week wel. Wil je een harde tan dan zorg je voor zon exposure en bouw je gedurende twee weken ED op van 100mcg tot 500-1mg, aanvoelen hoe erg de sides post injection zijn. Wanneer je de kleur hebt bereikt die je wilt kan je prima onderhouden met twee keer 200mcg.
Ik word nog steeds bruiner op 1x Per anderhalve week 200mcg. Zat er aan te denken in de warmere weken over te gaan op 1x Per 2weken 100-200mcg tegaan zetten wel pre tan. Ik heb wel me tan bereikt nu en mag niet echt meer bruiner. Toch blijf ik kleuren dus mijn onderhoud op dit spul zoeken word nog een dingetje denk ik.
 
  • Like
Waarderingen: Onit
Zet nu inmiddels een paar dagen 200mcg per dag, als je hiervan geen bijwerkingen als erecties e.d. heb kan je er dan vanuit gaan dat de MT2 nep is? Kleur ook nog niet echt maar ben ook pas 4 dagen bezig en één keer zonnebank gehad dus dat is ook wel logisch...
 
Zet nu inmiddels een paar dagen 200mcg per dag, als je hiervan geen bijwerkingen als erecties e.d. heb kan je er dan vanuit gaan dat de MT2 nep is? Kleur ook nog niet echt maar ben ook pas 4 dagen bezig en één keer zonnebank gehad dus dat is ook wel logisch...
Die bijwerking heb ik nog nooit gehad. Het enige wat ik ooit had was warm na het injecteren en dat heb ik nu ook bijna niet meer.
 
Die bijwerking heb ik nog nooit gehad. Het enige wat ik ooit had was warm na het injecteren en dat heb ik nu ook bijna niet meer.

Dan prikken we gewoon nog even door, haha.
Thanks man!
 
Was nog wat aan het lezen over MT2 en kwam deze studie tegen. Misschien ook voor jullie interessant.

Risks of unregulated use of alpha‐melanocyte‐stimulating hormone analogues: a review

En een website waarin je de DOI link in kan duwen als je geen toegang hebt.
https://sci-hub.tw/

EDIT: link aangepast
 
Laatst bewerkt:
Was nog wat aan het lezen over MT2 en kwam deze studie tegen. Misschien ook voor jullie interessant.

Risks of unregulated use of alpha‐melanocyte‐stimulating hormone analogues: a review

En een website waarin je de DOI link in kan duwen als je geen toegang hebt.
https://sci-hub.tw/

Het lukt mij niet erin te komen. Gebruikshandleiding a.u.b.! :p
 
Back
Naar boven