Fitness Seller

Sticky Melanotan Topic

Even een update twee weken na de eerste prik. Heb het rustig opgebouwd en op een rode kop na de 1e inject heb ik geen sides ervaren. De afgelopen weken was het natuurlijk erg zonnig en warm en kon dus goed gebruik maken van het spul. Het werkt als een malle en ben ik nog nooit (of in ieder geval lang niet meer) zo bruin geweest. Kreeg er meerdere positieve opmerkingen over en waar ik zelf het meest blij mee ben is dat ik mij niet heb verbrand of last van zonneallergie heb gekregen. Heb in het begin ook goed en vaak ingesmeerd en dit heb ik ook kunnen afbouwen. Het is natuurlijk gissen of dit allemaal te wijten valt aan MT2 of gewoon door gewenning, maar uit eigen ervaring kan ik zeggen dat ik met een soortgelijke blootstelling ik normaal gezien flink zou verbranden en last zou krijgen van allergie.

Ik ben er positief over en ga aankomend jaar in de lente beginnen om onnodig verbranden en zonneallergie te voorkomen :)
Gewoon year round mt2 bruv. :cool:

Guys, ben ff tijdje niet meer hier geweest. Maareh....iemand een betrouwbaar site waar MT2 te halen is(liefst NL)?
Een of ander buurland mag ook, als ze maar zekerheid bieden dat het aankomt.
Stuur maar een PM, wil topic niet vervuilen.
Thanx alvast!

Guys, ben ff tijdje niet meer hier geweest. Maareh....iemand een betrouwbaar site waar MT2 te halen is(liefst NL)?
Een of ander buurland mag ook, als ze maar zekerheid bieden dat het aankomt.
Stuur maar een PM, wil topic niet vervuilen.
Thanx alvast!

Hi heb je misschien iets gevonden waar je het kan bestellen? Ik ben al 2 keer opgelicht:(

heb dat spul ook gebruikt 4-5 jaar geleden zag er echt vreemd uit
was 8% lichaamsvet met tan maar zag eruit als een zombie
weet de dosis niet meer maar lag om de dag 30 min in de zonnebank
20191210-132630.jpg
20200301_235454.jpg

Dan ben ik benieuwd op welke sites je opgelicht was.

weet je waar ik het kan bestellen dan? ik had bij 247anabolen.nl gekocht en die sturen niks op, ze stuurde wel gelijk nadat ik geld had overgemaakt naar hun een sms in de naam van PostNL of ik me bank gegevens wou invullen voor de bezorging maar het was nep.. gelukkig heb ik niks ingevuld want ik wist gelijk dat het nep was.. het was een NL telnummer..hun zijn dezelfde als anabolenmedicijnen.net...dit was letterlijk vorige week... paar maanden geleden was ik ook opgelicht maar ik weet niet meer welke website dat was...

Ok, heb iemand gevonden die mt2 (mac) verkoopt. Spul heb ik vandaag zelf getest (op mezelf) en het werkt (gelukkig).
Mocht iemand interesse hebben, stuur maar een PM.
Het is trouwens omgeving R-dam.

Waar kan ik Mela neusspray verkrijgen? Kan iemand me pmen...

Is melanotan vaker vervuild dan andere steroids? Wil er al een hele tijd aan beginnen, maar heb altijd het idee dat het vol troep zit

Nou geen reet, maar je krijgt ze beide niet bij de dokter en dus moet je een beetje zeker zijn van je leverancier. Ik hoor echter heel vaak om me heen dat melanotan veel vaker vervuilt is
Ow lees het een beetje verkeerd, kans op vervuiling heb je idd altijd bij UG spullen.
zelf nog nooit iets van gemerkt

Het antwoord ga je nooit krijgen. Maar ik heb nog nooit een horror story met Melanotan gehoord. Daar waar je met AAS toch nog wel eens over abcessen enzo leest.

Terug
Naar boven