XXL Nutrition

Sticky Melanotan Topic (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

De vial is 10 mg waar ik 4ml heb in gespoten. Mijn volle insulinespuit bevat 1 ml. Dus 2,5mg melanotan
in een vial Mela injecteer ik 1 ml water is 4 ml niet erg veel?
 
in een vial Mela injecteer ik 1 ml water is 4 ml niet erg veel?
Kan wel maar waarom zou je zoveel extra water willen injecteren :')
 
Dit, vraag me ook af hoe ellendig je je dan voelt. Op 0,25 mg ben ik al misselijk en voel ik me bar slecht.
Volgens mij is het ook gevaarlijker op hogere doseringen?
 
Ja 4 ml heb ik inderdaad onderschat.
 
Ik ben nu 4 uur verder. Voel niks. Geen rode kop, geen boner.
 
Ik moet de volgende keer beter nadenken en niet te snel willen zijn.
 
Yes is best one! My skin normally after 1h on sun is much red and feel hot , after mlt2 = Perfect!
Im used 10mg (vial) mlt2 with bacteriostaticwater
and used 1months
First week (0.5mgED before sleep for 10days)
another days (1mgE2D)

Effect amazing ! I back again to mlt2 on the next summer
 
Laatst bewerkt:
Geen idee, heb nooit meer gezet dan 0,5 mg. Misschien weet hoxyz hier meer over?
Volgens mij is het niet perse gevaarlijk maar ik voel me ook altijd echt belabberd, een van de redenen waarom ik bijna geen mt2 meer zet.

Heb wel gemerkt dat je echt niet boven de 0,5 uit hoeft te komen voor goed resultaat. 14 dagen lang opbouwen tot 0,5mg max moet echt wel een goede tan geven. Ik denk dat je zelfs met 250mcg er prima komt.
 
Volgens mij is het niet perse gevaarlijk maar ik voel me ook altijd echt belabberd, een van de redenen waarom ik bijna geen mt2 meer zet.

Heb wel gemerkt dat je echt niet boven de 0,5 uit hoeft te komen voor goed resultaat. 14 dagen lang opbouwen tot 0,5mg max moet echt wel een goede tan geven. Ik denk dat je zelfs met 250mcg er prima komt.

Waarom je überhaupt zo dom zou zijn zoveel te zetten tho.
 
  • Like
Waarderingen: Onit

Waarom je überhaupt zo dom zou zijn zoveel te zetten tho.
Ja geen idee, even een kwart vial per keer. :roflol:

Kan me niet voorstellen hoe verschrikkelijk misselijk en rooie kop je post injectie daarvan moet krijgen.
 
Ja geen idee, even een kwart vial per keer. :roflol:

Kan me niet voorstellen hoe verschrikkelijk misselijk en rooie kop je post injectie daarvan moet krijgen.
Hij had 6mg ingespoten. Dat is 60 % van de vial, geen kwart. Ik had een kwartje gedaan.
Heb weinig tot niks van last gehad. Ook niet bij het volgend kwartje. Derde en vierde kwartje heb ik thuisgelaten.
 
Volgens mij is het ook gevaarlijker op hogere doseringen?

Ik deed 1mg per dag en dan 30-60 dagen achter elkaar. Eerste week kotsmisselijk, daarna geen klachten.

Ga dit jaar niet op vakantie dus geen reden om te nemen, maar ik zal volgende keer eens 0,25mg dagelijks zetten en dan ben ik benieuwd of er na 6 weken uberhaupt iets te zien is, verwacht van niet.

Na 30 dagen begin ik net wat bruiner te worden, meestal moet ik wel 2 maanden voor de vakantie beginnen met zetten om goed bruin te worden. Zonder mt2 heb ik niks te zoeken in de zon. Weleens op vakantie zonder mt2, is dan echt een stuk minder overal panisch de schaduw opzoeken en na terug komst even bleek als ervoor. :D
 
Ik deed 1mg per dag en dan 30-60 dagen achter elkaar. Eerste week kotsmisselijk, daarna geen klachten.

Ga dit jaar niet op vakantie dus geen reden om te nemen, maar ik zal volgende keer eens 0,25mg dagelijks zetten en dan ben ik benieuwd of er na 6 weken uberhaupt iets te zien is, verwacht van niet.

Na 30 dagen begin ik net wat bruiner te worden, meestal moet ik wel 2 maanden voor de vakantie beginnen met zetten om goed bruin te worden. Zonder mt2 heb ik niks te zoeken in de zon. Weleens op vakantie zonder mt2, is dan echt een stuk minder overal panisch de schaduw opzoeken en na terug komst even bleek als ervoor. :D
30 dagen? Ik ben na 1 week al verkleurd.
 
Heeft bij mij veel tijd nodig ja. Onderhoud op 1mg per week werkt ook voor geen meter, dus stop er dan altijd maar mee. En gebruik het al sinds 2008, diverse merken gehad dus het zal wel aan mij liggen.

Maar ik weet nog wel, toen ik er in 2008 mee begon dat tot 2012 ongeveer deze 1mg per dag voor 30 dagen de maatstaf was. Zie de laatste jaren ineens andere doseringen, waarbij ik denk dat zal voor mij nooit werken.
Zal eens 30 dagen 0,25mg gebruiken, misschien heeft het gewoon tijd nodig om te laden ofzo. Hoe minder hoe beter natuurlijk.
 
Heeft bij mij veel tijd nodig ja. Onderhoud op 1mg per week werkt ook voor geen meter, dus stop er dan altijd maar mee. En gebruik het al sinds 2008, diverse merken gehad dus het zal wel aan mij liggen.

Maar ik weet nog wel, toen ik er in 2008 mee begon dat tot 2012 ongeveer deze 1mg per dag voor 30 dagen de maatstaf was. Zie de laatste jaren ineens andere doseringen, waarbij ik denk dat zal voor mij nooit werken.
Zal eens 30 dagen 0,25mg gebruiken, misschien heeft het gewoon tijd nodig om te laden ofzo. Hoe minder hoe beter natuurlijk.
Heb jij na zoveel jaar veelvuldig gebruik geen blijvende bruine kleur eraan overgehouden?
 
Als de barber zegt dat m'n achterhoofd bruin geworden is en hij dat nog nooit gezien heeft, dan weet je dat het werkt
 
Als de barber zegt dat m'n achterhoofd bruin geworden is en hij dat nog nooit gezien heeft, dan weet je dat het werkt
Androgenetische alopecie?
 
Back
Naar boven