AndroidHealthClinic

Sticky Melanotan Topic

Bezoekers in dit topic

Mensen ook last van pigmentvlekken door mela? Heb een donkere vlek op de plaats van injectie gekregen. nu een jaar later geen mela meer gebruikt zit de vlek er nog steeds. Heb het al door de ha laten checken en het is een pigment vlek. Wel raar dat die na een tijdje op de plaats van injectie is onstaan.
 
Heb ik ook gehad 10 jaar geleden. Kreeg een donkere pigmentvlek waar ik injecteerde. Heeft best lang daar gezeten denk 2 jaar maar is helemaal weggegaan
 
Verder heb ik nog een vraagje. Ik heb dus een vial melanotan2 10mg. Daar gaat dus vervolgens een volle insulinespuit (2 volle in mijn geval), dus 1ml bac in. Hoeveel streepjes op die spuit moet ik dan mee beginnen? Ik weeg 100kg en tot hoeveel zal ik gaan?
 
Verder heb ik nog een vraagje. Ik heb dus een vial melanotan2 10mg. Daar gaat dus vervolgens een volle insulinespuit (2 volle in mijn geval), dus 1ml bac in. Hoeveel streepjes op die spuit moet ik dan mee beginnen? Ik weeg 100kg en tot hoeveel zal ik gaan?
2 a 3 streepjes is meer dan genoeg om te starten echt bijna niks dus, dat eerst een paar dagen proberen.
 
Verder heb ik nog een vraagje. Ik heb dus een vial melanotan2 10mg. Daar gaat dus vervolgens een volle insulinespuit (2 volle in mijn geval), dus 1ml bac in. Hoeveel streepjes op die spuit moet ik dan mee beginnen? Ik weeg 100kg en tot hoeveel zal ik gaan?
Op slin pin is 1ml op 10mg 1 streepje 100mcg. Ik zou beginnen met 100mcg dagelijks en zo houden dan erbij zonnebank of tannen of allebij. Daarna waneer je je tan hebt behaald die je wilt zou ik over gaan op 3x pw 100mcg of 2x. Ik doe persoonlijk zelf 2x pw 100mcg en behoudt mijn tan. maar weet niet of dit persoonsverbonden is omdat de meeste 3x pw aanhouden voor tan behoudt.
 
Duidelijk uitgelegd! Dan ga ik vandaag beginnen.

Bedankt heren
 
Duidelijk uitgelegd! Dan ga ik vandaag beginnen.

Bedankt heren
Ik zou het stapsgewijs opbouwen.

beginnen met 100mcg en dat elke dag verhogen met 50mcg of als je geen sides ervaart met 100mcg. Tot je op de 500mcg zit. Dan elke dag gebruiken tot je de gewenste tan hebt en daarna naar onderhoud gaan.
 
Iemand bekend met witte (of minde getinte delen) na gebruik MT2? Zag vanmorgen in de spiegel dat ik vlekken heb op m’n rug, borst en bij m’n navel

Loop ook een tijd met knie pijn. Na het googelen van bovenstaande las ik ook dat MT2 gewrichtspijn kan veroorzaken, mits dat waar is. Ik kan daar verder niks over vinden
 
Iemand bekend met witte (of minde getinte delen) na gebruik MT2? Zag vanmorgen in de spiegel dat ik vlekken heb op m’n rug, borst en bij m’n navel

Loop ook een tijd met knie pijn. Na het googelen van bovenstaande las ik ook dat MT2 gewrichtspijn kan veroorzaken, mits dat waar is. Ik kan daar verder niks over vinden
Zelf heb ik er geen donkere of lichte plekken van gekregen
 
Iemand bekend met witte (of minde getinte delen) na gebruik MT2? Zag vanmorgen in de spiegel dat ik vlekken heb op m’n rug, borst en bij m’n navel

Loop ook een tijd met knie pijn. Na het googelen van bovenstaande las ik ook dat MT2 gewrichtspijn kan veroorzaken, mits dat waar is. Ik kan daar verder niks over vinden
Dat van jou leek niet MT2 gerelateerd. Wonderen zijn de wereld nog niet uit, maar onevenheden van MT2 zien er doorgaans heel anders uit. Echt puntjes op je huid doordat sommige cellen(?) meer/minder melanine(?) bevat.
 
  • Like
Waarderingen: Onit
Zelf heb ik ongeveer één keer per jaar last van pityriasis versicolor op mijn rug en borst. Bij gebruik van melatonan wordt dit bij een stuk zichtbaarder (gezien de vlekjes tijdelijk geen pigment aanmaken). Zou even googelen of het dat is, is goed te verhelpen met een crème.
 
Zelf heb ik ongeveer één keer per jaar last van pityriasis versicolor op mijn rug en borst. Bij gebruik van melatonan wordt dit bij een stuk zichtbaarder (gezien de vlekjes tijdelijk geen pigment aanmaken). Zou even googelen of het dat is, is goed te verhelpen met een crème.
Irritant he, komt bij mij ook ieder jaar terug
 
Iemand bekend met witte (of minde getinte delen) na gebruik MT2? Zag vanmorgen in de spiegel dat ik vlekken heb op m’n rug, borst en bij m’n navel

Loop ook een tijd met knie pijn. Na het googelen van bovenstaande las ik ook dat MT2 gewrichtspijn kan veroorzaken, mits dat waar is. Ik kan daar verder niks over vinden
Ik heb een donkere pigment vlek gekregen op plaats van injectie. Witte plekken ben ik niet bekend mee.
 
Zelf heb ik ongeveer één keer per jaar last van pityriasis versicolor op mijn rug en borst. Bij gebruik van melatonan wordt dit bij een stuk zichtbaarder (gezien de vlekjes tijdelijk geen pigment aanmaken). Zou even googelen of het dat is, is goed te verhelpen met een crème.
Lijkt er wel op. Heb alleen geen schilfers. Zal van de week even al ga de HA gaan. Just to be sure
 
Back
Naar boven