- Waardering
- 99
- Lengte
- 1m80
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iemand die misschien kort kan samenvatten wat melanotan juist inhoudt, hoe je het moet gebruiken en wat voorbeelden kan geven van wat voor effect het heeft gehad?
Je bruint er van
Sommige. Worden er ongemakkelijk van
Maar dit vermindert wel.
En je krijgt er een stijve van.
Denk dat dit de bellangrijkste dingen zijn!!!
Als jij straks 1 dagje aan het strand gaat liggen ben je knetter bruin. Trust me. Daar hoef je niet eens voor naar de zonnebank![]()

1,5mg per dag?? Gaat wel erg snel met je vialtjes zo of niet lol
Je zou wel es groot gelijk kunnen hebben!
Vandaag 8 minuutjes zonnebank en weer resultaat!
Dit gaat ineens vlug gaan nu. Mijn ganse bovenlichaam is al egaal getint.
Probleem: benen nog veel bleker momenteel
Ben nu 11 dagen ver en zit op 1,5 mg per dag.
Het beste is, ben geeneens misselijk of zo van die melanotan. Ik voel me prima.![]()

ik loop er misselijk van
maar valt ijgenlijk nog méé
Ik voel er totaal niks van. Ik zet de injecties in de ochtend en ga dan de ganse dag werken![]()

nog klein vraagje, als jullie m2 gemixt hebben bewaren jullie hem in een donker doosje in koelkast of kan die vial gewoon in koelkast zonder bescherming

nog klein vraagje, als jullie m2 gemixt hebben bewaren jullie hem in een donker doosje in koelkast of kan die vial gewoon in koelkast zonder bescherming
wtf hoe maak je die aqua serop bac water flesjes open, heb ze gekocht van melanotan.be maar krijg ze niet open, of moet je ze breken