Fitness Seller

Sticky Melanotan Topic

aka blush

oke jongens begin eindelijk wat te voelen, ben erg misselijk vandaag en heb totaal geen eetlust en als ik me niet vergis zijn dit de bijwerkingen van m2. Kwa kleur ben ik nog steeds spier wit. Na hoeveel shots kan je het beste onder zonnebank ?

na paar shots en na paar zonnebankjes zou je al resultaat moeten zien

oke bedankt ga eind week even zonne 20 min

heb ik ook,zelfde met mijn armen. even wat zonnebanken zou moeten helpen niet?

kwam door de gezichtsbruiner. waar ik vroeger ging waren ze allemaal met gezichtsbruiner. vind ook bij mijn laatste kuur dat ik te snel heb opgebouwd en ik was mooi bruin maar het had iets onnatuurlijks.. bij de vorige kuren had ik dat niet

Heb nu ook dat het er niet echt natuurlijk uit ziet. Ben goed bruin maar de kleur zelf ziet er niet echt super uit haha. Beetje aan de lichte kant. Heb ook al iets meer dan een week nu geen injecties meer gedaan.

Heb nu ook dat het er niet echt natuurlijk uit ziet. Ben goed bruin maar de kleur zelf ziet er niet echt super uit haha. Beetje aan de lichte kant. Heb ook al iets meer dan een week nu geen injecties meer gedaan.

had altijd bruin met een iets rode kleur in.. zag er echt goed uit precies dat ik terug kwam van reis, laatste keer was het meer met een gele schijn erin:o

Ja, dat gele heb ik ook nu. Armen en lichaam zelf hebben gewoon een natuurlijke kleur maar het gezicht net iets lichts/geels.

Niet super opvallend als je buiten bent... maar in ruimtes die goed verlicht zijn is het wel te waarnemen.

Bij mij is het net andersom, mijn gezicht loopt meestal achter op de rest van mijn lichaam. Buik en benen zijn nu enorm bruin maar gezicht en handen hebben altijd meer nodig. Misschien maar eens een gelaatsbruiner proberen.

Ik vraag me wel af hoe lang je melanotan moet gebruiken om minder rap te verbranden in de zon.

Ik vraag me wel af hoe lang je melanotan moet gebruiken om minder rap te verbranden in de zon.

is te zien welk type je bent, donkerharig of blond... Ik denk dat een week gebruik wel al vruchten afwerpt. natuurlijk geleidelijk opbouwen en niet meteen uren bakken in de zon.

ik heb nou mijn bestelling binnen
en heb naalden 100 units ( oranje dop,naalden van sunatura) hoeveel is nu 0,2 ml dan?
om mee te beginnen

IMAG0166.jpg

Laatst bewerkt:
als je 1ml mixt met 10mg melanotan dan is 1 streep 0.2

1 streep, dan niet naar de 10cc gaan.. maar 1 mini streepje.

als je 1ml mixt met 10mg melanotan dan is 1 streep 0.2

1 streep, dan niet naar de 10cc gaan.. maar 1 mini streepje.

dus 10 kleine streepjes heb ik nodig om 1ml water met melanotan te mengen

en 2 kleine streepjes in dus 0,2 ( voor injecteren)

dus 10 kleine streepjes heb ik nodig om 1ml water met melanotan te mengen

en 2 kleine streepjes in dus 0,2 ( voor injecteren)

een volle spuit is 1ML, maar je mengt het met 1O mg melatonan dus is volle streep 1 als je het optrekt nadien 1mg melatonan

Terug
Naar boven