nielzqqq
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m80
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gisteren m'n 30mg kit binnen gekregen via sunatura.com
A.s. zondag gaan m'n vriendin en ik er maar eens een poging mee wagen.
Schema is week 1 opbouw naar 1mg, 1x zonnebank einde week 1.
Aan de hand van de resultaten die week 1 geeft, bepalen we week 2 qua dosering en dan weer een wekelijkse zonnebank er bij.
Edit:
We zijn iets eerder begonnen dan de planning was. We zijn beiden begonnen met 0.4mg.
Injectie 1:Enkele minuten na de injectie kreeg ik een warm gevoel, rood hoofd als gevolg. De ochtend er op (8 uur slaap gehad) wel een aantal keer last gehad van ongewilde en harde erecties. Eetlust was ook iets minder.
M'n vriendin kreeg enkele minuten na de injectie een misselijk gevoel, dit verdween echter vrij snel weer en kreeg daarna ook het warme gevoel met een rood hoofd. Zij had bij het opstaan (9,5 uur slaap) geen bijwerkingen. Eetlust was wel wat aan de lage kant in vergelijking met andere dagen.
Injectie 2: Ik nogmaals 0.4 geïnjecteerd, eetlust is aanzienlijk minder dan normaal, verder geen bijwerkingen. M'n vriendin is van 0.4 naar 0.3 gegaan omdat de misselijkheid teveel werd, verlagen van de dosis heeft dit doen afnemen.
Injectie 3:Mijn dosis verhoogd naar 0.5, buitenom de eetlust die onderdrukt wordt verder geen bijwerkingen. Vriendin is weer naar 0.4 en ook nauwelijks nog last van misselijkheid maar wel van minder eetlust.
Injectie 4: Dosis van mij op 0.5 gehouden om advies van Daster eens te proberen, m'n vriendin heeft wederom 0.4 gezet. Eetlust is bij beiden al minder onderdrukt en misselijkheid is tot nog toe geen sprake van. Enkele minuten na de injectie had ik wel kortdurend een drukkend gevoel op mijn maag maar dat was zo weg en niet echt hinderlijk. Na 8,5 uur slaap beiden nog steeds geen last van bijwerkingen.
Injectie 5: Ik heb zelf weer een dosis van 0.5 gezet, vriendin 0.4 en had weer instant last van flinke misselijkheid. Gezien ze aankomende dagen bezig moet op haar werk zal ze de kuur even stil leggen. Ik ga zelf wel door en beiden gaan we a.s. zaterdag naar de zonnebank.
Injectie 6: 0.6 zag ik ipv 0.5 , gezet verder geen last van bijwerkingen, eetlust is weer als vanouds, geen last van ongewilde erecties zoals sommigen ondervinden. Kleur verschil is tot nu toe ook geen sprake van.
Injectie 7: 0.5 gezet, enkele minuten later weer rood hoofd, warm gevoel en al snel behoorlijke hoofdpijn. Water drinken gaf geen verbetering, toen maar gaan slapen, toen ik wakker werd (8,5 uur slaap) was alles weer normaal.
Dag na injectie 7 ben ik 15 min onder de zonnebank geweest, op de dag zelf rood er onder vandaan gekomen, dag later was er duidelijk wat kleur verschil.
Injectie 8: Deze heb ik na 4 dagen niet injecteren gezet, weer 0.5, paar min rood hoofd verder niets.
Injectie 9: Dag na injectie 8 gezet, weer 0.5
Injectie 10: Deze heb ik twee dagen gezet na injectie 9, wederom 0.5, een half uurtje / uurtje lichte ochtend zon mogen ontvangen, krijg nu van alles en iedereen om mij heen te horen of ik op vakantie ben geweest, zonnebank heb gepakt etc, zelf zie ik het kleur verschil niet echt maar de rest van de wereld om mij heen blijkbaar wel.

ik heb nog spuitjes liggen heb die niet besteld bestel ze normaal gesproken via daxtrio.nlkheb besteld bij smshealth, na hoeveel werkdagen had jij t binnen? ik neem aan niet zo snel als labpe![]()
ik heb nog spuitjes liggen heb die niet besteld bestel ze normaal gesproken via daxtrio.nl
oke! maar bac water had je daar wel toch? hoelang duurde die levering?
niet zo lang dacht 4 werk dagenoke! maar bac water had je daar wel toch? hoelang duurde die levering?
he maxAls je nou ff leert lezen..
Al je vragen zijn allemaal terug te vinden op de laatste paar pagina's
(en dan niet eens volle 10mg gebruikt)Laat je niet misleiden door mogelijke gezondheidsrisico's en het daarom wel/niet op de markt brengen van farmaceutische middelen, neem bijvoorbeeld eens iets als aspirine: zeer gemakkelijk aan te komen bij elke apotheek, maar een dodelijke overdosis heb je maar al te snel binnen. Het draait alleen maar om de winst binnen de farmaceutische industrie (niet alleen in die industrie overigens natuurlijk), dus mogelijke gezondheidsrisico's zijn absoluut niet de reden dat Melanotan nog niet vrij in de apotheek verkrijgbaar is. Wees overigens maar blij ook, want zo'n versie van Melanotan die vrij in de apotheek verkocht mag worden bevat waarschijnlijk stukke minder van het werkzame bestandsdeel en wordt daarmee waarschijnlijk ook stukke duurder dan dat je het nu op de zwarte markt kunt verkrijgen.
Haha, ipv waarschuwen wordt het al zelfs misleiden genoemd. Als dit goedje de gezondheid niet zou schaden stonden bedrijven te popelen om het op de markt te brengen. Maar het is gewoon nog na 20 jaar niet bewezen.
Wat jij zegt is, het draait ze om de winst en daarom is het nog niet legaal. Je hoeft niet heel slim te zijn om op te merken dat dit geen steek houdt. waar zit ergens de logica? Om dan maar te concluderen dat het niet is om de gezondheidsrisico's gaat ook weer erg ver.
Ik heb dit spul al sinds 2008 in gebruik. Gebruik het nu nog sporadisch als ik op vakantie ga maar zou het zeker niet meer non stop durven te gebruiken. Het is ieder zijn keuze te gebruiken maar mensen moeten geen dingen verkondigen die nergens staan beschreven. Iedereen praat elkaar maar na dat er geen gevaren zijn maar ik heb nog nergens grote onderzoeken kunnen vinden. En zelf toch wel bijwerkingen gehad die je niet graag wil hebben.
Even in een nutshell; wat is nu het voordeel van MT2 tov MT1?
Wil samen met vrouwtje een kitje proberen, maar welke is de vraag...