AndroidHealthClinic

Sticky Melanotan Topic

Je moet niet elke keer een nieuwe gebruiken?

lijkt me wel

Goeiemorgen, ben een vrouwelijke meelezer sinds geruime tijd en ben onlangs begonnen. (sinds dinsdag)
Heb een vraagje: heeft iemand al besteld via ****************? Heb maandag daar besteld maar nog steeds geen mail ontvangen dat het verzonden is. Heb donderdag ook besteld via labpe en dat zou er as maandagmiddag zijn... Ben bang dat ik afgeript ben...?

---------- Post toegevoegd 13 April 2013 om 11:16 ----------

dat mocht ik blijkbaar niet typen...

labpe had ik donderdag besteld en inderdaad maandag in huis, prima spul!

dwina vanwaar had je besteld?

zal proberen anders te formuleren... anab onl... op hoop van zege

---------- Post toegevoegd 13 April 2013 om 11:42 ----------

yes

---------- Post toegevoegd 13 April 2013 om 11:43 ----------

thnx IOiss, er is nog hoop!

Wil het misschien wel eens testen, maar heb al van een paar mensen opgevangen die melanotan gebruiken dat ze pigmentvlekken ervan krijgen.

Wat is jullie ervaring hierin? Gaan die vlekken weer weg? Want zo'n vlek in het aangezicht krijgen lijkt me niet zo leuk.

Ik heb van me HCG nog een ampul bac water over dat kan ik toch ook gewoon gebruiken om mee te mengen?
En ik lees veel over opbouwen maar verschilt nogal hoe en wat 0,2 2 dagen 0.3 2 dagen etc. is dat wat of te weinig?

Ik heb van me HCG nog een ampul bac water over dat kan ik toch ook gewoon gebruiken om mee te mengen?
En ik lees veel over opbouwen maar verschilt nogal hoe en wat 0,2 2 dagen 0.3 2 dagen etc. is dat wat of te weinig?

Dag 1: 0.2mg, dag 2: 0.2mg, dag 3: 0.4mg, dag 4: 0.4mg, dag 5: 0.6mg, dag 6: 0.6mg en vanaf dag 7 de max. dosis van
0.8 mg aanhouden tot gewenste kleur.
Ik zou de 0.8 mg niet overschrijden omdat dit volgens mij weinig zin heeft.
Voor velen is 0.6mg als max zelfs voldoende

ok top thnx.

klopt meer dan 0.5 - 1 is nergens voor nodig daar tussenin zit je goed

me bac water binnen wanneer zal ik beste met m2 beginnne??? want vind het nog beetje te vroeg en binnen een week word ik al kei bruin anders valt het te veel op

Bac water ook binnen, morgen ga ik gelijk beginnen. Zal af en toe wel een update geven

Iemand uit BE al succesvol bij Labpe kunnen bestellen?

Terug
Naar boven