Fitness Seller

Nieuws Melatonine gaat in de ban!

Moet eerst een businessplan schrijven natuurlijk

Snel nog even besteld!

Ook hier tien potjes binnen.

0.5mg mela tabs kopen? :eyebrow:

Kilo melatonine kost in China 150dollar dus toch even wat tabs slaan binnenkort :-D

Wel goeie handel om in te stappen, zijn genoeg verslaafden die niet die 30,00 per 30 tabs van 1mg willen betalen.. Ik ziet een verdienmodel.
Mogen klanten zich hier dan aanmelden? :D
Moet eerst een businessplan schrijven natuurlijk
  • Illegale handel in openbare berichten (10pt, permban)
1573143943101.png

Blijf het verschil in benodigdheden bizar vinden. bij 1mg of meer kan ik juist niet slapen, met 0.5mg word ik goed moe. Terwijl anderen 3mg nodig hebben. Das toch wel 6x zo veel, sommige zitten zelfs op 5mg.

Veel research toont aan dat die hoge doseringen ook belachelijk zijn. En dat 0,3-0,5mg genoeg is.

Veel research toont aan dat die hoge doseringen ook belachelijk zijn. En dat 0,3-0,5mg genoeg is.
Wil al dat onderzoek wel eens zien. In het meeste onderzoek dat ik ken worden simpelweg dat soort lage dosissen niet gebruikt. Bij ouderen lijkt een dosis van 1 mg tot 6 mg het effectiefst:

Bij zowel kinderen als volwassenen met vertraagde-slaapfasesyndroom worden alle onderzoeken simpelweg ook gedaan met dosissen van 3 tot 6 mg:

Waarom zouden de onderzoekers dat doen als lager genoeg is? Ik geloof gerust dat lager werkzaam kan zijn, en voor een aandeel zelfs optimaal, maar ik krijg niet het idee dat groepsgemiddelden niet zullen verbeteren met een dosis hoger dan dat.

Wil al dat onderzoek wel eens zien. In het meeste onderzoek dat ik ken worden simpelweg dat soort lage dosissen niet gebruikt. Bij ouderen lijkt een dosis van 1 mg tot 6 mg het effectiefst:
Optimal Melatonin Dose in Older Adults: A Clinical Review of the Literature. - PubMed - NCBI
"The results varied, with some studies finding no difference in sleep outcomes when compared with placebo, while other studies found statistically significant improvements in sleep outcomes. Doses of melatonin between 1 mg and 6 mg appear to be effective for improving sleep in older adults; however, further studies are needed to find the optimal minimum effective dose."

Nog niet zo heel veel duidelijkheid over zie ik. 1 tot 6mg is ook al een behoorlijk verschil nog. Als jong-volwassene zit ik dus nog wel even goed met 0.5 :p

"The results varied, with some studies finding no difference in sleep outcomes when compared with placebo, while other studies found statistically significant improvements in sleep outcomes. Doses of melatonin between 1 mg and 6 mg appear to be effective for improving sleep in older adults; however, further studies are needed to find the optimal minimum effective dose."

Nog niet zo heel veel duidelijkheid over zie ik. 1 tot 6mg is ook al een behoorlijk verschil nog. Als jong-volwassene zit ik dus nog wel even goed met 0.5 :p
Ja precies, daarom vind ik het zo raar dat sommigen er zo stellig in zijn dat boven de 0.5 mg kolder is.

Oke interessant. Heb me er niet genoeg in verdiept.

Hoe zit het eigenlijk ‘slow release’ melatonine? Dit zou helpen tegen regelmatig nachtelijk ontwaken. Is de effectiviteit hiervan ooit aangetoond?

Ik neem ook weleens de ‘time-release’ variant, slaap er gewoon erg lekker op.

Terug
Naar boven