MuscleMeat

Nieuws Melatonine gaat in de ban!

Het wordt verbannen als supplement niet als medicijn. Alleen medicijnenproducenten vullen echt hun zakken, prijs ligt circa 10x hoger. Geen wonder dat de ziektekosten door het dak schieten als dit met alle medicijnen zo is.
Kruidvat 30 tabletten 12 euro dacht ik maar aanbieding 2 voor de prijs van 1

Ben ik de enige die wel eens last van de maag krijgt na het nemen van melatonine?

Inb4 melatonine gaat niet in de ban but thanks for orders. :trollface:.

Dan heb je wel een heel erg gevoelige maag als het daar al door komt. Anders laten smelten onder je tong.

Dat is het net, normaal gezien heb ik helemaal geen gevoelige maag. Maar de laatste paar keren dat ik melatonine heb gebruikt ligt m'n maag telkens een dag of twee overhoop.

Tot wanneer is de Melatonine gewoon te koop? En overal in de EU in de ban?

Gelijk besteld, thanks.

Ben meer voorstander van zorgen voor een betere aanmaak van stoffen als melatonine. Uit tryptofaan maak je via 5htp en serotonine en samen met allerlei vitaminen, mineralen, vetzuren en aminozuren onder andere melatonine aan. Gebruik zelf onder andere 5htp.

werkt toch niet by mij .. verschillende keren geprobeerd. ivm nachtdiensten.. kreeg wat beters van de huisarts 😁

KICKERDEKICK

Wordt melatonine slecht? Heb nog een potje van XXL gevonden, vervaldatum oktober 2019. :dunno::duh:

Ondertussen verbannen of waar kan ik nog een voorraadje inslaan, mijne is op?

Ondertussen verbannen of waar kan ik nog een voorraadje inslaan, mijne is op?
Ik heb nog wel 25 potjes ofzo, 100 euro per stuk :$

Grapje doe ze niet weg.

XXL heeft alleen nog de 0,3 mg variant nu.

Als je sterker wil misschien deze?

Ik heb gewoon 0,5 mg melatonine van de apotheek.

Ik heb nog wel 25 potjes ofzo, 100 euro per stuk :$

Grapje doe ze niet weg.

XXL heeft alleen nog de 0,3 mg variant nu.

Als je sterker wil misschien deze?

[/SPOILER]
Lucovitaal is ongeveer 1x per 3 weken in de aanbieding bij de kruidvat (1+1 gratis). 5mg is nog gewoon te koop (alleen wel altijd snel op bij een aanbieding).

Die prijs lol. :emo:

Terug
Naar boven