Fitness Seller

Nieuws Melatonine gaat in de ban!

Bezoekers in dit topic

Hoe vaak werd dit eigenlijk gebruikt? (Zelf nooit gebruikt) elke dag? Stress periodes? Periodes die je moeilijk slaap vat door omstandigheden (stress, werk, problemen, weet ik veel?)
 
Wat is het voordeel van melatonine eigenlijk, slapen doe ik er niet van. Waarschijnlijk omdat ik daar benzo's voor neem...
 
Wat is het voordeel van melatonine eigenlijk, slapen doe ik er niet van. Waarschijnlijk omdat ik daar benzo's voor neem...

Melatonine wekt Kk op , dat in combi met benzine’s lijkt mij niet echt een slim plan. Eikel
 
Sinds ik hard genoeg train heb ik het niet meer nodig :D scheelt me een boel geld want de apotheek vraagt 30€ per maand.
 
Ondertussen nog altijd melatonine vrij verkrijgbaar. (Kruidvat)
Ze worden nu in potjes van 500 tabs verkocht in kleine pilletjes van ongeveer 5mm diameter op dosis van 0.3mg aan de zelfde prijs als de voorgaande x10 dosis per tab.
Om de voorgaande dosis van 3mg te nemen hoeft men nu 10 pilletjes te nemen.

Dus dat van in de ban klopt niet.
Dosis van +0.3mg in 1 tab gaan op recept*
 
Laatst bewerkt:
Zag vanavond nog een reclame met 2, 3, en 5mg. Lijkt alsof de ban ervoor nooit gaat komen.
 
Er is geen ban. Het wordt zo'n beetje overal hoog geprijsd verkocht in 5mg tabletjes behalve bij de supplementen webshops, die kennelijk nog steeds denken dat er een ban is..
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Wat ik mij afvraag; in 2016 waren er al rechtspraken en discussies over de vrije verkoop. Is in 2019 dan pas een bepaald criteria toegevoegd aan 3mg melatonine dat XXL hier niet meer aan kan voldoen?
 
Ik heb 3mg van lucovitaal. Ze hebben vaak 1+1 gratis. Deze werken voor mij heel goed
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Back
Naar boven