AndroidHealthClinic

Melk met 8 gram eiwit per 100 ml.

Ziet er uit als mogelijk een goede post workoutdrank... de magere variant dan.

• Topic Starter Topic Starter
in de supermarkt

---------- Toegevoegd om 19:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:49 ----------

Neee geen koffiemelk.
ben je een mong**l ofzo? geef is meer info dan alleen maar supermarkt en melk met 10 gram eiwit in... !!!!

Iedereen de supermarkt in en zoeken naar die melk;)

tussendoor een vraagje, wil er geen nieuwe topic voor starten, omdat er al genoeg zinloze topics zijn

ik zie hier in veel voedingsschema's pindakaas terugkomen, is dit omdat een goed product is voor BB of gewoon omdat het een Nederlandse gewoonte is? of beide thx :P

kzou ook wel is die melk willen zien. alsje nu is morgen de naam en supermarkt kan geven:d

Volgens mij moet melk met 8gr eiwit per 100ml echt naar poep smaken. Dat is bijna evenveel als magere kwark, en dat smaakt echt al naar k*t.

Laatst bewerkt:
tussendoor een vraagje, wil er geen nieuwe topic voor starten, omdat er al genoeg zinloze topics zijn

ik zie hier in veel voedingsschema's pindakaas terugkomen, is dit omdat een goed product is voor BB of gewoon omdat het een Nederlandse gewoonte is? of beide thx :P

Veel mensen nemen het voornamelijk omdat het easy calories zijn heb ik het idee.

hoogste wat ik ooit gezien heb is 4.8 gr per 100 en geloof dat het van bas is.

en de TS zit gewoon uit zijn nek te lullen met iedere keer uit de supermarkt, zo moeilijk is het toch niet om de naam van de supermarkt te zeggen.

raar vetje........

pindakaas nemen we voor goede vetten en telt goed aan de kcals want in 100gr pindakaas zit 600-700 kcal in is makkelijk weg te werken als je 4000+ kcal moet vreten over de dag heen

koffiemelk heeft idd 8,

rendiermelk heeft 10,8 maar ook 19gr vet..

Hoe veel heeft moedermelk? Als het de moeite waard is overweeg ik wel een milf te zoeken... :)

Yo ****ing topicstartende douchebag! Er zijn hier nu al bijna 3 pagina's van mensen die je vragen wat het voor melk is en waar je het kan krijgen. Als je nou gewoon ff een merk noemt, de ingrediënten of wat dan ook! Iig iets want dit zet geen zoden aan de dijk als je dat nog niet door had.

En wee gebeente als het koffiemelk blijkt te zijn dan pleit ik voor een permban! :D

Laatst bewerkt:
Magere melk (Jogging) bevat 10,3 gram eiwit per 100 gram product,4gr koolhydraten en zit 60cal p/100ml,dus 600cal p/liter.
hehe ja dat is kwark.:D

Hoe veel heeft moedermelk? Als het de moeite waard is overweeg ik wel een milf te zoeken... :)

Moedermelk bevat minder eiwit dan melk van een Koe.

---------- Toegevoegd om 05:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:20 ----------

Omdat er niet zoveel eiwit in melk zit.
Als in gewone melk 10 gram eiwit zit per 100 ml, dan zal er ook een kwark moeten zijn met 20 gram eiwit.

dude het eerste wat jij gaat doen nadat je dit leest is de supermarkt in, foto maken en hier posten en zeggen waar het te koop is en hoe duur ;)

Kap er whey bij en je komt aan de 30 gram per liter zonder problemen.

Terug
Naar boven