Fitness Seller

Melk met 8 gram eiwit per 100 ml.

• Topic Starter Topic Starter
ben je een mong**l ofzo? geef is meer info dan alleen maar supermarkt en melk met 10 gram eiwit in... !!!!

Blijkbaar ben jij de mong**l want ik heb nooit gezegd dat er 10 gram eiwit per 100ml melk in zit.

---------- Toegevoegd om 11:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:22 ----------

en de TS zit gewoon uit zijn nek te lullen met iedere keer uit de supermarkt, zo moeilijk is het toch niet om de naam van de supermarkt te zeggen.

raar vetje........
Nee ik haal het bij de groentenboer op de hoek, niemand heeft ooit naar de naam van de supermarkt gevraagd, maar het is dus bij Em-TE.

---------- Toegevoegd om 11:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:24 ----------

Yo ****ing topicstartende douchebag! Er zijn hier nu al bijna 3 pagina's van mensen die je vragen wat het voor melk is en waar je het kan krijgen. Als je nou gewoon ff een merk noemt, de ingrediënten of wat dan ook! Iig iets want dit zet geen zoden aan de dijk als je dat nog niet door had.

En wee gebeente als het koffiemelk blijkt te zijn dan pleit ik voor een permban! :D

Yo Rob de G, Als jij nou ff gewoon leest had je al lang gezien dat ik vandaag pas weer naar die supermarkt ga. En dat ik het merk en alles niet weet omdat ik had verwacht dat iemand het hier wel zou kennen. Dus het enige wat geen zoden aan de dijk zet zijn jou opmerkingen.

---------- Toegevoegd om 11:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:27 ----------

dude het eerste wat jij gaat doen nadat je dit leest is de supermarkt in, foto maken en hier posten en zeggen waar het te koop is en hoe duur ;)

Ja baas.

Nee ik haal het bij de groentenboer op de hoek, niemand heeft ooit naar de naam van de supermarkt gevraagd, maar het is dus bij Em-TE.

Op pagina 1 is het 2x gevraagd. En nog 1 of 2 keren op de andere pagina's. Vervolgens geef je pas op pagina 4 antwoord op die vraag.

Dus niet raar opkijken als iedereen denkt dat je een troll bent.

Maar ok, laat die foto vandaag maar zien zou ik zeggen.

was gewoon kwark volgens mij :D

Ff een foto vandaag:D

SOms staat de voedingswaarde op het pak per glas (250ml)
dus dat zal het wel geweest zijn

Als er eiwitten zaten in de voeding die jullie geven aan deze troll, was hij nou al groter dan 90% op DBB.

Dont%20feed%20the%20troll.jpg

Je moet wel een rasmongool zijn wil je niet doorhebben dat het enige dat de BB'ers hier willen weten is WAAR je het koopt en hoe het heet. Kom jij aan met ''supermarkt" en nou is het ineens de groenteboer ??? WTF lul je slap man. Gooi dit topic alsjeblieft dicht want het gaat werkelijk nergens over.

ja vandaag zou een foto komen toch?

wat een nutteloos topic

@okaay
Post eens een foto van de voedingswaarde.

zucht, weet je wat, LAAT MAAR! haha:P

lekker boeiend die MELK die hij beschrijft bestaat toch niet, ik wil een foto van de voedingswaarde zien, eerst zien dan geloven;) en anders jammer....

Stelletje zeurpieten hier.

waar is die melk dan en waar kan je hem kopen. En 2 liter kwark kan best hoor lekker zal het niet zijn maar kan ergere dingen voorstellen zoals 2 kilo vis naar binnenwerken of kalkoenfilet.

ik heb pindakaas gevonden met 28 eitwit in :eek:

Ff update ? Het is zeker BS dus ?

lol dat was geen sarcasme hoor ;)

Terug
Naar boven