XXL Nutrition

men 3de kuurtje..maar hoe?

facebreaker

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
78kg
Vetpercentage
11%
hallo.. ik zit met een vraagje.. ik heb 2 jaar geleden men eerste kuurtje gezet deca en sustanon.. woog voor de kuur 65kg 178cm en 6 procent vet en van men kuur heb ik 5kg gewonnen 70kg dus ..

men 2de kuur begon ik op 69kg met deca 2mg per week en teso 2 mg per week.. de laatste 4 weken heb ik winstrol tabs bij genomen 50mg per dag...de dag toen men kuur gedaan was woog ik 79kg waar van ik nu 76kg weeg en nakuur met clomid...

zo dit is zowat men verleden in een snel tempo gegeven..wat men vraag nu is..wel dat kuren enzo is leuk. maar ben eigenlijk nog niet tevreden.. men volgend kuurtje zou ik zwaarder? willen nemen en eventueel groeihormonen willen gebruiken.. omdat er zoveel verhaaltjes vertelt worden had ik graag een uitleg gehad met eventueel een schematje hoe ik het beste zoveel mogelijk kan bij komen in gewicht en spiermassa.. alvast ik vraag het liever een prof..zodat ik wat geholpen ben.. en een perfect kuurtje kan zetten
hartelijk bedankt!
mvg
wim

69 is niet bepaald hoog??
Hoe staat het met je voeding? Is dat voldoende?

GH zou ik nog maar lekker laten staan als ik jou was.

Als je wil kuren en je bent er vrij onbekend in.
Lekker simpel houden.

10 weken
250Mg Test E p week

week 1 - 4
20Mg Dianabol p dag

Maargoed. hoe zit t met je voeding

• Topic Starter Topic Starter
69 is niet bepaald hoog??
Hoe staat het met je voeding? Is dat voldoende?

GH zou ik nog maar lekker laten staan als ik jou was.

Als je wil kuren en je bent er vrij onbekend in.
Lekker simpel houden.

10 weken
250Mg Test E p week

week 1 - 4
20Mg Dianabol p dag

Maargoed. hoe zit t met je voeding

69kg is idd niet hoog...was onmogelijk voor mij om hoger te gaan zonder aas...hoe raar dit ook klinkt.. men voeding heb ik tijdje geleden aangepast..ik eet eigelijk veel verdeeld op een dag waaronder heel veel seafood en kip...ben namelijk verzot op thais :-)
dus deca zou je weg laten?
ik ben er idd wat onbekend in..alhoewel dat ik al veel gelezen heb op forums enzo..

alvast bedankt

69kg is idd niet hoog...was onmogelijk voor mij om hoger te gaan zonder aas...hoe raar dit ook klinkt.. men voeding heb ik tijdje geleden aangepast..ik eet eigelijk veel verdeeld op een dag waaronder heel veel seafood en kip...ben namelijk verzot op thais :-)
dus deca zou je weg laten?
ik ben er idd wat onbekend in..alhoewel dat ik al veel gelezen heb op forums enzo..

alvast bedankt

troll ga eten !

Onmogelijk om hoger te gaan is onzin. Vroeg beginnen met kuren vind ik persoonlijk niks mis mee ( heb het zelf ook gedaan ) maar niet lopen whinen dat je naturel niet kunt gainen.

Post je voedingsschema eens, schieten we al een stuk meer mee op..

• Topic Starter Topic Starter
Onmogelijk om hoger te gaan is onzin. Vroeg beginnen met kuren vind ik persoonlijk niks mis mee ( heb het zelf ook gedaan ) maar niet lopen whinen dat je naturel niet kunt gainen.

Post je voedingsschema eens, schieten we al een stuk meer mee op..

smorgens rond 7u eet ik meestal sandwiches of brood met een 3 tal gebakken eitjes
rond 10u een mass gain shake een stuk fruit
smiddags havermout + halfvolle melk,meestal rijst met kip en gewokte groenten

rond 3u trug een shake..een stuk fruit.. brood met vis.. meesta droge tonijn

rond 6u hangt er vanaf wat men wijfje gemaakt heeft..aardappelen en vlees meestal

rond 9u trug een shake.. en droge pasta met vis...

dit doe ik al een hele tijd.. probeer dit ook stipt te volgen wat soms niet haalbaar is..

ik train al een jaar of 5 fitness en heb 8j intensief thaiboksen gedaan waarbij ik nu een 6 maandjes mee gestopt ben en enkel nog train om in shape te blijven..

Oke maar zonder hoeveelheden schieten we nog niks op met je schema. Om als voorbeeld maar een shake te nemen, is dat 10, 50 of 500 gram poeder?

In ieder geval kan ik je al wel vertellen dat je de HgH rustig achterwege kunt laten. Hou het wat meer basic.

Ik heb in 5 jaar 25kilo opgebouwd naturel toen werd het moeilijk om aan te komen
ik ben 1.75

Het meest gebruikte excuus om aan de AAS te gaan met dergelijke stats is dat men zgn. moeilijk aankomt.
Niks mis met vroeg beginnen te kuren maar doe het dan wel onderbouwd en zorg dat je iig over wat basiskennis beschikt en dat je diverse schema's op orde zijn.
Dat lijkt me verre van het geval hier, als ik bijv. de geposte voeding zo eens bekijk.

minder shakes en meer rijst met kip/rund/vis
kwarkje erbij voor de nacht...
voeding is volgens mij veel te laag...hoe zit het met je goeie vetten?
Beter eerst aan je voeding gaan sleutelen...hgh uit je hoofd zetten(voorlopig)
als je voeding eenmaal goed is test 500mg tren 400mg
maar dus echt eerst meer gaan eten...

een kuurtje zonder (goede) voeding is jammer van het geld en de energie.

Voeding is niet zó slecht maar zal van alles veel te weinig zijn anders zou je meer zijn bijgekomen dan je 69 kilo. Voor jouw stats gewoon 500mg test e als kuur eigenlijk.

Voeding is niet zó slecht maar zal van alles veel te weinig zijn anders zou je meer zijn bijgekomen dan je 69 kilo. Voor jouw stats gewoon 500mg test e als kuur eigenlijk.

Nou vind het anders maar erg mager zo verdeel bijvoorbeeld over meerdere maaltijden eens een kilo kip per dag en 300 gram rijst plus 150 gram brinta een bak kwark en nog wat goede vetten en groentes.

Je kan sowieso met voeding nog veel vooruitgang boeken.

mzzl

Laatst bewerkt:
5 kilo met deca sustanon is weinig vriend... van deca zou je alleen al minimaal 8 moeten halen al. Is de trouwens na de laatste inject of na de pct?

5 kilo met deca sustanon is weinig vriend... van deca zou je alleen al minimaal 8 moeten halen al. Is de trouwens na de laatste inject of na de pct?

wat 'n BS!!!
Tussen de 4 en 7kg spiermassa is echt wel het maximum wat je uit 'n kuur gaat halen hoor!
Ik ben ook wel eens 20kg in 6 weken aangekomen...maar moet je kijken hoeveel vocht en vet dat is...

Terug
Naar boven