Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat 'n BS!!!
Tussen de 4 en 7kg spiermassa is echt wel het maximum wat je uit 'n kuur gaat halen hoor!
Ik ben ook wel eens 20kg in 6 weken aangekomen...maar moet je kijken hoeveel vocht en vet dat is...
waarschijnlijk was zijn 5 kg winst ook niet alleen maar pure spiermassa? En je gains gaan in het begin sneller dus nogal matig man.wat 'n BS!!!
Tussen de 4 en 7kg spiermassa is echt wel het maximum wat je uit 'n kuur gaat halen hoor!
Ik ben ook wel eens 20kg in 6 weken aangekomen...maar moet je kijken hoeveel vocht en vet dat is...
daarom vroeg ik ook of dit na de laatste inject is.. is dit zo dan is het nog kak weinig want je hebt dan nog geen vochtverlies gehad bro... dus gtfo
5 kilo met deca sustanon is weinig vriend... van deca zou je alleen al minimaal 8 moeten halen al. Is de trouwens na de laatste inject of na de pct?
dit was idd een paar maanden na het kuren.. dit heb ik idd over gehouden
---------- Post added di 7 jun 2011 at 13:26 ----------
hi people
sorry voor al de late reacties..ben nog maar 2 daagjes trug van men vakantie met het gezinnetje in spanje...
heb men nieuwe kuur klaar liggen... zal ie ff posten..wat vinden jullie er van?
Week 1-10 Boldenone 500mg/week
Week 1-10 Sustanon 500mg per week (verdelen over 2x 250mg per week dus maandag 1ml en donderdag 1ml)
Week 1-3 Dianabol 40mg per dag
Week 8-12 Winstrol tabs 40mg per dag
Nakuren met Clomid en Nolvadex:
Week 12 Clomid 50mg per dag en Nolva 40mg per dag
Week 13 en 14 Clomid 25mg per dag en Nolva 20mg per dag
groetjes !
het moet niet altijd puur bier zijn he ;-)
nee dit kuurtje is me voorgeschreven door een prof. bodybuilder.. hij zei me dat dit voor mij wel een goed kuurtje was...heb het nader rond gevraagd en lijkt wel ok.. volgens jou niet dus?
Wat een kuur man, en dat aangeraden door een 'prof bb' je dealer zeker? smorgens rond 7u eet ik meestal sandwiches of brood met een 3 tal gebakken eitjes
rond 10u een mass gain shake een stuk fruit
smiddags havermout + halfvolle melk,meestal rijst met kip en gewokte groenten
rond 3u trug een shake..een stuk fruit.. brood met vis.. meesta droge tonijn
rond 6u hangt er vanaf wat men wijfje gemaakt heeft..aardappelen en vlees meestal
rond 9u trug een shake.. en droge pasta met vis...
dit doe ik al een hele tijd.. probeer dit ook stipt te volgen wat soms niet haalbaar is..
ik train al een jaar of 5 fitness en heb 8j intensief thaiboksen gedaan waarbij ik nu een 6 maandjes mee gestopt ben en enkel nog train om in shape te blijven..
Wat een kuur man, en dat aangeraden door een 'prof bb' je dealer zeker?
Zoals hierboven zijn je stats vrij k*t met 2 kuurtjes. Eten zal je met je luie reet.
Zo te zien heb je ook niks geleerd van de vorige keer.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f46/mijn-2de-kuur-266090/#post5602529
Om nog even serieus te reageren. Niet kuren.
Heb je filmpjes/site gezien. Je fysiek is in BB termen gewoon bagger zelfs al had je niet gekuurd is het slecht. Laat staan met 2 kuurtjes.
Voeding hard aanpakken en je zal hetzelfde bereiken, gezien je huidige stats.
Wel mooie KO in Thailand, maar kom op zeg. Waarvoor kuren.
Ben je nou vanaf mei al aan het dubben of je gaat kuren of heb je het inmiddels gedaan?
hoi Marcel, men kuurtje is al een tijd geleden, had mooie resultaten, 80kg... waarvan ik nu 75kg weeg.
dus ben beetje blij, ma nog niet genoeg ;-)