AndroidHealthClinic

men 3de kuurtje..maar hoe?

smorgens rond 7u eet ik meestal sandwiches of brood met een 3 tal gebakken eitjes
rond 10u een mass gain shake een stuk fruit
smiddags havermout + halfvolle melk,meestal rijst met kip en gewokte groenten

rond 3u trug een shake..een stuk fruit.. brood met vis.. meesta droge tonijn

rond 6u hangt er vanaf wat men wijfje gemaakt heeft..aardappelen en vlees meestal

rond 9u trug een shake.. en droge pasta met vis...

dit doe ik al een hele tijd.. probeer dit ook stipt te volgen wat soms niet haalbaar is..

ik train al een jaar of 5 fitness en heb 8j intensief thaiboksen gedaan waarbij ik nu een 6 maandjes mee gestopt ben en enkel nog train om in shape te blijven..

Je voeding is niet op orde. Zonde van je geld om een kuutje te doen, want zonder kuur, hard trainen en goed eten was je veel verder gekomen.

TS, waarom geen HG?
Lijkt mij de enigste oplossing

Als je niet aan kwam moest je je voeding verhogen. Dat lukt alleen als je regelmaat in je voeding had en een belangrijk hulpmiddel daarbij kan zijn om uit te rekenen hoeveek kcal je binnen krijgt. Dan moet je blijven verhogen tot je gestaag aan komt. Ik veronderstel dat je je voeding geprobeerd hebt te verhogen maar dat niet binnen kreeg en dat je nooit je kcal inname hebt berekend. Als je dat wel had gedaan was je er vanzelf achter gekomen waar je die paar kcal extra vandaan kon halen en had je meer kunnen gainen. Die jaren trainingservaring die hier vaak gevraagd worden zijn ook omdat je dan jezelf leert kennen qua voeding. Op 73 kg wist ik ook niet meer wat ik moest doen om aan te komen, toch ben ik naturel richting de 80 gegaan omdat je leert hoe je dmv trucjes en jezelf te pushen toch die voeding binnen kan krijgen. Ga er verdomme mee aan de gang..

• Topic Starter Topic Starter
Als je niet aan kwam moest je je voeding verhogen. Dat lukt alleen als je regelmaat in je voeding had en een belangrijk hulpmiddel daarbij kan zijn om uit te rekenen hoeveek kcal je binnen krijgt. Dan moet je blijven verhogen tot je gestaag aan komt. Ik veronderstel dat je je voeding geprobeerd hebt te verhogen maar dat niet binnen kreeg en dat je nooit je kcal inname hebt berekend. Als je dat wel had gedaan was je er vanzelf achter gekomen waar je die paar kcal extra vandaan kon halen en had je meer kunnen gainen. Die jaren trainingservaring die hier vaak gevraagd worden zijn ook omdat je dan jezelf leert kennen qua voeding. Op 73 kg wist ik ook niet meer wat ik moest doen om aan te komen, toch ben ik naturel richting de 80 gegaan omdat je leert hoe je dmv trucjes en jezelf te pushen toch die voeding binnen kan krijgen. Ga er verdomme mee aan de gang..

dit vind ik een reactie waar ik iets aan heb, waar ik kan mee omgaan..
men voeding was niet optimaal dat klopt, ben blij dat ik blijkbaar niet de enige ben die "perfect" is ;-)
zit in een andere gym nu waar ze ook aan voedingschema's doen, dus ben er zeker van dat ik nu ga groeien!

dit vind ik een reactie waar ik iets aan heb, waar ik kan mee omgaan..
men voeding was niet optimaal dat klopt, ben blij dat ik blijkbaar niet de enige ben die "perfect" is ;-)
zit in een andere gym nu waar ze ook aan voedingschema's doen, dus ben er zeker van dat ik nu ga groeien!

Plaats is zo'n nieuw voedingsschema in de daarvoor bestemde sectie, dan kunnen we daar wat advies in geven.

Denk je dat jij een tover lichaam hebt die niet wilt groeien? Dan deed JIJ dus iets fout.. Óf je voeding, óf je manier van trainen..

Altijd dat zielige gejank van: "Mn lichaam kan niet groeien, ik heb alles al geprobeerd, voeding is inorde en toch kom ik niet aan, blabla".:janken:GTFO

ik heb daar niet om gajankt hoor, doe ff normaal!!!
men voeding was niet barslecht, ook niet super, dat geef ik toe..
ik ken personen die van nature al " een beest " zijn en amper trainen, tis ook hoe je lichaam zelf is hoor ;-)

---------- Post toegevoegd Fri 23 Dec 2011 om 14:25 ----------

Plaats is zo'n nieuw voedingsschema in de daarvoor bestemde sectie, dan kunnen we daar wat advies in geven.

doe ik!
dank je wel

Als je echt zo´n moeite hebt om aan te komen, haal dan gewoon een goeie gainer. Volgens mij haal je makkelijk 900 tot 1000 calorieen in 1 shake. Als je dát al niet weg krijgt weet ik t ook niet meer man.

aankomen kan iedereen, heb al zat magere gasten van 52-60kg bij 1.80m-1.95m laten gainen.

eet 3 gerookte makrelen extra(p/w), pindas, mie, pasta's en voor het slapen gaan een bak kwark met 200ml slagroom.

Als je echt zo´n moeite hebt om aan te komen, haal dan gewoon een goeie gainer. Volgens mij haal je makkelijk 900 tot 1000 calorieen in 1 shake. Als je dát al niet weg krijgt weet ik t ook niet meer man.

ik heb me nu de complex carb gainer en mega carb gehaald..dus dit zal er wel wat aan doen, en de jack3d als pre work out ;-)

---------- Post toegevoegd Sat 24 Dec 2011 om 08:14 ----------

aankomen kan iedereen, heb al zat magere gasten van 52-60kg bij 1.80m-1.95m laten gainen.

eet 3 gerookte makrelen extra(p/w), pindas, mie, pasta's en voor het slapen gaan een bak kwark met 200ml slagroom.

klopt, en pindakaas zou ook heel goed zijn om bij te komen...

Ik denk het wel.. Eerst maar eens wat vet erbij.. Vel over been gainen gaat veel te langzaam..

Denk ja dat ze daar ineens moddervet van worden ?

Waarom denk je dat zeker hun extra vet nodig hebben ?

Een beetje extra vet is inderdaad niet zo erg. Maar wat jij voorschrijft is "over the top", natuurlijk ga je dan gainen alleen niet op de goede manier.

---------- Post toegevoegd Sun 25 Dec 2011 om 11:35 ----------

Sorry ik dacht te lezen 3 makrelen per dag, maar is per week:o

Weet je wel hoeveel Kcal je dagelijks binnen krijgt dan? Het is allemaal niet zo ingewikkeld hoor.

Terug
Naar boven