Als jij het ook zo vind, waarom ga je dan dingen vertellen die anderen zeggen. Omdat ze 110kg zijn wil nog niet zeggen dat ze alles weten.
Overigens als jij een zwaar kuurtje neemt met heftig aromatiserende middelen krijgt je lichaam een flinke opdonder en als je dan geen nakuur neemt en je oestrogenen niet snel uit je lichaam verwijderd, dan word je heel snel dik geloof mij en je wil geen vet op die plekken. Ja dan pakt zo`n pro er toch wat HGH bij en wat T3 en wat ... zo blijf je aan de gang maar ze vergeten wat de meest makkelijke en goedkoopste oplossing is voor hun probleem een nakuur misschien? Die gasten nemen steeds meer en meer spullen kijk maar naar de veranderingen per jaar het word steeds zieker en zieker.
Helemaal geen 'superpost'. Niet iedereen gebruikt zoveel als jij in je hoofd hebt zitten. Als je zon mensen kende wist je dat wel. Tuurlijk zijn er genoeg die extreme hoeveelheden nemen (pro's vooral). Maar die kerel wat ik bedoel vond het VEEL wat ik nu gebruikte (500test-400deca), echt veel. 3600mg AS per maand vond hij extreem voor iemand die niet serieus bezig was, en ook nog onder de 21.
En waar zie jij dat ze alles weten...ik weet iig dat ze 200(0)% meer kennis hebben dan jou.

anyway..en winstrol inj.? vanaf welke week dan?