AndroidHealthClinic

meningsverschil!!

Als jij het ook zo vind, waarom ga je dan dingen vertellen die anderen zeggen. Omdat ze 110kg zijn wil nog niet zeggen dat ze alles weten.

Overigens als jij een zwaar kuurtje neemt met heftig aromatiserende middelen krijgt je lichaam een flinke opdonder en als je dan geen nakuur neemt en je oestrogenen niet snel uit je lichaam verwijderd, dan word je heel snel dik geloof mij en je wil geen vet op die plekken. Ja dan pakt zo`n pro er toch wat HGH bij en wat T3 en wat ... zo blijf je aan de gang maar ze vergeten wat de meest makkelijke en goedkoopste oplossing is voor hun probleem een nakuur misschien? Die gasten nemen steeds meer en meer spullen kijk maar naar de veranderingen per jaar het word steeds zieker en zieker.

Helemaal geen 'superpost'. Niet iedereen gebruikt zoveel als jij in je hoofd hebt zitten. Als je zon mensen kende wist je dat wel. Tuurlijk zijn er genoeg die extreme hoeveelheden nemen (pro's vooral). Maar die kerel wat ik bedoel vond het VEEL wat ik nu gebruikte (500test-400deca), echt veel. 3600mg AS per maand vond hij extreem voor iemand die niet serieus bezig was, en ook nog onder de 21.

En waar zie jij dat ze alles weten...ik weet iig dat ze 200(0)% meer kennis hebben dan jou.

Als jij het ook zo vind, waarom ga je dan dingen vertellen die anderen zeggen. Omdat ze 110kg zijn wil nog niet zeggen dat ze alles weten.

Overigens als jij een zwaar kuurtje neemt met heftig aromatiserende middelen krijgt je lichaam een flinke opdonder en als je dan geen nakuur neemt en je oestrogenen niet snel uit je lichaam verwijderd, dan word je heel snel dik geloof mij en je wil geen vet op die plekken. Ja dan pakt zo`n pro er toch wat HGH bij en wat T3 en wat ... zo blijf je aan de gang maar ze vergeten wat de meest makkelijke en goedkoopste oplossing is voor hun probleem een nakuur misschien? Die gasten nemen steeds meer en meer spullen kijk maar naar de veranderingen per jaar het word steeds zieker en zieker.

Ik ben 110 kilo:rolleyes:

50 Yen: ik zou gewoon mn eigen info halen en niet meer hier op het forum lezen..:)

En waar zie jij dat ze alles weten...ik weet iig dat ze 200(0)% meer kennis hebben dan jou.

Het schiet niet op om op de man te spelen,bro.

Ik begrijp je gedachte trouwens wel hoor en ook die van de grote jongens van vroeger.

Alleen is het natuurlijk wel zo dat er vandaag de dag veel meer studies beschikbaar zijn dan vroeger dus dat lijkt me toch wel een groot voordeel.

Nadeel is dat je op een gegeven moment de bomen door het bos niet meer ziet en je zelf een inschatting moet maken welke studie klopt en welke niet.

Ik ben zelf wel de man van het nakuren en zal het ook altijd adviseren maar begrijp ook de standpunten van de tegenstanders dus het blijft een heikel verhaal.

nnnduszzzzzz:D

ik weet iig dat ze 200(0)% meer kennis hebben dan jou.

En dat bepaal jij of niet? Maar goed het blijkt dus dat jij je mening heel snel generaliseerd want zo goed ken je me niet, dat zegt genoeg over jou vriend.

Zinloze discussie verder ik zal er niet meer op in gaan want probeer alleen me mening te geven, en jij probeert de mening van een ander te weergeven heel leuk dat je dat doet maar ik blijf erbij ervaring maakt de man en niet de ervaring van iemand anders.

ik begrijp 50 cent wel..

hij gaat om met BB'ers die van huis uit super genen hebben, en daarnaast ook nog eens mega "responders" zijn op a.a.s.

vervolgens delen zij hun kennis met hem, het is dan "moeilijk" om te ontkennen dat dit niet zou werken, het levende bewijs zit immers naast hem..

zo heb ik er namelijk ook een paar bij ons op de sportschool van lopen.

echter adviseer ik je om zelf onderzoek te doen, en niet ieder op z'n blauwe ogen te vertrouwen. niet hier, en niet op de sportschool. het is namelijk je eigen lichaam, alleen jij kan daar de verantwoordelijkheid voor dragen.

Niet meer dan ik heb ik af en toe het idee. Ik heb al menig begeleider uitgeluld, simpelweg omdat ze gewoon in de jaren '70 en '80 zijn blijven hangen en niet openstaan voor veranderingen.

Hun kennis van fysiologie is vaak ook erg ondermaats.

• Topic Starter Topic Starter
goed...DUS....zijn hier dus ook meningsverschillen over??? :( anyway..en winstrol inj.? vanaf welke week dan?

DUS!!................en winstrol inj. dan? puur om er wat droger uit te komen?

En nog ff wat...de test E moet ie persee 2x in de week gezet worden?, doe ik namelijkzelf wel maar hij wil zo min mogelijk prikken!

Niet meer dan ik heb ik af en toe het idee. Ik heb al menig begeleider uitgeluld, simpelweg omdat ze gewoon in de jaren '70 en '80 zijn blijven hangen en niet openstaan voor veranderingen.

Hun kennis van fysiologie is vaak ook erg ondermaats.

I know...soms denk ik ook wel dat hij dingen zegt waarmee ik het niet eens ben. Maar het is gewoon moeilijk om hem niet te geloven aangezien hij een stuk of 32 wedstrijden heeft gedraaid in de A-klasse. Ook krijg ik af en toe info van een huidige prof, die wordt begeleid door een van de beste van NL. Ze zijn soms misschien wel oldschool en achterhaald. Maar geloof mij, ze hebben ook niet de beste genen en gebruiken niet eens hoeveelheden as wat ik soms voorbij zie komen door ''recreatie-gebruikers'' hier op dit board.

@Drycure: discussiëren heeft idd geen zin...de kennis die hun hebben gaat ver voorbij jou. Zal je wel achter komen als je ook ooit eens een begeleider krijgt. Je zult misschien wel veel weten over bepaalde zaken. Maar er zijn dingen die alleen begeleiders weten. Zie het als een soort trucjes...weet je deze trucjes niet dan zul je een hele hoop massa mislopen. Sinds ik begeleid wordt ga ik echt veel sneller vooruit. Ik had bv 3 maanden geleden 42cm armomtrek...nu is dat 45cm, en over ong 6-7 maanden minimaal 50cm als ik mn begeleider moet geloven. Ik wil dus alleen maar zeggen dat begeleiders meer weten dan jij denkt...zonder begeleider zou je nooit zoveel massa (ed) winnen dan met begeleider, ook al denk je zoveel te weten.

100% zeker dat 99% van de begeleiders geen **** weten en alleen met een cursus van 3 maanden in die gym staan..

Pregnyl is enkel voor TIJDENS de kuur.
Pregnyl na het kuren nemen gaat het herstel zelfs verlengen.

De methode van pregnyl als nakuur te gebruiken is ouderwets en het
is bewezen dat de gebruikelijke hoge dosis de Leydig-cellen in de testes
kan beschadigen, plus nog het feit dat deze hoge dosissen grote kans geven op het veroorzaken van gyno.

Nee hoor. Heb in een hoop verschillende gyms getraind..
Ben 2 mensen tegengekomen die echt wisten waar ze het over hadden. De rest gaf ook toe met een cursus daar te staan. Cursus is verplicht voor de veiligheid en zodat ze de klanten geen blessures bezorgen, maar diepgaande informatie krijgen ze maar zeer beperkt tijdens de cursus...

Nee hoor. Heb in een hoop verschillende gyms getraind..
Ben 2 mensen tegengekomen die echt wisten waar ze het over hadden. De rest gaf ook toe met een cursus daar te staan. Cursus is verplicht voor de veiligheid en zodat ze de klanten geen blessures bezorgen, maar diepgaande informatie krijgen ze maar zeer beperkt tijdens de cursus...

Aarde aan Koen85...ik weet niet wat jij voor begeleiders bedoeld??
Ik heb het over de begeleider van een huidige prof...maar nee, die weet idd geen ****:rolleyes:
Andere gast wat me helpt is ook een zeer goede begeleider geweest...heeft zeer veel jongens 5-10j geleden begeleid waarvan en nu ook weer 2 prof zijn. Maar ik hoef niet eens namen te noemen want jij weet het toch beter...

Ik dacht dat je het over de standaard instructeurs had die in de gym staan.

Dus..

Je hoeft neit zo te provoceren hoor, ik zit jou ook niet af te kraken of uit te dagen.

Ik dacht dat je het over de standaard instructeurs had die in de gym staan.

Dus..

Je hoeft neit zo te provoceren hoor, ik zit jou ook niet af te kraken of uit te dagen.

Provoceer ik dan? Kzie alleen een meningsuiting..maar als je goed had gelezen dan had je geweten dat ik het niet over een of andere flutbegeleider had.

Aarde aan Koen85...ik weet niet wat jij voor begeleiders bedoeld??
Ik heb het over de begeleider van een huidige prof...maar nee, die weet idd geen ****:rolleyes:Andere gast wat me helpt is ook een zeer goede begeleider geweest...heeft zeer veel jongens 5-10j geleden begeleid waarvan en nu ook weer 2 prof zijn. Maar ik hoef niet eens namen te noemen want jij weet het toch beter...

Nee je provoceert niet..

Ontopic maar weer

Terug
Naar boven